|
|
| MSN Slankegruppe |
| Forfatter:  |
Linda-N |
| Dato:  |
23-05-2007 20:09 |
|
Til dem der vil hente inspiration hos andre via MSN til vægttab. L_indan@hotmail.com (Underscore _ mellem L og i) Tilføj mig gerne
Dansk Varmblod - Findes der andet? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Jeg skal med |
|
|
men jeg har ikke lige helt styr på msn ... hmm, må jeg lige studere lidt mere - og vender så frygteligt tilbage! 
Mennesker vil forråde dine hemmeligheder, dit venskab og din kærlighed. Men dyr vil aldrig bedrage dig... - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ -
Kennel KooiJoy - seriøst hobbyopdræt af Kooikerhondje.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjæælp |
|
|
Jeg har en email der hedder sådan kooijoy@msn.com har altså ikke helt styr på hvordan man tilføjer, men har forsøgt med nogle af jer 
Mennesker vil forråde dine hemmeligheder, dit venskab og din kærlighed. Men dyr vil aldrig bedrage dig... - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ - ¤ -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det virker |
|
|
Hej Heidi.. Du er tilføjet på min i hvertfald... Alle andre.. Jeg tænkte om det havde interesse at lave en samlet "rundbordssludder" en eller anden dag/aften, hvor i hvertfald de flest af os har tid??
MoonQueen/Tina Nu også igang med vægttab. startet 22/3 2007. Ønsket tab 25 kg 16/5-2007 tabt 6,0 kg Min Hjemmeside www.moonqueen.dk absolut intet om heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved I hvad? |
Shetter |
24-05-2007 13:05 |
|
*** Shetter *** *** "Der er ikke noget galt i at være sindssyg - men der er noget galt i at være sindssyg uden at vide det.." Citat: Arne Mejlhede (Psyk.) *** (Under konstruktion)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo, det vil jeg gerne |
|
|
Jeg vil faktisk også gerne være med: vdh85@yahoo.dk
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara  DEJLIG BRUGSARABER TIL SALG - KONTAKT FOR INFO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gruppe |
Anne Schilling |
24-05-2007 13:40 |
|
Den er jeg helt klart med på. Den med at vi laver en gruppesnak Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurra... |
|
|
Så har jeg vist fået tilføjet alle ovenover mig  Jeg er oz med på sådan en sludder en aften ... hvis bare jeg kan hitte ud af det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åhh jeg er dum! |
|
|
Det er jo ikke min MSN :/ Min MSN er således: vdh85@hotmail.com Ihh.. Tilføj gerne mig!
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara  DEJLIG BRUGSARABER TIL SALG - KONTAKT FOR INFO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Skulle |
|
|
vi ikke have en ugenligt "møde" dag hvor vi kan skrive hvor dan det er gået og rise og rose og støtte, altså gruppe MSN samtale ?? Det tror jeg ville være godt Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder |
|
|
Det lyder som en rigtig god ide. Nogle forslag til dage, og tidspunkter?.. Jeg arbejder ret blandet, men for det meste, vil jeg have mulighed for at deltage om aftenen 
MoonQueen/Tina Nu også igang med vægttab. startet 22/3 2007. Ønsket tab 25 kg 16/5-2007 tabt 6,0 kg Min Hjemmeside www.moonqueen.dk absolut intet om heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan det meste af tiden |
|
|
går alligevel hjemme, så bare kom på banen med hvornår i kan og ikke kan Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ugentlig aften |
|
|
En ugentlig aften ville være super - men jeg ved bare aldrig hvordan min uge ser ud  Fra 1. Juni skal jeg i lære og mine arbejdstider er 07.30 - 15.30. Nogle dage skal jeg så holde kæresten i hånden og andre dage er det hesten der står for skud. Så jeg kobler mig bare på når jeg kan, for det lyder som alle tiders god ide 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa.. |
Azaro |
25-05-2007 10:59 |
|
Hvordan går det med jeres vægt? Er lige blevet vejet i dag og har tabt 2,8 kg siden i tirsdags.. Blir vejet hver tirsdag og fredag..;) Glæder mig til at høre opdateringer fra jer andre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahemm... |
|
|
Tjaa.. hvordan er det gået??... Jeg har lige været nede i vores motionsrum idag. For første gang, har jeg trænet 40 min uden pauser. Er gammel garder, så har en forkærlighed for marchmusik. Så masser af det i mp3 afspilleren, og så ellers bare op på løbebåndet. Jeg fik forbrændt ca 200 kcal og gået 2,5 km. Og dajeg kom hjem og hoppede på vægten, havde jeg tabt 100g selvom jeg havde drukket ½ liter vand imens. Så det går vist den rigtige vej. Men jeg VIL også tabe 7 kg inden 14 dage. Bare lige for at kickstarte igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kanon... |
Azaro |
25-05-2007 15:39 |
|
Med dit program er jeg overbevist om du nok skal få tabt de kilo.. Hvor meget vil du gerne tabe i alt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
25-05-2007 16:23 |
|
Azaro>Jeg har da vist ikke dig tilføjet på MSN? Jeg er af lægen blevet indstillet til at få en gastrisk bypass. Så nu skal jeg tabe 8% af min vægt (9,4kg) og derefter skal jeg opereres på OUH. Så nu må vi se om jeg tør når tiden kommer.  Jeg har kæmpet med vægten i 15år og har prøvet ALT! (hvilket man skal kunne svare JA til før man kan komme i betragtning til en GB) 2 gange har jeg formået at tabe mig markant, men men men.. Det sniger sig på igen hen ad vejen. Jeg er ikke stærk nok til at holde det hele livet. Derfor denne drastiske beslutning. Jeg vælger nemlig at jeg VIL leve igen. Og det gør jeg ikke nu. God weekend Jeg kan chatte de fleste aftener.. Synes det er en rigtig god idé med sådan en fælleschat via MSN..
Led mig ikke ind i fristelse - (Jeg kan sagtens selv finde vej) Dansk Varmblod - det eneste der dur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er på.. |
Anne Schilling |
25-05-2007 17:26 |
|
Jeg synes det er en fantastisk ide, og jeg kan hver hverdagsaften. Men jeg vil da lige, for skæg skyld, kaste et kontret tidspunk op, så må vi se om der er stemning for det? Tirsdag d 29/5 kl 19:30 Det er lige efter pinsen, og alle har måske brug for et ekstra los dér. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kanon ide... |
Azaro |
25-05-2007 17:37 |
|
Linda N: syntes det er rigtig flot du tager kampen op igen.. Håber at operationen vil lykkes for dig, så du endneli kan leve det slanke liv som mange af os sukker efter.. når jeg engang er kommet på min målvægt vil jeg også gerne have opereret det overskydende hud væk.. Mangler heldig vis ikke meget før jeg er der.. Startede på 123,4 nu 98,8 kg..  Jeg er også villig til at hjælpe andre, så folk tilføjer mig bare på deres msn..Nilleholstebro@hotmail.com Go pinse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
25-05-2007 21:46 |
|
Azaro>Jeg skal også ha' fjernet løs hud, men først når mit BMI er under 25. Før vil de ikke gøre det.. Jeg har de vildeste mormor-arme 
Led mig ikke ind i fristelse - (Jeg kan sagtens selv finde vej) Dansk Varmblod - det eneste der dur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rigtig god ide... |
tinkergaarden |
26-05-2007 08:34 |
|
jeg er helt med på den.. Jeg må lige ind med en fodnote, og det er at jeg har i ufattelig mange år lidt af spiseforstyrrelse,først anorexi og senere bullemi, kom i behandling 2 x tid på stolpegården.. jeg skal til at tabe mig igen, men af frygt for at havne samme sted igen, er jeg ikke heeelt ok med at sidde alene med det.. Men det gode landliv, en dejlig mand og 3 børn har sat sig hist og pist... men det jeg kan bidrage med er støtte eks. og NEJ!!! ingen gode råd ala "pro- anna".. jeg har msn, og den hedder tinkergaarden@mail.dk er jeg ret sikker på  Lola
TINKERGAARDEN ******** Hjemmeside **2 smukke dejlige tinkerplage sælges ** med rødt pas. The truth will always be stronger than a lie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
26-05-2007 09:42 |
|
Hej Lola.. Velkommen ombord  Jeg har tilføjet dig på MSN. Dit link til hjemmeside virker ikke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak...ss |
tinkergaarden |
26-05-2007 10:25 |
|
det lyder bare godt..ss..  men linket virker det ikke?? hvis man trykker på Hjemmeside så virker det hos mig.. nå det kigger jeg på senere.. Lola
TINKERGAARDEN ******** Hjemmeside **2 smukke dejlige tinkerplage sælges ** med rødt pas. The truth will always be stronger than a lie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg syntes tirsdag aften |
|
|
lyder som en plan. kan vi gøre det fast så ?? Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Basta... |
|
|
Jeg er med på tirsdag aften. Sidder klar ved tasterne. Vi "Ses"
MoonQueen/Tina Superkuren er startet start 25/5 2007. Mål -7,8 kg inden 9/6. 27/5 tabt 2,0 kg. 5,8 mangler. Min Hjemmeside www.moonqueen.dk absolut intet om heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig... |
Azaro |
27-05-2007 13:55 |
|
Jeg er også klar på tasterne tirsdag aften kl 19.30
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super ... |
|
|
jeg tror de kunne være godt med sådanne ugentlige "møder" sådan for at holde gejsten Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tirsdag aften |
|
|
Er en rigtig god ide Det vil jeg gerne være med til! Jeg synes jeg kan se i spejlet at det går den helt rigtige vej, men har jo ingen vægt Så jeg må bare satse! Flot klaret af jer andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oz mig... |
liwn81 ☻Jenolan☻ |
28-05-2007 21:55 |
|
tror jeg passer ind her liwn81@hotmail.com er dog ikke hjemme om aftenen. men syns det her lyder spændende har selv probemet "elevations vægt" kan man vist godt kalde det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil os være med!!! |
|
|
hei alle samme . . .jeg vil også være med . . . har allerede tabt mig en heldel (ca. 15 kg). . men føler at jeg har ramt Muren . . så jeg kunne godt bruge lidt suport . . . vil ikke tilbage hvor jeg kommer fra!!! og jeg er ved at blive lidt desparat . . . for der sker Ingenting...jeg kan dog ikke lige her på tirsdag . .men ellers er jeg med på den  Håber at i vil have mig med  min Msn er Brockwurst@hotmail.com Med venlig hilsen Sette
- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|