Hei alle i HNer
Idag da jeg skridtede Azarro af, red jeg ud på vejen. Altså op til min nabo og hjem igen, der er ca 300-400 meter derop. På vej hjem hopper Azarro så lidt til siden, i det han hopper til siden er der en der siger uh. Det viser sig så at være en cykelist. Jeg havde virkelig ikke hørt den, da vinden blæste. Og jeg red helt ude i græsset. Personen kørte ikke en gang langt uden om men lige op af min hest :S
Altså nu skete der ikke noget i situationen, men hvad hvis der var sket noget, hvem havde så skylden?
Har læst den artikel med ham cykelisten der blev sparket og fik kæmpe erstatning. Den det er jo umuligt for os ryttere at høre når de kommer.
Jeg har så tænkt på om man kunne skrive til avisen om de vil sætte noget i omkring hvad man skal gøre hvis man møder en rytter på vejen hvor jeg bor eller bare genneralt. Altså bare at de lige kunne ringe med klokken og hvis de ingen klokke har så sige cykel? Man syntes jo det er dejligt at vide der kommer nogle bagfra. For jeg har ikke noget imod cykler overhovedet. Men sætter bare min, min hest og cykelistens sikkerhed i højsædet.
Håber i forstår mit indlæg 
/Lene