Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hva gør man (drømmehest)
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 18:10

jeg er blevet helt fortabt i en hest. en pintp hoppe på et år, jeg har set på markeds pladsen. jeg ligger på den hest hver dag.. men hva gør man.?

jeg har ikk råd til den selvom den egentlig ikke er særlig dyr. men står og skal flytte i ny lejlighed, og der er en masse udgifter i forvejen.. men jeg er bare blevet så forelsket i den.

er der nogle der har nogle gode ideér eller bare nogle kommentarer.. måske har du selv været i en lign. sitiutation..

mvh louise.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 18:14

var lige et par sytavefejl.. der skulle ha stået pinto..

og i stedet for ligger skulle der ha stået kigger..

0
0
Svar på denne tråd

Trælst
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 18:16

Det lyder godt nok trælst ikke lige at have råd til (drømme)hesten.

Jeg går selv og leger lidt med tanken om egen hest, selvom jeg godt ved, jeg hverken har tid eller penge til en

Jeg søger med lys og lygte efter en hest og rytter jeg kan ride ture med i 6091 Bjert, da det efterhånden bliver lidt kedeligt at tulre rundt alene. Henvendelse: 60 17 23 91

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 18:45

Jeg passer på ikke at kigge

fordi jeg kan nemlig ikke lade være med at købe, når der er noget jeg virkelig vil have.. Måske grunden til at vi har 7 heste derhjemme nu, og at jeg pt går med skyklapper. Jeg er nemlig i smug på jagt efter to hopper mere.. Men nej ikke før nogle af de unge er solgt fra...

Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

Høflighed er IKKE et tegn på svaghed!

0
0
Svar på denne tråd

Lad være
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 19:07

der er helt sikkert en part hest eller andet hyppedyr der trænger til din omsorg. Og der vil altid komme en ny hyppebasse. Så spar dine penge og få styr på din økonomi- og vupti når du så har det dukker der en ny drøm op.

MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 20:28

heller ikke kigge er også faldet over en hoppe og et føl. Så markedsplads er lukket område når det heste. Men vi har nu altså også 4 dejlige og skal forhåbentligt have føl næste åre.

DEt koster alt sammen og tager tid.

Så mit råd er vent...

Mona

Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd

ashdakdhkas
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 20:36

Nej jeg kender det ikke - jeg kigger hest med hjernen og spørger hjertet når hjernen har godkendt - hvis flere gjorde sådan havde mange flere heste og ejere en perfekt makker og et godt liv sammen.

Jeg kan virkelig ikke følge at man ved det er hesten ud fra en annonce - hvad med temp., bygning, benstilling osv. når man ser hesten?

Det tæller ikke det mindste hvis man forelsker sig i den i en annonce.

Jeg synes du skal lade være og jeg vil til en hver tid mene at man som udgangspunkt skal kigge på minimum 5 heste - man kan jo oftest reservere den hest man er lun på til resten er set ;)

Hilsen Anna

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Målet er en tur på ryggen af Flicka

Startvægt 1/4-07 : 78,5 kg

Mål: Under 70 kg

Tabt: 1,9 kg

Vægt nu: 76,6 kg 28/4-07

Stop Rodeo i DK - SKRIV UNDER NU!

www.anti-rodeo.underskrift

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 21:44

Ja, og så er der os, der leder og leder - men ikke kan finde noget, der bare minder om at være relevant!

De eneste to heste, jeg ønsker mig er nemlig ikke til salg for alverdens penge ;)

Lånehest søges, helst dressurbetonet

Gerne championatsemne

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-05-2007 01:02

Anna-S: Du har helt ret. Vi prøver at gøre det samme. Der har resulteret i et par lovende ungheste, og den seneste: et medlidenhedskøb, som man virkelig burde ha takket nej til, bl.a. fordi den lider af enormt pasningskrævende sommereksem, men den forelskede vi os nu alliegevl i. Men det var nu ikke lige billederne af den der fangede, mere hvor rædselsfuld den så ud.

Så jeg er helt enig med dig, og vi har samme politik -alligevel går det galt nogen gange Og man ender med et impulskøb..

Men nu ku vi så heller ikke drømme om at sælge hende, selvom hun ikke kan bruges til noget nyggtigt, andet end at bruge tid og en mindre formue i plejemidler og Dr. Dyr på..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider