Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så svært at finde part :(
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:06

Hey Folkens.

Hvorfor skal man absolut altid bo i det forkerte område, på det forkerte tidspunkt?

Der er bare ingen parter i mit område, og dem som er inde på markedspladsen har fundet parter til deres heste.

IH øv øv :(

Tror ikke jeg kan opgive ridningen som rigtig var planlagt.

- Mvh. Cecilie -

¤ Hesteløs :( ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf
MODELLER SØGES - Se Hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

hvor bor du henne da :)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:14

. Træls . Men det er lige så svært for nogle folk at finde en part til deres hest som de stoler på . Kør måske rundt på rideskole og/eller privat gårde og hæng en seddel op . Skriv dine gode sider, og hvorfor de skulle lade deres elskede heste i din varetægt .hihi :p

Og igen . Hvor kommer du da fra (: ?

// Stine .

♥ Chilli&Fie ♥

Jeg giver hende lidt tid endnu .

Inden jeg træffer min beslutning

At sælge , eller ikke at sælge? ♥

0
0
Svar på denne tråd

parter
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:22

Det kommer måske an på, hvor man bor, for her, hvor jeg bor, er det rigtig nemt - her er det faktisk sværere for de heste, der mangler parter, at finde en. Jeg havde en annonce inde på MP og fik 8 henvendelser. At det så endte med at blive noget helt andet, det er så en anden sag...men jeg var da ude og prøve 3 heste, og den ene var rigtig sød, men det var bare ikke lige det, jeg søgte. Helt og lykke - mon ikke, det lykkes på et tidspunkt...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

omvendt
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:24
Tjaaa... Jeg kan så ikke finde en part til muledyret. Her har alle egen hest mere eller mindre, eller også er det rollinger med nada hesteforstand. Havde sågar en ude som ikke engang vidste hvordan man lagde trense på . Så havde du boet heromkring, så skulle du have været velkommen!!!

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:42

Stine ♥ChilliOgFie♥:

Ja overvejer det også lidt :P

Jeg bor i rødovre, i stor kbh ..

Karina ♥Lykke♥ :

Ja, det kommer meget an på hvor, men jeg bor åbenbart ikke lige i hesteområdet :( ..

Tjae, problemet er nok mest bare for min side at jeg nok skal ha en inden jeg begynder på skolen til august, ellers (hvis jeg kender mig selv godt nok) så går jeg i stå med søgningen der.

Kira *Emilio*:

Hold da op :S Ja det er også et problem fra ejerens side, kan jeg godt se.

Det er bare irriterende at der ikke er nogle til begge 'parter'..

- Mvh. Cecilie -

¤ Hesteløs :( ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

Ja Cecilie..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:47

Du ved, at du ville være mere end velkommen til at ride min lille hest, hvis det var..

Har også kun fået en henvendelse på min annonce til min hest.. :(

Hilsen Simone
- med vidunderdyret Garcon
Søger jagter og D-military!
Skriv, hvis du ved noget!
0
0
Svar på denne tråd

Suk ja det er alt efter hvor man er
Forfatter: 
Dato:  20-05-2007 22:52

jeg søgte i over 1½ år til min før jeg fandt en god part til ham, hende der har lånt ham ( faktisk min tidligere super part) søgte i få dage og så ver der gevinst ...

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

chaos...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 06:57

det forstår jeg ikke noget af.

Jeg bor i rimelig samme område som dig, og for mindst hveranden dag en mail eller et tilbud om at ride en eller andens hest!

Jeg satte i et kort tidsrum en annonce på mpl, fordi jeg ville prøve noget helt andet, og jeg blev bombarderet med heste der manglede rytter i ledøje, albertslund, hvidovre, ishøj osv osv osv.

Måske du bare ikke kigger nok? Eller ikke præsentere dig særlig godt?

Jeg ved det ikke, men jeg ved, at der ihvertfald ikke er mangel på heste der mangler ryttere i dette område!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Åbner 1. juni 2007

Indsend din annonce nu ganske gratis!

0
0
Svar på denne tråd

det er ikke kun dig
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 08:39
der har svært ved at finde noget at ride på. det er også svært her nede i Nørre alslev, måske er mine krav for høje, eller også er det bare fordi at der simpelthen ikke er nogen der ikke har tid til selv at ride deres heste.
0
0
Svar på denne tråd

her i herning
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 10:03

er det også svært... de enkelte heste jeg har set der søgte part har stået laaangt ude på bøhlandet og jeg vil ikke kunne magte at cykle både 10 km hver vej og så ride en hest i den form jeg er i. Plus at man skal som minimum ride LA ifølge ejere.

Cecilie - kom til herning så køber vi to sgu en krampe sammen... ;-D

*** Shetter ***
(Man er aldrig for gammel til en nethest)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 10:22

Simone *Garcon*:

Ja jeg kommer til jylland ;D Hehe,. Det forstår jeg ikke. Han er så smuk!

jannie (victor):

Ja nogle er jo heldige :)

Vicky02:

Sidste gang jeg søgte fik jeg og 5 henvendelser, og det er stortset samme annonce, ved ikke om der er noget jeg kan gøre bedre? :

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ match_do_part.php?uid=...leid=11813

Christina ♥Lady♥:

Er det kun i Nørre Aslev du søger, for hvis det kun er i én by, er det jo os begrænset.

Shetter:

Ja jeg flytter til herning , og så køber vi sku hest hehe ;D

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

Part - igen - igen
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 11:43

Ja, det er jo oppe og vende med mellemrum. Enten hvor svært det er at finde noget at ride på eller at få en fornuftig part til sin hest (som også vil betale hvad det koster).

Jeg er så hesteejer og igen ude i at skulle finde en part til en af de gule, men det er svært at finde nogen som kan ride nok til at kunne klare en frisk fjordhest og som vil ride fjordhest (det er der åbenbart ikke nok prestige i)

Bettina
- Med Eza, Mokka, Rikke og Rigitse -
0
0
Svar på denne tråd

Bettina
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 11:51

jeg kunne da godt tænke mig at hoppe rundt med en lille gul - det er simpelthen verdens bedste race at starte op på..

Men ser du bor på den forkerte side af pytten...

*** Shetter ***
(Man er aldrig for gammel til en nethest)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:13

Ak ja - jeg synes efterhånden også det svært. Skal dog ud og prøve en om 10 dage - men hvem ved om den er noget?

Jeg har fået rimelige henvendelser fra Hvidore, Ishøj, Ballerup (hun sprang desværre) fra. Men det er for langt væk.

Vil jo helst have en her i Albertslund - men det åbenbart temmelig umuligt.

Jeg ville dog helst have en lånehest, men DE hænger ikke på træerne? Det - ja, faktisk UMULIGT pt :( Har haft næsten nogle aftaler i hus, men PLUDSELIG har de bare sprunget fra fordi så vil de egentlig hellere sælge end at beholde og låne ud. Det også fair nok, det jo deres hest og deres valg og jeg forstår dem skam - men det sku ærgeligt at stå her "ladt i stikken" som en seriøs låner..

Så Cecilie, op med humøret og VENT - tålmodighed, det må vi vidst få os :p

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Dressurstjerne Søges (Lån, hel- eller halvpart.

0
0
Svar på denne tråd

jeg undres
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:16

over hvorfor i ikke kan finde på ARK. Jeg ved personligt at der er ihvertfald 2 heste der mangler. -Muligvis et par stykker til?!

Chaos: har læst din annonce, og kan ikke sige om den er god eller dårlig. Jeg havde nok skrevet nogenlunde det samme.

men jeg vil da gerne give din mail videre, næste gang jeg høre om en der opfylder dine krav.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Åbner 1. juni 2007

Indsend din annonce nu ganske gratis!

0
0
Svar på denne tråd

part..
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:20

Jeg havde på et tidspunkt en annonce på mp til en af mine, og fik 1 henvendelse... Smaddersød dame, men som nu er blevet syg... Jeg stillede ik de store krav, men der var åbenbart ingen her i mit område (sakskøbing) der savnede en smadder dejlig hoppe at nusse og hygge sig med...

Så har jeg haft kontaktet nogle stykker som søgte en hest, men enten havde de fundet ellers var det ik lige den rette...

Men lige pludselig dukker hesten op så indtil videre, held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

Shetter
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 12:28
Ja det er det som er problemet - I derovre på den anden side vil gerne Jeg må vist rykke vestpå før eller siden ...

Bettina
- Med Eza, Mokka, Rikke og Rigitse -
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 19:49

Bettina ♥Eza♥:

Ville nu også være fint for mig, men du bor desværre os lidt for langt væk fra mig ;)

Vicky02:

Der er bare ingen på markedspladsen fra ARK, måske skulle jeg hænge en seddel op derude ;)

Men tusind tak.. Ja det er nu svært hvad man skal skrive i sådan en annonce synes jeg hehe.

Heidi (Heidi):

Ja tak, og held og lykke til dig os ;)

Skal heldigvis ud og prøve en jeg kender nogelunde, her i starten af Juni, så kunne vi håbe på hun var noget hehe.

Og skal muligvis prøve en anden lidt hen af i midten af juni, men nu må vi se.

Det er rimelig langt væk begge 2 står når jeg kommer til at gå i skole inde på frederiksberg.

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 20:14

Din annonce er for mig at se rigtig fin. Det eneste er den med transporten. Det begrænser det en del, at der max må være 40 min på cykel. Hvad med det offentlige? Ved godt det er noget møg halvdelen af tiden, men alligevel...

Positive riding, Henrik Johansen

Smykker i godt håndværk, Louise Degn

AT Horsecare, Annette Kolstrup

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 20:33

Annemarie Brink (ABC):

Tak, tjae 40 min på cykel for mig på en normal dag kan rumme op til 16 km..

Synes da det er en meget pæn længde?

Tjoe, tit med de små gårde er der jo bare ikke offenlig transport derhen. Men der står jo os at jeg er åben overfor andre forslag :P

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

40 minutter
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 23:02

Jeg synes nu heller ikke, at 40 minutter på cykel er for kort. Jeg ville ikke være villig til at cykle så langt, så man må sige, du strækker dig et godt stykke. Jeg ville nu vælge at slette det afsnit med, at du ikke er så besværlig. I mine ører lyder det lidt kunstigt. Blot et forslag. Ellers er det faktisk en fin annonce med kun få (stave)fejl, som ikke tæller ned (det ville det i hvert fald ikke gøre hos mig).

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 23:14

Karina ♥Lykke♥:

Jeps, tak for rådet .. :)

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 10:22

Nu ved jeg ikke om du allerede har gjort det, men er der ikke nogle lokale hobbyavlere, der mangler hjælp til ridning af deres heste?

Har du sat sedler op på de lokale rideskoler og rideudstyrsbutikker?

Jeg søgte selv lånehest indtil for et par dage siden, og jeg fik mange henvendelser. Men jeg vil så bestemt heller ikke kalde mig for kræsen, det eneste jeg ikke vil ride, er en hest, hvor der indgår et krav om springning. Om hesten er gul, rød eller sort er for mig fuldstændigt underordnet.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 11:34

Helena (Lakaj):

Nu bor jeg i en mindre storby, så der er desværre ingen lokale hobbyavlere her,..

Men har overvejet at hænge sedler op, er bare aldrig rigtig kommet frem til det, men nu vil jeg vente til jeg skal ud og prøve de 2 heste her i juni, for at se om de er noget ;D

Ellers mange tak for hjælpen, og tillykke med din nye lånehest!

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 11:52

Hesten står ikke i stalden endnu, men forhåbentligt gør den inden for alt for lang tid.

Held og lykke med din videre søgning :)

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

40 min på cykel
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 16:49

Nu var det helle ikke, at jeg mente du skulle cykle en mindre bjergetape for at komme ud og ride, men som du selv skriver, bliver området da med en 16 km i radius og det begrænser jo hestestederne betydeligt... Så tænkte jeg abre, at hvis man var villig til at bruge 40 min hver vej på transport, så kunne det offentlige øge området :-)

Positive riding, Henrik Johansen

Smykker i godt håndværk, Louise Degn

AT Horsecare, Annette Kolstrup

0
0
Svar på denne tråd

Lånehest/part..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 19:26

Jeg har også svært ved at finde en..

Jeg har godt nok egen hest, men hun kan ikke læsses så jeg leder efter en jeg kan få noget undervisning på..

Både i spring og dressur og som kan behandles som min egen..

Jeg bor ved Nakskov på lolland og der er ik rigtig nogen der søger, har fordel at jeg har bil..

Låne hest søges, med evt forkøbsret..

Min. 155 i stang og skal kunne lære sammen med mig..

Alderen er næsten ligemeget bare ik yngre end 5.

0
0
Svar på denne tråd

står i samme..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 20:01
.. situation.. jeg søger selv part..

før søgte jeg part, og der gik, ja hmm, 2 år eller s¨ådan noget.. så fandt jeg en part, som desværre ikke holdt så længe, da den så ikke måtte springe mere. :(

så gik der ca ½ år, så fandt jeg en part. jeg blev kontaktet af ejeren.. men i dette ½ år var der ikke mange henvendelser.. men fandt den perfekte part.. som dog efter 1½ år flyttede tilbage til jylland :( det er ret trist, så nu er jeg på den igen..

men denne gang, har jeg fået mange flere henvendelser end sidst, tror måske det er fordi jeg nu har været ude og haft part, men det burde jo ikke være en problem for dig, eftersom du har haft egen hest..

de fleste af dem der kontakter mig bor for langt væk..det er ret trist, for der har været mange dejlige heste imellem.
__

mit problem er så også, at jeg vil springe, og de fleste søger kun dressur og tur parte..

__

men tror jeg ville skære lidt ned på dine søgekriterier.. jeg mener, lad være at skrive hvilke racer og hvilke farver du vil have.. og køn.. for de står der alle sammen.. så der er ingen grund til de står der. det får det bare til at virke forvirrende..

og så tror jeg at jeg ville droppe at skrive, hvor du søger part.. ellers så ville jeg skrive omkring storkøbenhavn i stedet for rødovre.. for nogle ville måske tænke, at nej den står lidt langt fra rødovre..pog så skriver de ikke til dig..

det er bedre i det enkelte tilfælde at tage stilling til, om den enkelte hest står for langt væk.. det gør jeg..

jeg vil hellere sige nej til nogle, end ikke at have muligheden for at sige ja til andre, fordi de står lige lidt for langt væk, men måske med drømmehesten ..

held og lykke..

Mvh.Krohne

Seriøs og øvet springrytter søger part
Se min præsentation for mere information

Nu med hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/stinepraest
0
0
Svar på denne tråd

*suk*...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 20:27

Ja, herude på landet er det lige omvendt. Her er det ikke til at opdrive en part eller hestepasser Jeg har da i hvert tilfælde to heste, der godt kunne tåle at bestille noget et par gange om ugen, og som jeg ikke selv orker at ride. Men det skorter sgu lidt på de halsende teenagepiger, der vil cykle 40 km hver vej - baglæns i snevejr - for at få en ridetur på en gammel følhoppe Også selvom de begge to kan springe (altså hopperne)

Held og lykke med søgningen... og som hesteejer vil jeg sige, at det betaler sig at rette stavefejl (y) Med mindre man ligefrem er ordblind, er det tegn på en sjusket attitude, når man ikke lige ser teksten igennem, inden man trykker "send" :)

Mvh

Julie

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 21:28

Krohne:

Ja det kan være rigtig besværligt desværre! Øv, men tror nu lidt jeg har fundet en nu ;) skal bare lige prøve den først. Kender ejeren såå.. Det skønt.

Det er jo noget man skal gøre, søger ingen bestemt race eller noget bestemt køn. Det eneste jeg kigger på er højden og alderen og evt. ridekunnen..

JulieTaylor:

Ja hvis det ikke er den ene vej, er det den anden vej :P

Natasha ♥Hippolitta♥ :

Det kan da læres, med horsemanship principperne?

- Mvh. Cecilie -

¤ Søger Part ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf

0
0
Svar på denne tråd

Chaos...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 21:59

Nej..

Jeg har haft Torben Andersen ude... Men hun nægter endnu engang at gå op i noget som helst.. Ligemeget hvad...

Så vil jeg også gerne have noget større at ride...

Låne hest eller part søges..

Min. 155 i stang og skal kunne lære sammen med mig..

Alderen er næsten ligemeget bare ik yngre end 5.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider