Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vedr HF ..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 18:58

Nogen som ved om man kan tage pause fra HF?

Jeg går i 1 HF - men er hamerende skoletræt og kunne godt tænke mig - efter sommerferien - et års sabbatår. (Bla pågrund af stress og depression).

Men ved nogen om man kan (efter eksamerne og sommmerferie) - tage et sabbatår hvor man bar arbejder - og så efter dét år - tage 2 HF? - Eller SKAL man tage HF´en i ét kør og så hvis jeg stopper hér efter første år og tager en pause på et år - skal starte helt forfra i HF1 - når jeg vil starte igen.

Håber på svar - da jeg er meget lost :(

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Seriøs Rytter - Søger 'Dressurstjerne' *LÅN*

0
0
Svar på denne tråd

Lidt hjælp...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:29

Jeg har lige læst mig frem til ved hjælp af Google, at man vidst godt kan taget et sabbatår midt i det hele...

Du får jo eksamensbevis for de fag du har været oppe i så dem skal du jo ikke tage igen...

Men dansk er jo over begge år så det ved jeg ikke...

Her har jeg læst lidt www.askov-hojskole.dk/ default.asp?sid=144 ellers søg på hf sabbatår og der kommer noget frem...

Håber du finder ud af det

Hilsen Ditte

Nu mor til Victoria født d. 28. august 2006.

0
0
Svar på denne tråd

sagtens
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:42
du kan sagtens tage et sabbatår på HF

Stald Højlund...

Nu med Shetlænder hingst.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 22:51

jeg går selv på hf ... det kan man sagtens... du kan endda vente med nogle af dine fag, f.eks biologi c osv og tage dem om aftenen et sted.

Jeg går selv på vuc i horsens, og der kan man vælge om man vil tage den på 2 eller 3 år - om man vil holde pause og om man vil have sine fag om aftenen...

0
0
Svar på denne tråd

tja ...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 07:51

Hvis du går på den rigtig HF . dvs den hvor du ikke tager på VUC så mener jeg man skal starte forfra, Det sagde min vejleder i hvertfald til mig her i sidste uge, fordi jeg ville det samme hvis jeg kom in.

Men skal selvfølgelig ikk kunne sige det passer 100 % ellers så spørg din vejleder på skolen.

0
0
Svar på denne tråd

det kan man godt
Forfatter: 
Dato:  13-05-2007 12:33

Det kan man sagtens. Jeg har en god ven der gjorde det og det var på den "rigtige" HF.

Han startede på 1. HF et år før mig, tog en pause det år hvor jeg gik på 1. HF og kom så ind i min klasse i 2. HF.

Jeg blev student i 2003, så jeg ved selvfølgelig ikke om de har lavet reglerne om siden.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider