Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et maleri til en der bliver 50 år-motiv?
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 09:53
Jeg skal til 50 års fødselsdag til august og jeg ville gerne male et maleri til fødselslaren. Hun er kæreste med en onkel, så vi er ikke helt tæt. Jeg har mest lavet skitser fra sort/hvid tegninger og derefter malet dem op i farver, synes det giver en mere naturtro efterligning af motiv.

Jeg har selv overvejet at lave to malerier(ca 21x30 hver) et med hver et halvt træ så når de hænger ved siden af hinanden bliver det til et træ, som et symbol på at halvdelen af livet er gået; men er det en mulig hån af at det at blive ældre??(det er jo ikke meningen)

Jeg håber at der er nogle kan hjælpe mig med nogle gode ideer!? Meget gerne med link-henvisninger eller lignede. ;o)

Hilsen Lene
0
0
Svar på denne tråd

træer.
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 10:14
Personligt er jeg helt pjattet med træ'er så jeg synes det lyder som en god idé. Det kunne jo også forstås som livets to sider.
Som sagt synes jeg at det er en god idé med at male nogle malerier der 'hænger sammen'. Go d fornøjelse med hele. (:

Skal venskabet være bedst, skal det være fuldblodshest

Malik, min bedste heste-basse
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 10:23
Det lyder da som en fantastisk gave.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider