|
|
|
|
| Jeg har godt |
| Forfatter:  |
Jannie Tornvig |
| Dato:  |
15-05-2007 13:09 |
|
nok meget svært ved at se det sjove i det  - Jannie
Hvem er Jeppe På Bjerget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var sku |
|
|
da noget mærkeligt noget at grine af  den stakkels gamle mand sidder jo fast mellem døren og den anden bil og har ikke mulighed for at komme væk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
|
|
... nu ikke der er noget at grine ad - det er da mere til at tude over. Det er selvfølgelig godt at tyven er fanget og at det er sket i USA hvor ahn får en anstændig straf (frem for her i landet hvor der ikke ville ske ham noget) - men stakkels gamle mand at skulle opleve den slags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morsomt |
bimsemor |
15-05-2007 13:13 |
|
Du kunne ikke lade være med at grine..  Ja undskyld men hvad fanden tænker du på...??? Manden er fastklemt mellem bildøren og den anden bil og har da ikke andre muligheder en at blive stående.. 91 år.. stakkels mand.. Hvordan i alverden kan du finde det morsomt.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor... |
Tine (Ib) |
15-05-2007 13:13 |
|
... i alverden er det sjovt??? Jeg synes det er dybt forfærdeligt og kan ikke forstå at et menneske med bare en lille smule empati, kan finde det morsomt!
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv. Alle urtemix leveres nu i praktiske spande
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hold da op, han er uanmindelig hardcore af en 91 årig mand at han bare bliver stående selvom han bliver slået i hovedet  Jeg fatter simpelthen ikke at folk kan synke sålavt som at slå på ældre mennesker - I guder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??sjovt??? |
Pernille ♥Donna♥ |
15-05-2007 13:16 |
|
Det er da slet slet ikke sjovt, stakkels mand ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fy for pokker... |
|
|
stakkels gamle mand.. Han kan jo ikke komme fri.. og dumme svin behold ham i fængslet og lad ham blive en stor (i mere end 1 forstand) mands B-I-T-C-H. føj siger jeg bare...
Pura Raza Española www.staldrohan.dk Forhandler af Regulator og Linamix på fyn. Prob serie sælges. se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føj...kan ikke grine |
|
|
kun føle en tristhed over at den slags desværre er en del af vores allesammens virkelighed- det er i øvrigt normalt at "grine" for at kunne holde sig fri af virkeligheden- det ses nogle gange hos dem der er udsat for dumme ting- jeg gør det selv hvis jeg bliver forskrækket- det er en af naturens måde at beskytte os på. MVH Dorthe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskylder |
Tine85 |
15-05-2007 13:18 |
|
jeg undskylder mange gange - havde ikke kigget ordentlig på videoen - så ikke manden var fastklemt - der morsomme i det så jeg ved at manden blev stående uanset hvor meget tyven slog ham = sej gammel mand!!! Sagen er naturligvis en anden ved at han står fast og ikke har mulighed for at gøre noget!!!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♥Franciska♥ |
15-05-2007 13:21 |
|
Tine, jeg troede også bare han blev stående som en klippe og tog imod først, jeg skulle også lige se videoen igen. Men ja, stakkels stakkels mand. Tænk at nogle kan have så lidt respekt for alderdommen!
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** NY HJEMMESIDE: www.bjfoto.ridesiden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Han bliver ikke stående, han er klemt fast! Da bildøren lukkes lidt i igen, falder han om med det samme! Jeg kan virkelig heller ikke se noget sjovt i det klip! Håber aldrig den fyr kommer ud igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føj da da |
|
|
seriøst det må ha gjort ondt, stakkels mand.
Mona Den der har evnen, forpligter sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afstumpet |
|
|
tænk sig og være så afstumpet at man kan tæve løs på et forsvarsløst menneske. der må være noget galt inden i et sådan en person, noget må fisme være defekt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grine??? |
|
|
Ikke her - det er jo ganske skrækkeligt - stakkels stakkels ældre mand!
Mvh Gitte Mor til Tera 2 år. Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning inkl. sommergræs (næsten fuldt booket)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha... |
JulieTaylor |
15-05-2007 15:57 |
|
Jeg tør slet ikke se videoen nu Stakkels gubbe. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
15-05-2007 15:57 |
|
Jeg tror godt han kan komme fri, men i sådanne tilfælde når man ikke at tænke over det. ( Især når det gælder gamle mennesker som dårlig nok kan bevæge sig hurtigt eller forsvare sig) Stakkels mand 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er da |
|
|
ikke rigtige oven i hovede... tænk at gøre sådan noget også ved så gammel en man... føj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FØJ siger jeg bare |
|
|
Stakkels mand, jeg var lige ved at få tårer i øjnene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har kun et at sige |
|
|
@!#$ neger.. . i disse tilfælde er jeg altså stærk racist  stakkels mand
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Ludwigsburg in der sommerferie! vi knekker deg til sist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| s,pfdocwr |
Gitte C (Gila) |
15-05-2007 17:39 |
|
Jeg vælger nu ikke at se videoen, for bare teksten her i tråden giver rigeligt indtryk af, hvad den stakkels mand må stå model til! - og at nogen kan finde på at være sådan mod sine medmennesker, gør mig uendelig trist til mode... - Øv!!
Gitte C Salg, udlejning & reparation af hestetrailere Breyer Modelheste o.a. hestelegetøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter at have læse tråden |
|
|
har jeg ikke spor lyst til at se videoen 
DRESSURHOPPE KØBES 4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idarosenborg |
|
|
Har ikke set videoen, da beskrivelsen alene er nok til at vide at det har jeg ikke lyst til. Og ingen burde blive udsat for det der beskrives den ældre mand bliver udsat for, men hvad pokker er det for en kommentar??? Overfaldsmandens race/hudfarve har vel intet med sagen at gøre? Dette er ikke at forsvar af overfaldsmanden der forhåbentligt får en streng straf, men synes bare at disse småracistiske kommantarer ingen steder hører hjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ida... |
Tine (Ib) |
15-05-2007 17:49 |
|
... det er da en ligeså tåbelig kommentar at komme med, jeg tvivler på at han gjorde det fordi han er "neger"!
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv. Alle urtemix leveres nu i praktiske spande
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idarosenborg... |
Jannie Tornvig |
15-05-2007 18:17 |
|
sikke da en tåbelig kommentar! Han overfalder jo ikke manden på det grundlag at han er sort  - Jannie
Hvem er Jeppe På Bjerget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ida... |
nuopl06 |
15-05-2007 18:23 |
|
den kommentar var da lige til KKK  Jeg har ikke lyst at se videoen - beskrivelsen alene er nok  Stakkels mand - godt at personen er fanget og vil få sin velfortjente straf! 
Nuopl06 Med dressurdyret Davina <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Ja stakkels mand! Men noget jeg ikke forstår. Der kører biler forbi på vejen, det kan man tydeligt se. Og man skal da være mere end blind hvis man ikke lægger mærke til hvad der sker. Hvor er folks sympati?? Er vi blevet så forsnævrede at vi ikke engang kan hjælpe en gammel mand der får tæsk? Jeg er chokeret 
Mvh. Rikke med Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor jeg dog bliver |
cruella76 |
15-05-2007 20:32 |
|
bedrøvet over at den slags foregår  Stakkels stakkels den gamle mand - det varmer at læse at han er sluppet uden mén. Puha en omgang. Tine85 - jeg forstod godt at du ikke grinte af det der foregår, men at du troede at den ældre herre bare var totalt sej og blev stående efter SÅ mange slag. På et tidspunkt i videoen ser det faktisk ud som om at gerningsmanden også bare kigger på sit offer og tænker: " Hvordan i hede hule hel... kan du blive stående"  Men ja, manden er jo fastklemt, og det ved du nu. Jeg tænkte ved første øjekast nemlig som dig = GODT gået gamle mand, han skal ikke få dig ned med nakken Men så så jeg at han var klemt. Puha, bliver sgu helt dårlig ved tanken om hvor grimme nogle mennesker er ved andre. Ida: Kedelig kommentar du bidrager med? 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels mand |
rikkefh ♥fjordheste♥ |
15-05-2007 20:40 |
|
fy for pokker...  
Hilsen Rikke nu med part...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
CJessen (StarBoy) |
15-05-2007 20:47 |
|
Puha, hvor ser det væmmeligt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Racist - hvad |
|
|
faen har overfaldsmandens hudfarve med dette her at gøre??? Kedelig kommentar!
Mvh Gitte Mor til Tera 2 år. Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning inkl. sommergræs (næsten fuldt booket)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfærdeligt |
Rosen |
15-05-2007 22:16 |
|
Hvor er det dog en forfærdelig video. Stakkels gamle mand. Han er jo fuldstændig hjælpeløs. Man er sgu da ikke ret i hovedet, hvis man kan finde på den slags. Ind i buret med voldsmanden, og lad ham endelig blive derinde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels- |
|
|
stakkels, stakkels, stakkels ældre mand. Jeg hader simpelthen sådan noget meningsløst vold, men det rører mig dybere når det er ældre, fordi de ikke er i stand til at forsvare sig + at jeg tror chokket rammer dem endnu hårdere. (bare en forestilling). Ihvertfald er det ganske forfærdeligt. Godt han slap uden mén, men de psykiske mén vil nok blive siddende. Håber også den mand får livstid. Mørk eller ej. Det kunne ligeså godt have været en hvid mand der havde gjort det.
Hilsen Mette Med Korsvangs Salina og Luna Kender du en der skal giftes? Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends. Se min præs.for pris og info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FUP! 100% |
|
|
Er jeg sikker på, arbejder dagligt med gamle mennesker og de kan altså ikke holde til ret meget. Sikkert noget nogen har fundet på www.youtube.com som iøvrigt er en vældig underholdene side.  Vh -Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christine |
Tine (Ib) |
15-05-2007 22:54 |
|
... tvivler på at Reuters finder deres nyheder på youtube. I så fald er hele den danske nyhedsverden baseret på, hvad der postes på youtube.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh nå |
|
|
christine nielsen, det er muligt du selv arbejder med gamle mennesker, men har du mødt ham her ? der er sørme meget forskel på folk, nogen er allerede døde af alderdom som 91 årige og andre løber stadig maraton. mennesker er forskellige husk det. hvis du lægger mærke til den ældre mands højre ben, så er det placeret midt på indersiden af døren, overkroppen er ude på siden af døren, og mellem en den og en anden bil. han sidder "fast" og bliver holdt i den position, på trods af slagene. ligeså snart døren bliver flyttet falder han. jeg har forøvrigt heller ikke hørt om at reuters henter deres nyheder på youtube.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argh wtf... |
|
|
Hjælp, sikke et svin. O_o! Stakkels gamle mand - og det kunne altså have været min farfar på 93, han kan gå km på km uden at blive træt, så hvis han blev klemt fast mellem en bil og en bildør, ville han nok også blive stående. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Christine |
cruella76 |
16-05-2007 08:56 |
|
Helt ærligt! Vågn lige op!  Fordi du arbejder med ældre mennesker, er det jo ikke ensbetydende med at du kender alle og hvad de kan  Luk lige gluggerne op og se på videoen! Det der er sgu ikke fake - og iøvrigt er manden jo klemt fast som snart er påpeget en milliard gange i denne tråd.
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|