|
|
| Ked af det... |
|
|
Jeg skal bare lige af med det her... Jeg har været sammen med min (x)kæreste i 7½ år... Men her på det sidste er det bare som om jeg føler at jeg har fået nok... Nok af at være i et fast forhold og være bundet og hele tiden skulle ta hensyn... Måske jeg lyder lidt egoistisk..  Vi har boet sammen i ca 6½ år, før vi flyttede fra hinanden her for ½ år siden (af mange årsager). Og vi har da haft det rigtig godt! Men til tider har det os været rigtig træls... Han har været på bistand siden vi begyndte at komme sammen, og jeg har arbejdet. Så kan man vist godt regne ud hvem det var der skulle sørge for at vi havde penge hele måneden?! Og han har lovet så mange gange at finde et arbej... Nok om det... Men så har jeg gået og tænkt meget over tingene her på det sidste og været i knap så godt humør.. Vi havde snakket om at få en lejlighed sammen igen her om ikke så længe, da jeg bor ved min søster og han bor ved sin mor.. Men det kan jeg bare ikke overskue alligevel! Jeg trænger til at være mig selv, og komme lidt videre i mit liv... Så nu har jeg slået op med ham...  Jeg skrev en besked til ham i min pause i dag, om han ikke ville komme op i aften så vi kunne snakke. Så ringede han mig op og sagde at han ville være på mit arbej om et kvarter! For han skulle bare ha sin telefon og så var der ikke mere at snakke om, for han kunne jo regne ud at jeg ikke gad ham mere!!! Øøøh...? Okay... Han kom ud på mit arbejde i arbejdstiden, og hentede sin telefon, og sagde :" Tak for den her tid. Og du skal vide jeg er sur på dig nu!"  Det var ikke lige sådan jeg havde tænkt mig at det skulle slutte... Så nu sidder jeg her og stortuder, og kan ikke rigtig få tingene til at hænge sammen inde i mit hoved... Jeg holder jo stadig max af ham, men jeg føler bare ikke at vi kom videre... Åh, hvor er det dog træls det hele...  Jeg vil ta op til W og komme i bedre humør... HAn er der da altid for mig  Tak fordi I "lyttede" til mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kærester |
|
|
Det er ikke sjovt.. for dig. Det er nok "altid" lidt nemmere at være den der " slår op". Han har nok vidst det skulle komme og så har han skyndt sig at være den "hårde". Det er de færreste, der slutter på en god måde, der er jo mange følelser i klemme. Håber din W kan trøste dig lidt... det er ikke rart at have kærestesorger. Louise
Opstaldning tilbydes v. Ørbæk, gode boxe,20 x 60 m ridebane, masser af foldtid, hø, halm, fodring efter foderplan. Ideelt for fx plag/unghest/pensioneret hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa!! |
| Forfatter:  |
bm |
| Dato:  |
20-05-2007 16:28 |
|
Ja det er aldrig rart når noget slutter.. Men jeg vil sige ud fra hvad jeg tolker i det du har skrevet er helt klart at du har brug for at bo for dig selv og finde dig selv igen.. Held og lykke og kom godt igennem de næste par dage og pludselig en morgen ser du "lyset" igen...
Hilsen fra Bodil Mor til Mathias på 6 år Julie på 4 år Signe fra den 11.02.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har kun en ting at sige: |
nate01 |
20-05-2007 17:58 |
|
guys sucks! håber du får det bedre. har kun haft forhold på et halvt år, opg bare det er svært at vænne sig til. kan lige forestille mig hvor svært det du går igennem må være... men mon ikke han lige skal køle ned noget tid? måske sku du skrive et brev til ham og forklare hvordan du følre, hvis du er interesseret i at holde kontakt altså. så kan han ikke fordreje dine ord og afbryde når du siger noget. han kan også bedre vænne sig til det du har sagt, i fred og ro. held og lykke... kæmpe tøse krammer herfra p.s. hvad skal man også med fyre! elsk dig selv. du er den eneste du altid kan stole på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbage... |
|
|
Nu har jeg været oppe ved W i et par timer, og fik lidt andre tanker ind i hovedet mens jeg var deroppe... Men så kommer man hjem igen, og tænder radioen og så spiller de lige "vores" sang  Lennert: W var i hvert fald glad for at se mig Han stod og brummede inde i boksen da jeg kom  Bm: Tak skal du ha ja alle mine venner siger os at jeg måske har brug for at være lidt alene... Nate01: Os tak til dig Trængte godt nok til den krammer der...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At starte på en frisk |
Anne Schilling |
20-05-2007 18:53 |
|
Det er altid hårdt når noget slutter, og det kan føles skræmmende at skulle starte på en frisk. Men du lyder til at have ben i næsen og sagerne i orden. Og ud fra det du skriver lyder det til, at det er på høje tid du kommer væk, får luft, får fundet dig selv. Det er hårdt den første tid, men hvis du inderst inde føler det er det rigtige, så holdt fast, hold ud og inden længe vil du måske oven i købet føle det som en lettelse. Knus herfra Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Anne: JA det er nok rigtig nok hva du skriver om at jeg vil føle det som en lettelse... Men lige nu synes jeg bare at det hele ser meget sort og uoverskueligt ud...  Men det er nok os fordi han var/er min første store kærlighed... Har haft et par stykker før ham, men slet ikke noget jeg kan sammenligne... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Han kom så lige herud for ast hente sine ting, som lå herude... Og for at snakke om tingene... For han kunne godt se hvor et flojs han var før i dag. Vi sad stille og roligt og snakkede i starten, og jeg fik forklaret årsagerne til at jeg ikke havde lyst til at være sammen med ham mere... Han var dybt ulykkelig, og jeg har aldrig set en dreng græde så meget i hele mit liv!!!  Det er squ svært at sidde sammen med en man har så mange brugt så mange år sammen med... Og så forklare at man ikke har lyst til et forhold mere Jeg kunne lige forestille mig at være ham... Vi fik snakket go' fin igennem det hele, men pludselig var det som om han vendte på en tallerken! Da han gik herfra græd han helt vildt... Og så fik jeg en SMS hvor der stod at han ikke vil snakke med mig mere, for han synes jeg er ond...!? Og at jeg bare er ligeglad med at han vil gøre alt for mig... Jeg har bare hørt den alt for mange gange, at han vil finde et arbej osv... Er jeg sådan en stor egoist??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egoist? |
|
|
Nej du er ikke egoistisk! Slet ikke! Som du selv siger, så har du hørt det et par gange for meget. Så lad ham være sur. Det kunne jo ske du havde en anden grund til at slå end den han troede, så han har vendt 180 grader. Det er ikke godt at vide.
Giv ham et par dage, og se om han ikke er kommer ned på jorden igen.
Men bare hold ud. Det lyder som om det var her du skulle videre i livet og starte på en frisk. Hold ud et stykke tid, og pludselig en morgen ser verden lys ud igen, selv om den er grå og trist nu.
Sender lige en krammer så du kan komme ovenpå igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Social taber |
MetteSamson ♥Samson♥ |
21-05-2007 07:38 |
|
Først en krammer til dig  Herefter vil jeg sige at det er GODT at du slår op. Helt ærlig, i har været sammen i 7 år, og manden er stadig på bistandshjælp... Hvis du vælger at gå tilbage til ham, så kommer du i den onde cirkel igen, med at du skal sørge for at der stadig er penge til mad den 20. i hver måned... En rigtig mand, gør alt for at forsørge sin kone, og ikke lader sig forsørge. Det virker mere som om han er et forvokset barn, som lige har mistet sin bonus mor. Nu må han nasse på sin egen mor, gad vide hvor længe hun gider det. Ikke 7 år kan jeg forestille mig... Kom videre Der er helt sikkert en rigtig mand derude. Der er ikke en hel spand fuld, der er et helt land fuldt  Knus Fra Mette: Op På Hesten Igen...!
Samson var den flyvende Fjordhest
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hej igen... Det har nok været den længste og mest trælse dag i mit liv... Jeg har ikke rigtig sovet i nat.. Har bare lagt og grædt og tænkt helt vildt.. Da jeg stod op i morges begyndte jeg at kaste op og jeg lignede noget der var løgn fordi jeg havde grædt så meget Mine øjne var helt røde og hævet.. Men jeg tog på arbej, og mine kolleger vidste jo godt hva der var sket, og de var meget søde og forstående for at jeg bare gik og passede mig selv. Da jeg havde fri, tog mn ene veninde mig med ind til Århus for at komme lidt væk fra det hele og få snakket lidt.. Det var rigtig pænt af hene at gøre det Og det var rigtig hyggeligt.. Nu er jeg så kommet hjem... Og så kører hjernen igen på fuld skrue... jeg tænker på hvor ked af det han er.. Han har ringet til mig et par gange i dag, og han har grædt helt vildt... Det ligner altså ikke ham.. Men jeg "overgir" mig ikke! Han må få styr på sine ting, og vise at han kan noget selv, før jeg overhovedet vil så meget som overvejer at finde sammen med ham igen. Og det skal ikke kun være et par uger at han viser sig fra sin gode side hvis det er... Mette: Ganske rigtigt, der er ikke kun en spand fuld, men et land fuld 1000 tak for en krammer... Det varmede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig er det ikke dig |
nate01 |
22-05-2007 19:40 |
|
der er egoistisk...og selvfølgelig er han ked af det...men sådan er livet jo...hårdt, men sandt. det ville jo også være synd hvis du bare var sammen med ham af melidenhed... op med humøret...smil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal ikke nøjes |
|
|
hejsa nogen gange er forhold noget l... men heldigvis fik du da øjnene op før at i nåede videre i jeres forhold. forholdet kan ikke holde til at du som den eneste arbejder og han lover alt muligt kun for i en periode at stille dig tilfreds, det er da bare ikke godt nok. næ du skal ikke lade dig nøjes med det!! lige nu er det svært men der er lys forenden af tunellen om rundt hjørnet venter den sødeste fyr der er meget mere stabil og voksen. få du nu lidt styr på alle tankerne, få din egen lejlighed og gå sommeren i møde med nyt mod og så skal du bare se hvor skønt livet kan være. knus herfra hilsen pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke sjovt |
Pernille ♥CasperAfLandly♥ |
22-05-2007 22:47 |
|
Det er ikke sjovt det du gennemgår, men jeg synes bestemt det lyder som en fornuftig beslutning. Du skal da en dag finde en som er på samme niveau som dig, som kan arbejde og hjælpe med en stabil og dejlig fremtid. Jeg håber du holder ud og kommer videre, og finder en der har fortjent dig. Og selvom du ikke tror det nu, så findes der helt sikkert en dejlig mand til dig derude. Knus herfra.
Med venlig hilsen Pernille. Fjordheste er klart de bedste!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hej igen... Nu er den da helt gal...! Natten til i går sov jeg ikke ret meget igen, og jeg var så smadret at jeg blev hjemme fra arbej.. Da jeg tændte min telefon havde jeg fået 14 beskeder fra ham Han skrev at han elskede mig overalt på jorden, og at han ville gøre alt osv.. Jeg ringede ham op og sagde at nu skulle han altså stoppe før jeg blev sur! Så begyndte han at græde og bad mig lade være med at blive sur på ham når han var så langt nede i forvejen... Okay jeg var sød og faldt ned igen. Vi fik lige snakket lidt, og jeg skar endnu engang ud i pap, at vi ikke skal være sammen nu.. Senere ringede han igen, og spurgte om vi ikke kunne ta ind til Århus i dag når jeg havde fri fra arbej.. Han ville bare gerne snakke face to face. Fair nok! Og jeg skulle ta min bærbar med så jeg kunne hjælpe ham med at finde et arbej på nettet som han kunne søge... Og endnu engang sagde jeg, at han ikke skulle tro noget som helst. Nej det skulle han nok lade være med.. Fint nok. Så da jeg havde fri i dag tog jeg glad bussen ind til byen og mødtes med ham. Han var glad for at se mig, og vi ga' hinanden et kram... (hele dagen har jeg tænkt, at det var dejligt at han havde indset det hele var slut...) Vi gik ind på Mac D og skulle så ha min bærbar på nettet derinde. Så siger han "Må jeg ikke få et kys?" ØØØØØH!! Nej det er der igen grund til sagde jeg. Så blev han helt stille og sur.. "Jeg troede da at vi var sammen igen, og alt var som det plejer, ellers ville jeg da ikke sidde her sammen med dig!" Jeg fortalte ham at jeg aldrig havde sagt noget om at vi var sammen igen,... Så blev han sur og gik sin vej.. Og sagde at han aldrig vil se mig igen eller snakke med mig  Han siger at jeg var spild af tid i de 7½ år vi var ammen, og han ville ønske han aldrig havde mødt mig  Det var ikke lige det jeg havde brug for at høre... Har mest lyst til bare at hoppe i havnen lige nu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu slutter det... |
LJR ♣De 3 røde djævle♣ |
23-05-2007 17:11 |
|
Nu må du tænke på dig selv...og ham! Slut al forbindelse med ham- du er blødsøden og han har et håb om at finde sammen igen! Det holder ikke, du bliver ked af det og træt, kan ikke passe dit liv osv, han bliver ked af det og sur! Slut al kontakt, til det hele er kommet på afstand!
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {>
Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kærestesorger |
|
|
Først vil jeg lige starte med at sige: FLOT, du tog en velovervejet beslutning, som lyder som den rigtige! Og den måde han "slutter" på er bare en af fyres mange måder de kan få de sidste ord på, plus at så er han den "hårde".
Maria Uden ridedyr pt., men søger parthest i 2791! Søger andels- eller lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat. Kan du hjælpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm andre tanker |
|
|
Og så må jeg lige sige at W ser rigtig fiiin ud  Håber du har det bedre...
Maria Uden ridedyr pt., men søger parthest i 2791! Søger andels- eller lejelejlighed i Kbh., med tilladelse til kat. Kan du hjælpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg synes bare det er træls det skulle ende på den her måde  Og han skylder mig en masse penge osv.. Øv hvor er det hele bare unfair lige nu... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Maria: Mange tak skal du ha'  Ja jeg har nok brug fir at tænke på noget andet... Men det er godt nok svært... Jeg tror jeg tar op til W sammen med min søster 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre tanker |
|
|
Det er altid rart og sundt at have en hest, det tager tankerne lidt væk, også selvom det kun er imidlertidigt (taler af erfaring ). Og så må du holde os opdateret hvis han finder på noget nyt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Han er da ikke værd ... |
Lisbeth Sejberg |
23-05-2007 17:57 |
|
... at hoppe i havnen for ... for pokker da!!! Han lyder panisk over, at han nu bliver nødt til at komme på rette spor ALENE og i sin panik prøver han både med det gode og det knap så pæne, at få dig til at fortryde. Som MarixenC også skriver, så prøver han at spille hård og gøre dig ked af det. Du har ikke noget at bebrejde dig selv overhovedet, så op med humøret og se fremad. Mvh. Lisbeth
Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet. Godnat og sov godt :-) Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkel |
|
|
Du er sku ikke egoist, syns sku det er modigt gjort! Og hvor er det sejt at du holder ud... Ja han regnede da lige med at formilde dig når nu han så ville søge arbejde... Det ene øjeblik vil han gøre alt for dig og bagefter vil han ik ha noget med dig at gøre og du er ond.. ? Syns sku det er flot gjort! Og ja det er mega hårdt, men det går over, og vil han dig det godt bør han give dig tid til at finde dig selv... Hvad er det med vores heste når vi er kede af det? De ved bare at de skal være søde ved os, tror min vallak havde telepatiske evner. Og en mule er den bedste støtte man kan få, de lytter lige så længe man har brug for det og det trøster at hulke ind i den bløde pels... Hvor jeg føler med dig pus... Håber solen snart kommer frem af skyerne for dig!
Stald Højlund... Nu med Shetlænder hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *kram* |
WSM *WSM* |
31-05-2007 18:10 |
|
Hvordan går det nu? Har du efterfølgende haft kontakt til din kæreste? Selvom din kæreste har tacklet forløbet forkert, kan jeg godt følge ham lidt. Jeg reagerede lidt ligesom ham, da min kæreste slog op. - Vi fik også snakket stille og roligt om situationen, og jeg virkede afklaret. Nogle dage senere blev jeg så frustreret, at jeg virkede meget afvisende og sur. Følelser og meninger går op og ned hele tiden. Selvom forholdet endte for halvanden måned siden, er jeg stadig rigtig ked af det og forvirret og lige midt i en eksamensperiode. Great 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|