Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svært at finde en pony?!?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:01

Hvorfor er det så svært at finde en hest, når man stort set ingen krav har

Sagen er den at jeg søger en pony på sjælland til en max. pris på kr. 13.000-15.000 kr. og de eneste krav jeg har er at den skal være nervefast og en kat. 1 pony. -hvorfor er dette ikke til at finde...

Er der nogle der har nogle bud på, hvor jeg kan finde den pony jeg søger, evt. stutterier mv.

Mor til Jasmin den 8. juni 2006

...og med termin den 29. juli 2007

0
0
Svar på denne tråd

alder???
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:05

jamen hvor gammel skal den være?

hvad skal den kunne?

0
0
Svar på denne tråd

Pony...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:08

Ingen krav til hvad den kan og alder mellem 3 & 15 år.

0
0
Svar på denne tråd

Her på HN
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:34

Her poå HN har du da de første 6 af slagsen.

Hingsteplage sælges:

Oldenborg født 12/5-06...... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.

½ Dartmoor født 3/5-06.....Roksi af Fæbæk/F1-Hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Tilføjelse...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:56

Oxalia -det har du helt ret i at der er og jeg skulle nok også have skrevet at pris og hvad man køber skal hænge sammen... Og jeg må desværre sige, at man bliver noget skuffet når man tager ud får at kigge hest...

Om det er mig der forventer for meget, er muligvis rigtigt - men jeg sammenligner med heste jeg tidligere har haft og hvad de er blevet solgt til og selvfølgelig markedet generelt -for havde jeg lyst til at købe hest på Fyn eller Jylland ville der være de første 50 mulige emner... Prisen er bare desværre højere på sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Krav...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 12:59

Jamen, så må du jo alligevel have nogle krav, hvis de pågældende ponyer ikke lever op til dine forventninger?

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

ponyer...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 13:05

... middelgode og gode ponyer er dyre. Min 3 års kat. 1 vallak uden papirer blev solgt for knap 30.000 kr.

Hvis dine krav (eller forventninger) er bare lidt høje, så er det svært- også i Jylland

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Alle urtemix leveres nu i praktiske spande

0
0
Svar på denne tråd

gode ponyer
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 13:28

Hmmm... tror nu ikke umiddelbart ponyer er billigere i jylland. Det kan godt være der er flere til salg, da der procentvis nok er flere ponyer i jylland

Men god kvalitet koster altså også herovre, og jeg tvivler på stutterier sælger nervefaste kat. 1 ponyer med afstamning i den prisklasse...men man kan jo altid have lov og være heldig lige gyldigt hvor i landet man befinder sig

En hestehandler ville nok være et mere realistisk bud, men kan ikke lige nævne nogen på sjælland...

mvh

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Hva skal du med den?
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 13:39

Ja, hva skal du bruge den til? Du søger jo en pony i sin beste alder og kat.1, og du vil gi maks 15000,-.

Og samtidig mener du at de ponyene du har funnet i din prisklasse ikke er gode nok? Til hva?

Tror at uansett Fyn, Jylland eller Sjælland vil du få problemer med at finde en lytefri pony i den størrelse og alder til den prisen.

Det må isåfall være hos en handler.

Hilsen Ellen

KIG IND !

0
0
Svar på denne tråd

Forklaring
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 14:19

Jeg skulle måske have forklaret det lidt bedre

Jeg forlanger ingen stamtavle, bestemt race eller niveau... Jeg forlanger at en kat. 1 pony uden stamtavle til 15.000,- er ryttervandt og fornuftig i hovedet og jeg forlanger at en rå kat. 1 pony uden stamtavle koster max. 13.000,-

Der er naturligvis racer der er væsentligt dyrere end ovennævnte og det er selvfølgelig ikke dem jeg refererer til...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 14:25

Du må nok igang med at afstemme dine forventninger eller din pengepung, så de passer til virkeligheden.

God jagt.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

Pony-mor...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 14:28
- ja du har nok ret
0
0
Svar på denne tråd

Realistisk
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 14:37

Hvor er det ikk realistisk?

Jeg kender en hestehandler (dog Jylland) og han har en masse 1er ponyer som er utilredne og i den prisklasse! Så det er da bestemt ikek urealistisk...

Lille lommehund søges til godt hjem på landet - gerne ældre skilsmissehund

0
0
Svar på denne tråd

Nogle eksempler!
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 14:39

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider