Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Weekend ophold på hotel
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:19

Hej alle HN'er :)

Min kæreste og jeg har længe gået og tænkt på at tage ¨på et weekend ophold .

Men der er så mange forskellige hoteller , så tænkte jeg på om nogle af jer , har været på et romantisk weekend ophold på et hotel og kan anbefale stedet :)

Stedet ska' være romantisk og der må gerne være plads til to i spa badet :)

Kan i hjælpe os ? :D

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:34
Er der slet ingen ? :)
0
0
Svar på denne tråd

sidder faktisk
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:38

og søger det samme på dba da vi også trænger til at komme væk, men ikke har megen tid, så en week. kan lige presses ind i programmet :-)

0
0
Svar på denne tråd

http://www.hotelpalads.dk
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:42

lyder lækkert...

0
0
Svar på denne tråd

hotel...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:44

kæresten og jeg var på et weekend ophold i København. Vi boede på Hotel Cab inn city. Det lå i gå afstand til tivoli, strøget osv. Værelset var ik det største, men okay (-og ikke så dyrt igen) tror det var lige omkring 2000 for en weekend, fre-søn. I prisen var der inkluderet morgenmad, med meget at vælge i mellem.

Hilsen jannie

JANNIE

Chivas, 4 årig vallak sælges!!

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:44

Jamen jeg takker da :)

Ja det er altid godt at komme lidt ud (:

Jeg vil lige prøve at kigge på den hjemmeside

- og mnage tak :D

0
0
Svar på denne tråd

http://www.hotelpalads.dk
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:51

Ja den ser rigtig hyggelig ud :)

Den har lige det hele som hjertet kan ønske sig .

Vil også lige prøve at tjekke den ud i KBH, for det kunne da også være romantisk at komme en tur i tivoli ;)

0
0
Svar på denne tråd

Viborg...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 20:29

Hejsa

Min kæreste og jeg tager på hotelophold i Viborg 2. weekend i juni. Det er et romantisk værelse specielt for par men spabad og hele baduljen. Jeg glæder mig enormt meget Jeg mener det er et hotel i kæden Best Western, og så ligger det som sagt i Viborg. Det værelse vi har lejet stod ikke på deres hjemmeside, men da vi ringede for at bestille et andet værelse (også med spa) tilføjede hun lige at hun havde det her værelse, til en lille smule flere håndører

Men da det er kæresten der betaler, ved jeg ikke præcist hvor meget det bliver. Det er hans halvårsgave til mig

Vi kommer selv fra Roskilde, og grunden til vi valgte Viborg er simpelthen fordi vi kunne få et super værelse med spa og det hele til rimelige penge der.

Men KBH lyder da også dejligt. Det er bare lidt for tæt på for os når man virkelig gerne vil VÆK en weekend

God fornøjelse.

0
0
Svar på denne tråd

Tak Suzin
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 15:53

Mange tak for dit svar . er det det samme hotel som er nævnt længere oppe i denne "debat" ?

Min kæreste og jeg kommer fra Mors , og vil gerne lidt væk herfra for at kunne nyde en rigtig romantisk weekend .

Håber i får en rigtig hyggelig weekend (:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider