Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp! Tabt mobil i vand, hva gør jeg?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:04

Jeg har lige været så smart at tabe min sony ericsson w810i i toilettet. fiskede den hurtigt op, den var kun i, i maks 2 sek. Men hvad gør jeg nu?? Den virker, men skærmen bliver mere og mere hvid og til sidst kan man intet se. Så skal jeg slukke og tænde igen.

Nogen gode forslag til hvad jeg kan gøre for at minimere skaderne??

Hjælp!!! Den er kun få måneder gammel!!

Hilsen LisA

Tjek min nye hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/brugte- hesteting

0
0
Svar på denne tråd

hvad du gør?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:07

Græder..

Tag kortet ud i en fart.

Jeg ville skille den ad og lade den tørre, håbe på det bedste og samle den igen om et par dage.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

jkgbsdg
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:07
skil den ad og læg den på en halvlunken radiator!

min fars mobil har overlevet utallige ture i vaskemaskinen og tørretumbleren så det kan faktisk lade sig gøre :)

Hilsen Nanna uden hest
Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde,
fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:08
Sørg for at tørre den godt, inden du bruger den
Jeg tabte også engang en mobil i toilettet, og jeg smed den på radioteren, på lav varme, og så fik den lov at tørre i 2 døgn, og så holdte den da et par måneder

- men der er ingen garanti for at det hjælper. Desværre

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

skille den ad..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:09

Man kan ikke skille min mobil ad, med mindre man har en skruetrækker. Man kan kun tage lidt under halvdelen af bagskærmen af og så har jeg taget batteri og kort ud og banket vand ud af den på min dyne. og så har jeg tørret den lidt med hårtørrer..

Håber på det bedste..

Hilsen LisA

0
0
Svar på denne tråd

Du må endelig
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:12

ikke forsøge at bruge den før den er HELT tør, dvs om et par dage.

Jo mere du bruger den og trykker på knapper mm, jo mere vand for du presset rundt i den.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:14
PiaR: Mange tak. Det vil jeg ikke gøre så. Men øv det er træls ikke og have mobil.

Hilsen LisA

0
0
Svar på denne tråd

vaskemaskin+badetur
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:50

Hej

Min telefon fik først, en tur i vaskemaskinen. Den blev lagt til tørrer på radiatoren. Så kunne den igen...

2. gang jeg red en skridttur i vandkanten, på Oskar, han vendte lige 180 gr., jeg blev hængende, men det var i luften.

Jeg faldt i vandet, ja, også min telefon blev våd.

Telefonen virker endnu.

Joan

0
0
Svar på denne tråd

gfjjkjlæ
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 17:51
Jeg har prøvet det mange gange. Som de andre skriver, ud med simkortet, og skil mobilen af, og lad den tørre et varmt sted.
Jeg gik i 6 måneder i en hestestald hvor jeg tit udsatte min mobil for drukning og den virkede fint efterfølgende.

Hilsen Dorthe

Hest søges i Odense, omegn. Part. Efter sommerferien. Skriv for info.
0
0
Svar på denne tråd

Skil den ad
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 18:12

og lad den tørre nogle dage.

Hårtørrer er en rigtig, dårlig ide. Kraftig varme fra hårtørren kan få nogle af de fine tråde i telefonen til at nærmest smelte - og så virker den med garanti ikke.

De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Taadadadada
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 19:19

Pil ALTID batteriet ud med det samme, når den bliver våd for at undgå korstlutninger.

Jeg mener at du kan bruge en Torx 6 skruetrækker for at skille den ad - Garantien ryger, men den er vist allerede røget. :S

Skærmen er i flere 'lag' vandet samler sig imellem de forskellige lag og er et helvede at få ud.

=)
Morten - Lille nørd med seje venner...

Uber1337.dk

0
0
Svar på denne tråd

våd 'fon
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:15

Mind druknede for et par år siden i min tisyneladende ikke vandtætte regnjakke

Jeg skilte den ad og lod den tørre, men farmand sagde, at den måske vill ruste indvendigt så jeg købte nu bare en ny dagen efter.. tlf var købt til 1kr ;)

Anyway, jeg meldte nu min tlf til forsikringen, da den slags kortslutninger åbenbart til er hændelige (lige afhængigt af hvordan det sker men det kan man vist læse sig frem til.)

Jeg fik værdien på min tlf (den værdi som telefonen havde på dagen minus abbonement) og de penge (et par hundrede kroner, telefonen var ikke dyr ;)) købte jeg en ny for :)

-------

Ad Astra per Aspera

(It is a rough road to the stars)

0
0
Svar på denne tråd

Som de andre siger
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:48

Som de andre siger: Pil batteri ud og lad den tørre nogle dage...

Har selv druknet min mobil 2 gange og den virker endnu.

Første gang efter en julefrokost med arbejdet, hvor der var en der havde spilt noget på mine bukser og de skulle jo vaskes i badekaret synes jeg da jeg kom fuld hjem... Opdagede efter 5 min at jeg ikke kunne finde min mobil og gik ud på badeværelset for at se om den lå der og gaske rigtig lå der noget og blinkede i badekaret

2. gang var da jeg var i bad og manden kom ind med mobilen da det var et meget vigtigt opkald. Da jeg havde lagt på og ville ligge den på hylden tabte jeg den i badet...

Jeg er rigtig god til at drukne mobiler men de overlever skisme hver gang... hehe

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
♥ MaRiScA ♥
.

Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 28. - 30. september 2007

0
0
Svar på denne tråd

Min mobil
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 07:57

Den virker igen! Hurra!!!

Skiller dem altid ad når de får vand... Så det vidste jeg i forvejen, men mange tak for alle rådene.

Den var kun meget kort tid under vand. Max 3 sek. Og vandet blev banket ud af den igen. Og så fik den lov at tørre på radiatoren i et par timer og så virker den 100 % igen. Både med at ringe og spille musik.

Var mest bekymret for at højtalerne, som jo er meget udsatte der bagpå, skulle have fået så meget vand at de ikke virkede mere, men det heler virker som før.

Nu ved jeg bare til næste gang, at skal jeg gøre rent på badeværelset, så skal mobilen holdes laaangt væk!

Klog bliver man af skade!

Hilsen LisA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider