Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er VILDT glad
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 17:38

hej alle sammen. jeg har haft halvpart på en dejlig fjordbolle der hedder Domina, i nogen uger nu, også her idag skulle jeg ud og ride tur med en der hedder Britt. og det var vildt fedt

vi red i en lille "skov" og travede lidt. også kom vi til en grus sti hvor vi satte i fuld galop. og er du gal det var skiii skægt. ej hvor var det fedt. jeg har aldrig prøvet at ride tur. sådan rigtigt. og nej hvor var det fedt. jeg er bare total glad

kan slet ikke holde op med at smile hehe

tak fordi i gad og læse det. heh jeg måtte bare ud med det

Hilsen Line..

:D Nu med part :D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 17:41
det er altid dejligt med en fræsetur... kan også godt huske min første... man kan slet ikke få smilet væk igen... håber at du får nogle fede ture fremover

mvh linda.. ps,,

islænderhingst tilbyder bedækning til hopper. 110 cm -145 cm. 5 gænger. rød med stor blis. stor lys man..

0
0
Svar på denne tråd

Super dejligt
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 17:44

Det er det jeg siger: At ride tur, er noget der duer

Man bliver afhængig af det, bare se, inden længe vil du også gerne prøve et distancestævne..

Jeg har besluttet at dressur og spring, det er alt for hårdt for min gamle hyp og mig. Men jeg ved også godt at for at have en lydig hest skal der også arbejdes med den. Så jeg må jo igang igen når min hingsteplag bliver gammel nok.

Nyd guldstunderne ude i naturen...

Med venlig hilsen Gitte

Sælges: Brun ponyvallak på 110cm, sælges med udstyr. Sælges som selskabspony grundet særlige omstændigheder, men er ellers tilredet og brugt som ridepony. Se min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

kom helt
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 17:48

til at smile.. jeg kender det så godt!! Det er vildt skønt!!!

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

trgeghaer
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 18:02

hehe man bliver også vildt glad når man ser at hestene er så glade og friske. fordi på ridebanen kunne jeg slet ikke få hende til at galopere sådan. men ude i naturen er hun bare så glad det er så dejligt

men hun kan ikke galopere så lang tid. fordi hun har været kørehest og hun bliver snart 15.

men det er nu dejligt :D

Hilsen Line..

0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 14:04
!!! heh!!!

Hilsen Line..

0
0
Svar på denne tråd

Oplevelse
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 14:37

Det er utroligt, hvor forskelligt heste kan opfører sig alt efter, hvor man rider dem. Naturen er heldigvis et dejligt sted at ride, og det synes mange heste vist også Og der er intet som at mærke den friske vind i håret, når man tager en god galop ude i naturen..

Carina

- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
0
0
Svar på denne tråd

htesheshsr
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 14:45
det har du helt ret i

Line..

Nu med part.

© Love Domina ©

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 15:20

Jo det kan jeg også godt huske. Første gang jeg var på en ordentlig skovtur, dengang jeg første gang fik part. Det var en fantastisk fornemmelse.

Det er godt du er opmærksom på at hun ikke må galopere for længe (y)

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

DEJLIG BRUGSARABER TIL SALG - KONTAKT FOR INFO.

0
0
Svar på denne tråd

haeht5aae
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 15:48
heh tak

Line..

Nu med part.

© Love Domina ©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider