Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Løs hund på motorvej (roskilde)
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 21:57

Idag da jeg var på vej hjem fra kursus kørte jeg på motorvejen ved roskilde (den afkørsel ved dyreskuepladen med statoil)

Jeg når ikke engang til sammenfletningen for der er kø...og der står en mand og prøver at få folk til at køre langsomt...

Jeg ruller lige vinduet ned og spørger hvad der er sket, hvor han siger der er en løs hund på kørebanen

Jeg ser hunden længere fremme løbe zig-zag på vejbanen...hvorefter jeg køre ud i nødstporet og frem til der hvor hunden er. Jeg prøver at lokke den hen til mig med en slik pose, men den er skræmt. Vi er et par som prøver at komme hen til hunden, og holde den fra at løbe over i modsatte vejbane. Til sidst for vi "jagtet" hunden hen mod afkørelsen hvor den løber ind på tanken...og der er nogen som forsætter jagten der.

Jeg for kantet mig ind i nødsporet igen...i en fart for pludselig kørte trafiken igen...HURTIGT

Da jeg stod midt imellem tanken og min bil i nødsporet, måtte jeg sande at der jo var andre som var sat efter hunden, og min bil stod trods alt i tomgang i nødsporet, så måtte vende tilbage til bilen...hvor jeg på små 400m blev spurgt 3 gange af unge fyre om der var noget galt?? Nej for pokker, men hvor var de lige med deres hjælp da vi prøvede at fange en hund..Men en "strandet" kvinde på motorvejen er straks bedre

Nå men min dårlige samvittighed plager mig, for jeg kunne ikke vende om, da der var total kø i modsatte vejbane, så er der nogen som har hørt noget om den stakkels hund??!

Hunden lignede sådan en græsk hund i en lille labrador størrelse

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 11:32

Stakkels hund, den har det nok fint nu, men med et ordentligt chok. Godt du prøvede at hjælpe!

Måske fyrene ikke havde set vovsen, men regnede med at der var noget galt med dig når du render rundt på vejen? ;)

Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

NY HJEMMESIDE: www.bjfoto.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider