Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Studentertøj???
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 14:39

Hej

Jeg bliver matematisk student d. 26. juni i år, og derfor skal jeg snart ud og kigge på noget studentertøj

Min mor og jeg kan bare ikke rigtigt finde ud af hvad man plejer at have på. Så vidt jeg ved er der på skolen (Sorø Akademi) tradtition for at være helt i hvidt (måske med en smule rødt for at matche huen), men jeg er altså simpelthen så dårlig til hvidt så min plan var at finde en hvid/rødmønstret kjole

Men hvor fint skal det være? Hvilken farve? Hvilke sko?

Her taler vi dimissionen som skal stå d. 29. juni, men så er der sidste eksamensdag hvor jeg også har hørt at alle er i hvidt/hvidt og rødt (inklusive min søster da hun blev student). Er det normalt?

Vil det sige jeg skal ud at finde 2 sæt hvidt tøj, hvoraf det ene er rimelig pænt (dvs. kjole/nederdel) når nu det er til dimissionen

Heldigvis har min søde mor besluttet at give mig 1200 kr til studentertøj + 600 kr i gavekort, så der skulle da være råd til det på trods af betaling til studenterfester, huen og de alm. udgifter

Så kom frit frem alle jer som har erfaringer med studentertøj.

Knus Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Ja tak..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 14:46
Jeg vil også gerne vide det:D Jeg står nemlig i samme situation samme datoer:D

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

0
0
Svar på denne tråd

Pænt tøj
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 14:52

Jeg vil mene, at det skal være rimelig pænt- hvid kjole eller hvide bukser evt. med rødt corsage. Pæne hvide sko- men noget man kan holde ud, da dagen bliver lang!

Den sidste eksamens dag var ikke nogen specielt påklædning hos os- men efter som alle tager billeder, og man ofte ser billeder af sig selv, den dag man får huen på, behøver man ikke ligne en døjli! Altså pænt tøj begge dag, dimm. dagen pænere!

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

Studentertøj
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 14:52

Da jeg blev student og skulle til transmissionen skulle vi jo ud og køre i vogn bagefter, jeg havde hvide bukser og en rød "top" på og et par sorte små stilletter.

De fleste havde almindeligt pænt tøj på- det skal være noget I kan holde ud i at køre en hel dag i.

Maria

Uden ridedyr pt., men søger parthest i 2791- på SU!

Søger andels- eller lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat.

Kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

Skifte tøj
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 15:46

Jeg har fornemmelsen af at Sorø Akademi gerne vil holde traditionen med det "rigtigt fine tøj" på dimissionsdagen, så min plan er at skifte tøj inden vi skal ud at køre. Det bliver højst sandsynligt noget rødt til at køre i, for hvidt er altså for risikabelt at køre i vogn i.

Men så kan jeg da holde mig neutral på sidste eksamensdag. Min mor ser gerne det bliver hvidt og rødt (som min søster) og jeg har set de fineste hvide ballarinaer med røde prikker, og så måske et par hvide jeans og en rød/hvid top.

Dimissionen er stadig et mysterium. Nu har jeg besluttet at det skal være en kjole. En hvid kjole med hvide/røde sko alt efter hvad jeg kan finde. Og så med en jakke/bolero/cardigan udenpå i hvid. MEN hvor finder man en hvid kjole i str. 40/42, som IKKE er for lille rundt om barmen. På akademiet har vi studentermiddag d. 28. juni (endnu en fest = endnu en kjole) så jeg var ude at prøve fine kjoler, MEN jeg kan ikek finde nogen som passer. Og dem jeg har i skabet passer heller ikke mere rundt om barmen, så dem kan jeg ikke have på. Så vidt jeg ved vrimler det ikke med hvide kjoler rundt omkring så jeg skal måske lede efter en nål i en høstak??? Eller er hvid på mode så det er muligt at finde en pæn hvid kjole??

Tak for svarene indtil videre.

TIl Jette: Held og lykke med eksamenerne Jeg har 1 ud af 7 overstået...

0
0
Svar på denne tråd

jeg havde
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 16:28

jeg havde hvide hørbukser, sort top med små ærmer og en stor smuk rød ægte rød rose i hestehalen og så selvfølgelig HUEN

(den rigtige hue er rød -men jeg har begge 2)

I' m me.... and I'm perfect...

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider