Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Trainsurfing, dødsfald
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:15

... ja trainsurfing krævede jo sit første offer; en ung mand fra Ringkøbing. Er trainsurfing overhovedet udbredt? Altså er der mere end et par tosser, der foretager sig det?

Til dem der ikke ved, hvad det er så kan i se en video her:

www.youtube.com/watch?v=jY1Jnm1lON8

Ironisk nok er det den dræbte selv, der har optaget det og lagt det på nettet for en måned siden.

Suk, ungdommen nu til dags...

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Alle urtemix leveres nu i praktiske spande

0
0
Svar på denne tråd

surfing
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:18

Og med en bajer i den ene hånd... Det må være Darwins lov i funktion. Stakkels familie.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:21
Tjaa, man må jo tage konsekvenserne af sine handlinger!!!

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

Enig Snepony
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:25

Jeg har da bestemt også ondt af familien, men knægten, ja han kan sku da lade være med at lave noget så åndsvagt... Helt ærlig så har man altså et dødsønske...

Lige en spydig bemærkning

NU MED DEN NYE FJORDVALLAK BRIAN

Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)

0
0
Svar på denne tråd

Dumt og ærgerligt
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:26
At de unge mennesker ikke kan finde på noget bedre at tage sig til end at lege med døden.
Øv- stakkels efterladte.

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

fgfgrghrh
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:26

Så kan de lære det...

det er fuldstændig sindssyg idé de mennesker har fået og det er på tide de forstår at det faktisk er alvor og ikke leg.

Føler med familien, det må være svært.

Men gutten selv var da en tumpe..

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)

RODEO ER AFLYST,- VI VANDT!!!!

Tak for kampen allesammen!

0
0
Svar på denne tråd

Ærlig talt
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 20:57

har jeg mere ondt af de lokomotivfører der skal udsættes for den form for sadistisk humor...

Så for noget tid siden et program om det hvor trainsurferne sagde direkte de ville skide på alle andre, de fik et kick ud af det og så måtte de da godt gøre det!

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:09

Jeg har ikke så meget andet at sige end, så kunne han lære det!!

Jaja, det er da tragisk når unge mennesker dør alt for tidlig, men ærlig talt, havde han ikke selv valgt det? Mennesker der vælger livet til og fra som det passer dem, skulle ha en røvfuld!

Stakkels lokofører!

Med Venlig Hilsen

Anne Kathrine Jensen

GØR LIVET TIL EN FEST - RID IRSK SPRINGHEST!

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:09

Har godt nok oz ondt af familien, og hva lærte knægten af det, når han er død ?

- Håber bar alle andre nu kan se hvor farligt det er, også stopper den latterlige "leg"..

0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:15

... som Chelab fortæller var der 2 unge i et regionalprogram der kommenterede det med lokoførerne: "det kunne de ikke tage sig af".

Det kan ses her:

youtube.com/watch?v=iM-SYaN1Mdo

Endnu engang er det ironisk nok den dræbte der siger det

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:18

... lokomotivfører og stakkels dem der skal rydde op!

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd

Du goeste
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:22

Sikke nogle fjolser!! Så har man godt nok heller ikke for meget for oven...

Stakkels lokomotivmand, og familien

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 21:30
Jeg tror bare det vil være det første dødsfald vi ser på denne måde. For når unge mænd er så stupide så de kører dødskørsel i deres bil på trods af at de har set nok så mange billeder af trafikdræbte børn som følge af dødskørsel og været til nok så mange foredrag med folk i kørestol, så tror jeg heller ikke at den type unge mænd der dyrker trainsurfing bliver synderligt afskrækkede bare fordi en får sig slået ihjel. De er jo klar over at man kan dø af det, de er klare over at andre i udlandet er døde af det men de tror selv at de er ALT for gode til at blive slået ihjel, Og omgivelserne er de jo ligeglade med, så det at de potentielt kan forårsage stor sorg for deres omgivelser rører dem en høstblomst.

De vil fortsætte. Dumhed er dumhed fordi dumhed aldrig bliver klogere, og vi har altså med nogle ekstremt dumme mennesker at gøre - I kender sikkert alle sammen typen.
0
0
Svar på denne tråd

den sidste tåbe...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 23:54
er ikke født endnu. Han fortjener da i hvertfald en darwin award

damejakker sælges.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

Ja desværre bliver det nok endnu ...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 00:12

... mere populært og grænseoverskridende, når det virkelig er gået op for dem, at man kan dø af det

Stakkels lokoførere der i forvejen er udsatte for selvmordere, der kaster sig ud foran togene.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

2-3 km fra hvor vi bor
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 07:50

må det være hvis det er Vest Tarp viadukten han er blevet slået ihjel imod.

nig i at det er Darwins Lov der er trådt i kraft her, men stakkels familie, togfører og andre vidner.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 08:32

Sikke en nar...

Han har for kort tid siden udtalt, at grunden til han trainsurfede var at ingen kunne tage hans frihed fra ham...

Jo karlsmart en bro...

M.V.H. Dorte Hansen.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 09:26
Ja du er sej hva?

Skal venskabet være bedst, skal det være fuldblodshest

Malik, min bedste heste-basse
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 09:44

Jeg føler med familien..

Forfærdeligt at sådan en ung fyr skulle dø, men han var jo selv skyld i det. Hvis han bare var kommet alvorligt til skade, havde han forhåbentlig lært af det, men det er jo for sent nu

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12

En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 10:59
har ondt at lokomotivføren, de ansatte, passagere og selvfølgelig knægtens familie.

Hold op hvor er man bare for dum, når man gør sådan noget..

-HeidiZ :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad tror han selv
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 14:58

Han er da et fjols af en klump kød.

...

Samson var den flyvende Fjordhest

*Sov sødt skat*

0
0
Svar på denne tråd

JA det er
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 15:02
trist - kendte ham godt - har gået på samme skole som ham og han er et år ældre end mig!

Men det kommer ikke som en overraskelse at han dør på den måde!

Føler med hans familie og togføren!
0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 15:42

Og så er man ved at undesøge om man kan gøre noget så de unge ikke trainsurfer - de kan da bare lade være det kan da ikke komme bag på nogen at det kan være farligt??

I øvrigt vil jeg helle have at de unge trainsurfer end at de kører kylling på vejene.

Conni

Ejer af www.lehmanns-rideudstyr.dk

(Tidligere kendt som www.unikrideudstyr.dk)

Forhandler af foder fra Equifirst

0
0
Svar på denne tråd

Men Conni...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 15:55

... det med at der skal gøres noget så de ikke trainsurfer er vel lige som den gang det var "smart" at klatre ud af vinduerne under kørsel (i de gamle s-tog). Så blev der sat dimser på vinduerne så de kun kunne åbnes 10 cm - til stor gene for normalttænkende passagerer der ikke kunne finde på at klatre ud, men som gerne ville have frisk luft.

Træls at folk tager livet af sig på så dumme måder, men vi kan ikke børnesikre (eller hedder det "dummesikre") hele samfundet for at undgå at der VIL være et vist antal personer der dør af tåbelighed.

£isbeth & Baloo
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 17:26
Så kunne han f*** lærer det - øv en omgang "hovedet under armen" leg altså!

Sandra & Tímon
JHN´s islænderrytter 2006
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 18:41
HAN ER SKU DA SELV UDE OM DET!

" hestens fejl, kommer af rytterens fejl "

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 18:49
Det minder mig om et engelsk citat jeg hørte engang:
"I'm not saying that we should shoot stupid people - Just that we should take the safety labels off everything and let nature take its course."
0
0
Svar på denne tråd

Conni...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 20:59

...Strøm på tagene kunne vel afskrække dem lidt... Så I ham tumpen i Go'aften Danmark her til aften, han var da en smart ass af format... Sad og forsøgte at få det til at lyde som en super videnskab at udsætte andre mennesker for den fare det er... Ja, han ender vel samme sted, lad os da håbe han ikke tager andre med sig!

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

STOP SÅ!!!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 21:56

Til alle jer som kalder Harris en idiot og kalder ham dum osv. LUK DA R..EN!! Vi kan godt blive enige om at hans handling ikke var særlig klog, men det var Harris. At svine ham til på den måde ligner ikke noget. Han er død så lad ham da for fanden hvile i fred. Hvordan tror i os som kendte ham godt føler det når vi sidder og læser sådan noget som det i skriver her.?? Jeg nægter at tro på at i aldrig har prøvet noget som kunne dræbe jer, som fx. køre uden lys på cyklen...

Så lad da vær med at spille så fu*king hellige og hold jeres stupide holdninger for jer selv og lad Harris' venner og familie sørge i fred!!

R.I.P Martin, du var sku en af de bedste

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa..
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 22:14

Man kalder en spade for en spade ik?

Han er da dum at lave sådan et stunt, ikke at det er utrolig synd for familien og alle dem der er indblandet! Meeen han opførte sig dumt og egoistisk, det kan godt være jeg har kørt uden lys en gang eller to, men jeg har aldrig nogensinde udsat mig selv for en dumdristig risiko med overlæg..

Og jeg tror der er mange der kan spilde biiib hellige for så vidt jeg ved er der ingen herinde fra, der er befinder sig uden for et tog når de køre med et tog(!)

Bare en lille tanke

/Mille

0
0
Svar på denne tråd

rolund
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 22:29
Manden opførte sig som en idiot og blev slået ihjel da han lavede en idiotisk handling. Een ting er at køre uden cykellys (hvilket er dumt) noget helt andet er at hoppe på et tog og uden hensyn til eget liv og andres psykiske helbred laver et sådant stunt igen og igen og igen. Det går galt før eller siden når man bevidst og uden hensyn til sig selv og sine omgivelser opfører sig som en idiot.

Det gør mig ondt at i sørger over ham. Men giv ikke omgivelserne skylden over at tumpen opførte sig dumt - Det var SUVERÆNT hans egen skyld.
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 22:31

rolund ♣sunny♣: uanset hvor sød, rar og dejlig han var - ja, så får det mig altså ikke til at få medlidenhed med ham.

Sandra & Tímon
JHN´s islænderrytter 2006
0
0
Svar på denne tråd

måske var han en fin fyr
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 22:56

men han var godt nok også egocentereret.

tænk sig og byde andre mennesker og skulle leve med at have set ham fise ind under et tog, togføreren sidder med skyldfølele.

forældrene måtte begrave deres dreng.

vennerne må sige farvel.

så kan i sådan set mene han er en "fin" fyr alt det i vil, men at byde andre det han har gjort, og have så lidt omtanke for andre end sig selv, det er ikke at være en "fin" fyr.

jeg håber andre "train surfere" tænker sig om en ekstra gang efter det her.

lær af det her, tænk på andre end jer selv, tænk på alle dem der holder af jer, og som ikke kan undvære jer.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fin fyr eller ej...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 08:37

... så var det hans VALG at sætte livet til på den måde - og at påføre sine venner og familie den sorg de/i nu gennemlever.

I der savner ham har kun en at bebrejde og kun en at være vred på - nemlig ham der for et øjebliks "sus" har valgt at sætte livet på spil - og over styr. Set udefra er det da et totalt tåbeligt valg!

£isbeth & Baloo
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

Var det ikke...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 08:42

i Statin 2 der var en masse om det på et tidspunkt?

Det er vist meget udbredt efterhånden.

Jeg har ingen medfølelse med folk der gamler med livet - til gengæld har jeg med de efterladte, lokomotivføreren, de andre pasagerer og dem der evt. ser ulykken og forsøger at hjælpe og ikke mindst dem der skal ud og rydde op på sporet (det har min far været med til flere gange i hans yngre dage og sikke nogen historier han kan fortælle)

TinaR

Mor til Filippa 06.06.2003 og Mikkeline 26.02.2005

- og skruk ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Jo selvfølgelig er det synd ...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:01

... for hans efterladte familie og vennekreds.

Det er muligt, han var klog ... men det er nok ret svært for os udenforstående at få øje på i det, der blev hans farvel til verden.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Klog øh
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:04

Det var han vist ikke... Han glemte jo at tage højde for broen...

Kan ikke have ondt af ham, kun af dem han ved sin umådelige dumhed har gjort fortræd...

Illum...

.

Super Jack Russell hanhvalp 3 mdr. til salg.

DKK bog,færdig vac.

Sælges IKKE til folk der IKKE er hjemme hele dagen.

Han har et fantastisk sind og er hurtig i opfattelsen.

0
0
Svar på denne tråd

Der er en ting at sige:
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:23

Survival of the fittest!

Sikken en nar!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:29
Jeg tror ikke helt jeg er med, i det sidste link med nyhederne, er det en af dem som døde af det?

- Mvh. Cecilie -

¤ Nu med Obbe ¤

www.ChaosPhoto.dk
Amatør Fotograf
MODELLER SØGES - Se Hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Chaos...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:34

Ja... han er en af dem de interviewer: "Martin Harris"

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

nu vare det...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 12:53
...nok ikk længe før det bliver moderne at surfe på biler

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Bumbummelum
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 13:01

Tjah han valgte jo selv sin død, det er normalt ikke helt ufarligt at lave den slags gerninger.

Det er hårdt at sige, men han var selv ude om det. Håber andre unge der har disse dødsønsker og tendenser; bare sætter sig og trækker en pose over hovedet i stedet, så det ikke går ud over for mange uskyldige mennesker, der ikke ønsker at se dem tage livet af sig.

Nej klog det kan man ikke kalde ham, jeg vil betegne en person som ham som uintelligent. Tænk ikke at kunne finde andre måder at underholde sig selv på end at bringe sit liv i fare, så lever man med et dødsønske.

0
0
Svar på denne tråd

egocentreret
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 15:08

hvis i synes han er egocentreret synes jeg i skal tænke lidt på hvad i selv skriver. Han var ikke noget i stilen af egocentreret, men i, som slet ikke kender drenger, dømmer ham og konkludere han var egoist.

I tænker slet ikk på familen kan læse det her, så ved snart ikk hvem af jer der er dummest. Harris eller jer selv.

0
0
Svar på denne tråd

rolund...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 15:13

det er ikke pænt det der bliver skrevet om harris herinde.

Men set helt nøgternt på det, så var det dumt gjort.

Han mistede livet og bragte derved sin familie og venner i en kedlig situation.

Derudove er der nogle passagere på toget samt en logofører...plus nogle der skal rydde op efter hans "oplevelse", som får ar på deres sjæl resten af livet!!

Hvis du kalder det egocentret at nogle bliver harm over, hvad han har forårsaget, så tænk på alle de mennesker der skal leve med hans gerning resten af deres liv! Og det er inkl hans familie og venner!

Samme holdning har jeg til dem der med vilje begår selvmord ved at hoppe ud foran et tog.

Hvis du ved hvor mange logofører der er gået ned med flaget, fordi de har mødt sådan en tosse...Det er virkelig topmålet af egoisme!

Måske du bare ikke er gammel nok til at forstå det?!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Åbner 1. juni 2007

0
0
Svar på denne tråd

rolund
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 15:31
Jeg tror dit billede af Martin har været forkert. Han tænkte ikke på sine omgivelser da han dyrkede trainsurfing, han tænkte kun på sig selv, på "suset" og på at vise omgivelserne hvor "modig" han var. Selv om du har kunnet lide ham nok så meget, så havde han altså nogle elementer i hans personlighed som gjorde ham totalt ligeglad med ham selv og hans omgivelser. Og da han fik sig selv slået ihjel, begik han ikke kun skade på ham selv men også på hans omgivelser, som skal lide nu under hans dumhed. Du er selv et offer i den sammenhæng, og du har min medfølelse, men du kan ikke sige at vi gør noget som helst "forkert" ved at kritisere ham. Han begik en fejl, og ikke bare en fejl som man kan tilgive, en fejl som "alle kan begå", men en fejl der udsprang af ren dumhed. Han handlede gang på gang imod bedre vidende, og gør du det tilpas mange gange ender du med at få dig selv slået ihjel.
Vi har altså også et ansvar for at forhindre at andre begår den samme dumhed som Martin, og det gør vi altså ikke ved at holde mund om hvor dumt det som Martin gjorde var. For det VAR altså stjernestupidt...
0
0
Svar på denne tråd

Samme som uden lys
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 15:45

Egentlig har den person, der skriver, at det er det samme som at køre uden lys, jo ret.

Bliver du kørt ned, fordi du ikke har lys på - ødelægger du jo også den persons, der kører dig ned - og du udsætter falck-redderne (der skal samle dig op) for psykisk belastning.

Så begge dele er jo lige uansvarligt (overfor familie, venner og dem der slår dig ihjel). Forskellen er vel bare at det at køre uden lys er mere socialt acceptabelt - fordi vi er MANGE flere der gør det - end der surfer på togene.

Jeg synes da også folk er meget dømmende og hårde i deres udtaleser. OG jeg kan godt forstå, hvis venner og familier, der læser her, bliver såret og stødt over det. Det ville man også selv blive, hvis det var en man kendte og holdt af, som gjorde noget dumt og døde af det (spirituskørsel, selvmord, kørte uden lys, red uden hjelm på hesten, kørte uden hjelm på cyklen, scooteren eller MC'en)

KH

Søs - som altid synes det er tragiske for alle involveret når unge mennesker dør.

0
0
Svar på denne tråd

Søs 1111
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 16:12
Der er altså en gradsforskel både i faren og i dumheden af at køre uden cykelhjelm/lys kontra det at sidde/stå udenpå et tog der farer afsted med over 60 km/t og som kører under broer der kan rive dig af eller nøgne højspændingsledninger der er 1 meter over dig hvor en spændingsbue sagtens kan slå dig ihjel. Det ER markant farligere at sidde/stå uden på et tog end det er at køre uden cykellygte.
0
0
Svar på denne tråd

hmmmf...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:01

Jeg er helt enig med rolund ♣sunny♣. jeg kendte godt nok ikke fyren, men snak pænt..

Jaah det var måske ikke det smarteste han gjorde, men ja det er farligt at leve, man dør af det, om man trainsurfer eller ikk..

Lad den stakkels fyr hvile i fred..

-Veo

Stald Nordlund

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

.

* Ungdomshuset lever stadig *

'Væggene er måske væk, men VI er her stadig'

VI SES PÅ GADEN !

0
0
Svar på denne tråd

ja han var godt nok
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:03
en klaphat.

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke
Forfatter: 
Dato:  15-05-2007 21:25

have ondt af ham - ikke det mindste.. Han valgte selv det her...

har faktisk kun een ting at sige: www.skdld.dk

*** Shetter ***
(Man er aldrig for gammel til en nethest)

0
0
Svar på denne tråd

Der bliver skam "talt"
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 08:27

Pænt.

Det er ganske almindelige ord, som bliver brugt hver dag i det danske samfund.

Og så er tråden jo ganske enkel et udtryk for hvad almindelige mennesker, mener at en ikke særlig "klog" persons handling er ligmed.

Der er ikke forståelse for dumhed af den karakter, men stor medføelse med dem der skal leve med at skulle have samlet et smadret menneske op.

Illum...

.

Super Jack Russell hanhvalp 3 mdr. til salg.

DKK bog,færdig vac.

Sælges IKKE til folk der IKKE er hjemme hele dagen.

Han har et fantastisk sind og er hurtig i opfattelsen.

0
0
Svar på denne tråd

Der er ...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 08:39

... i det mindste ingen der læser herinde og bliver inspireret til at begå lignende dumheder fordi de tror at det er sejt eller smart.

Faktisk blev jeg lidt forarget over i går at læse et interview i går i Nyhedsavisen hvor en anden trainsurfer forklarede hvor fedt det er og at hans venner så op til ham nu (i modsætning til tidligere) og at han var så sej og så smart når han sad der på toget.

Reelt tror jeg ikke der er mange der ser op til den slags tåber - men når både ham i avisen og ham der lige har mistet livet fortæller at de er blevet inspireret af at læse om det, ville det egentlig være lidt godt om avisen også viste den modsatte side af historien - og f.eks. ledsagede den artikel med et interview med en af dem der rydder op på sporene der kunne fortælle i detaljer hvor udsplattet man kan blive af at lege med tog!

Der er intet sejt eller smart ved det, og det er FINT hvis de der evt kunne finde på at lege på toget kan læse på nettet (både her og sikkert også andre steder) at der absolut ikek bliver set op til dem - tvært imod!

Jeg synes stadig at det er synd for familie og venner - men det var jo hans valg at udsætte dem/jer for det.

£isbeth & Baloo
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd

Teksttv i går
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 10:57

Læste lige på teksttv i går, at antallet af unge der ryger hash stiger efter de har set en kampagne mod det. Så man skal nok ikke regne med at antalle af trainsurfere falder efter det her.

Det er en ung ting at eksperimentere - det har jeg da selv gjort. Og nogle går over stregen - og så er det ligegyldigt, om de kører bil, tager stopper, surfer på toge, maler grafiti el., andre gør ikke - de har en indre stopklods. Forklaring skal jo nok findes i opvæksten.

Jeg har da i hvertfald mødt mange sørgelig menneskeskæbner gennem min tid - og kender MANGE, som er døde af stoffer, kørt ned af en bil (kørte uden lys), selvmord m.m. Men også mange, som har eksperimenteret og er kommet fint videre.

Og svar på mit indlæg længere oppe. Der er da ingen gradsforskel, når det går galt - hverken for den der dør, dem der er impliceret eller forældre og pårørende.

Søs

0
0
Svar på denne tråd

Cykel vs. tog
Forfatter: 
Dato:  16-05-2007 11:05

... der er altså en forskel.

Hvis jeg glemmer lygterne og kører hjem uden lys er det dumt, men det er da endnu dummere hvis jeg konsekvent gør det bare for sjov- og endda laver youtube-videoer om det, hvor jeg viser mig cykle uden lys imens jeg drikker OG holder kamera/mobiltelefon.

Hvis jeg så endda melder mig frivilligt til et interview, hvor jeg fortæller om, hvor fedt det er at cykle uden lys på cyklen og at jeg er ligeglad med dem der evt. kunne køre mig ned. Ja så er det da fair nok, at folk synes jeg er dum!

Det jeg mener er at det jo ikke var en one time-ting, som var dum. Han gjorde det jo konsekvent og havde behov for at prale med det iform af videomateriale. Ingen kan være i tvivl om, at han ikke var stoppet uanset hvad.

Jeg har dyb sympati for forældrene, vennerne og dem der skulle rydde op efter ham, men det er HAM der er skyld i at han diskuteres på nettet og HAM der er skyld i at nogen kalder ham dum. Pga. både interview og hans egne videoer kan vi jo se, at det var overlagt og at han kendte faren ved det.

Vh Tine, der cykler med lys på, fordi hun ikke gider skovles op

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider