og har det klart bedre- det var et sår- som ikke kunne findes- det kan være et bidsår på størrelse med et knappenåls hoved fra en hjørnetand- han skal nu have dette medicin i 5 dage og skulle så gerne være fin igen- halen er kommet lidt op og han lægger sig uden smerte- han kan stadigvæk ikke sidde på sim numse det arme dyr- han har sovet i arm hele natten og er meget piv- dog kunne han lige lange ud efter den anden kat for leg- så værrer er det heller ikke.
Så jeg håber på at han nok skal klare sig- det kan som nævnt her, hurtigt udvikle sig til betændelse i ryg ved hale bid- så der er absolut grund til at være på vagt når noget sådan sker.
Her hos os har jo kun to katte en gammel på 15 år og så ham her- vi er lige flyttet i hus og fra at være en indekat er han nu en udekat- selvom den gamle forsøger at beskytte ham, får han jo rodet sig ind i nogle slagsmål- han plejer at være god- da den gamle har oplært ham godt- desværre er det så åbenbart lige glippet.
Nå, vi håber halen kommer fint op igen og han har lært noget af det.
Min kære mand kom hjem fra arbejde og var godt nok bange for at det skulle udvikle sig, det er jo nok mest hans kat og den gamle er min.
Tak for hjælpen
MVH Dorthe