|
|
| Take That koncert |
|
|
Er der nogen Take That fans som skal til Deres koncert i november???  Hva syns I om det at de er gået sammen igen ( dog uden Robin )?? Jeg syns de er rigtig gode men guuud hvor er de ikke blevet kønnere med årerne... 
Knuz fra Hende med den gyldne skønhed GOLDEN FABIA! En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
| Forfatter:  |
Hjaltine |
| Dato:  |
22-05-2007 10:19 |
|
Jeg skal, og jeg glæder mig. Også selv om det er uden Robbie...  -Hjaltine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hov staveged... Sad lige og tænkte på en anden.. SORRY!!! 
Knuz fra Hende med den gyldne skønhed GOLDEN FABIA! En hest galoperer med lungerne, den kæmper med hjertet og vinder pga sin karakter!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Har billetter til Forum i november, og jeg glæder mig som en lille teenager  De var mit store idol i 90´erne, og jeg jublede da de fandt sammen igen. De er da bestemt KUN blevet pænere med årene, specielt Gary 
Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes. --- Kattekilling søges hurtigst muligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge koncerter |
Narni |
23-05-2007 11:08 |
|
Jeg skal både til koncert i Aalborg og København og glæder mig. Så for nogle uger siden en special koncert med dem i tv'et, samt deres første møde (Altså inden de vidste at de skulle gå sammen igen). Det gav det vildeste kick og de er absolut ikke blevet ringere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Take That i Ålborg... |
|
|
Yes yes... Skal til Ålborg med to af mine veninder og jeg glæder mig nu også... ...
Annemarie (Laura & Emma - 20/7/06 - Snart 1 års fødselsdag) If you can dream it, you can do it!!! Pink følgrime sælges. Fejlkøb, aldrig brugt. Kontakt via HN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps... |
|
|
Jeg skal til Aalborg... Jeg fik i marts en koncertbillet af min søster i fødselsdagsgave... Det var ikke en billet jeg selv ville have købt, men jeg var også fan af dem i 90'erne... Men jeg glæder mig da til jeg skal afsted!!
Lene  Sadel til salg - billede på præsentation - flere billeder kan sendes - byd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med |
Bente Bladsgaard |
23-05-2007 16:34 |
|
Joh, jeg skal såmænd også en tur til Aalborg d. 9. november. Har sådan set aldrig været fan, men det er mine to bedste veninder, og de ville gerne have mig med, så hvorfor ikke. Tror nok, det skal blive sjovt!
Mvh. Bente Étudiante a l'école de cuisine Formand for AS (Anonyme Sodaholikere) Antal medlemmer: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| New kids |
LJR ♣De 3 røde djævle♣ |
23-05-2007 16:48 |
|
Vis lige et billede af dem, som de ser ud nu, takker! Jeg var selv stor fan, da jeg var lille pige, men min smag har ændret sig meget, så jeg skal ikke med!
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {>
Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| begge koncerter |
|
|
Jeg skal både til koncerten i Ålborg og i Forum... og jeg glæder mig helt vildt... så dem LIVE i london i maj 2006... billede til dem der efterspørger:  endnu et: 
Trine Bach 2 Take That billetter til Forum d 11 november sælges Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Take That |
|
|
Ja som "gammel" fan melder jeg mig også under fanerne  Jeg var desværre for langsom til at få billet til Ålborg - det er ellers på min fødselsdag og ville have gjort dagen helt perfekt - men jeg fejrer den, den 11 november i Forum istedet - og jeg glææææder mig Sammen med alle mine gamle Take That veninder - det blir en dejlig dag ned af memory lane 
//Hellas.
New Forest Ponyen - Avlet med hjertet - Redet med Stolthed! www.soldal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Også her  Jeg skal afsted med min svigerinde i Ålborg den 9 november og vi glæder os meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
JO Jo jeg skal skam afsted med kæresten og jeg glæder mig helt vildt meget til at se dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endnu en koncert... |
|
|
Jo da.. Jeg skal også til koncert  I Forum, om søndagen den 11. november. Har I hørt, at de giver ENDNU en koncert i Danmark? Dvs. hele 3 i lille Danmark! De spiller om lørdagen den 10. november i Aalborg også... www.akkc.dk/ page39.aspx?recordid39=226 Mvh Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfhfthh |
|
|
Jeg skal også af sted til Forum med min veninde  Jeg elsker koncerter og kan godt lide deres nye album.
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig! Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem  RODEO ER AFLYST,- VI VANDT!!!! Tak for kampen allesammen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|