Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Reklamer Nej tak eller Ja tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:16

Nu skal jeg altså have et klistermærke på postkassen. Jeg har tænkt på det i lang tid, men nu skal det være.


Jeg er så træt af de uendelige mange reklamer altid. De reklamer, som jeg måske er interesseret i, kan jo også læses på nettet, og så slipper jeg også for, at skulle køre dem på genbrug


Hvordan har I det med reklamer, får I dem eller ikke?

Læser I dem eller ikke?








Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


hammelev.com/



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja får dem
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:22

Læser kun 2 af dem.


Lægger til bunke og brænder dem af ca. hver 3. mdr.


Pt. mener Kaos og Ragnarok at det er super at bide i bunken, så gør den da lidt gavn ;-)


Illum...

.

.

Hvis man er født med en sølvske i munden...så er man vel taget ved kejsersnit...

Ikk`

Stort TILLYKKE til Rytterforeningen SUSÅ for 1 FANTASTISK Landsstævne i Tybjerglille.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej tak skilt
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:26
Vi har også et nej tak reklamer. Når man bor på 3 sal og konstant skal løbe ned med 1000 reklamer bliver man træt af det i længden. Så når man kan læse det på nettet er der ingen grund til slæbe dem ned hver uge
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:29
Vi har sat et nej tak skilt på vores postkasse, vi læser dem ikke mere efter vi har fået det skilt på. Det er nok 1 år siden vi fik nej tak skiltet på postkassen.

Det siribirske dværghamster Speedy gon charles

Marsvinet Martha +9/5 2007

Hesten Anastasia

Og hunden Mie


Kære Martha, du vil aldrig blive glemt!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej tak...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:32

... vi har et "reklamer- nej tak" skilt og vi slipper for reklamer 9 ud af 10 gange, før var vores postkasse fyldt hver dag.


Jeg synes det er spild af papir, jeg læste dem aldrig. Hvis jeg endelig vil kan jeg jo læse reklameaviserne på butikkernes hjemmesider.




Vh Tine


Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.



Tilbud: 1 kg. bukkehornfrø 40 kr.

Bestil via kontakt@hestensurtehave.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg får reklamer...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:33

... men ville ønske at jeg kunne nøjes med at få dem jeg selv ønsker.


Der kommer godt nok mange!


Normalt ser jeg dagligvarebutikkernes reklamer igennem for tilbud, og planlægger ofte næste uges indkøb efter dem - når man så vælger at købe stort ind når der er tilbud kan man jo spare en del.


Men der er også mange reklamer jeg slet ikke åbner - så det er lidt træls med antallet.


Jeg lægger dem i en klapkasse og når den er fuld kommer den ud i bilen og bliver kørt i genbrugscontaineren - det er lige på vejen til stationen, så det er jo ikke noget problem.


£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:34

er i huset.


Vi læste aldirg i dem, og skal jeg læse reklmer, så gør jeg det på nettet. (www.minreklame.dk)


Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 ud med møget
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:35

jeg har været nede med fire vidner og min lever i pant på posthuset mens jeg skreg "så fri mig dog" ... og gik glad hjem ´med et rødt klistermærke ...


Men enten er folk farveblinde eller analfabeter for der ligger stadig reklamer i min postkasse...




*** Shetter ***
***
(Man er aldrig for gammel til en nethest)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Egentlig
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:37

Burde alle reklamer vel også kun ligge på nettet, så man kunne spare en hel del papir, og på den måde også tænke på miljøet..




Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


hammelev.com/



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:54

Ja tak & nej tak

Jeg vil rigtig gerne læse reklamer, men så er det bare som om at de ligger og flyder bagefter(og er meget irriterende)


Teori er når man ved alt, og intet fungerer.

Praksis er når man intet ved, og alt fungerer.



Amatører byggede Noahs ark, fagfolk byggede Titanic


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har haft nej tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 14:06
til reklamer, siden jeg flyttede hjemmefra. Gider ikke læse dem og synes, det er en unødvendig belastning for miljøet.




Nu med hundepension




Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv at tænk på hvor
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 15:25
meget papir går til spilde
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg siger:
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 15:26

NEJ TAK!

+

NEJ TAK TIL GRATIS AVISER!


vi har i postkassen en lille plastikdims man kan vende, hvor der stå ja tak/nej tak. Men ham der lavede postkassen opfandt ikke den dybe tallerken, for denne dims, kan også ændres udefra, selvom postkassen er låst. Til stor morskab for reklameomdeleren åbenbart, for når vi kommer derned, når der har været reklamer...så står det sørme ja tak, og vores postkasse er proppet med ubrugelige reklamer.

Vores klistermærke med nej tak til gratis aviser, finder altid vej over til en postkasse 'som ingen ejer' (pga. tom lejl.)


Jeg handler hvor der er nærmest...og lader mig ikke lokke af 'spar 1 kr.' - leverpostej.


~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 18:38

Jeg får Bilka og Føtex tilsendt med posten - og Netto's ser jeg på nettet (hvis jeg husker det ;-))


Så der står "nej tak" på min postkasse.


Mvh Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 18:53

Når i så får sådan et nej tak skilt til jeres postkasse, så husk at udfylde den seddel der er med og sende den til postdanmark.


Ellers bliver i nemlig ikke registreret som Nej Takker, og det er meget vigtigt efter at der er kommet adresse på reklamerne.

Til dem der klager over at de får nogen reklamer, så er det ikke alle reklamer der respektere et Nej TAk skilt, det behøver ikke at være omdeleren der er "dum"






0
0
Svar på denne tråd
 
 Da vi selv skal betale
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 18:55
For bortskaffelsen- og 37 kg om året er en slags penge.

Jeg arbejdede selv på vore genbrugsstation med indsamling af aviser/reklamer for 6-7 år siden.

Nå- ALLE på vejen har Reklamer Nej Tak!. Det har de haft i flere år.

Det gik gratis til genbrug- i skraldespanden, så måtte folk betale vægten.


Mvh xtiny


Scientist's Door Sign: "Gone Fission."


"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja tak
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 19:11

jeg synes faktisk at det er meget hyggeligt at koble af med en stak reklamer (=totalt ligegyldig læsning). Det er dog sjældent at jeg er direkte tilbudsjæger på dagligvarer, handler hvor jeg har lyst og hvor jeg synes jeg kan få de bedste varer.



Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes til hyggerytter i Brædstrup


0
0
Svar på denne tråd
 
 Reklamer
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 19:12

Jeg har ikke et "Nej tak" klistermærke på min dør alene af den grund at jeg gerne vil have føtex' og bilkas reklameaviser. Og så elsker jeg julekataloger og smykkekataloger

Hvis jeg på nogen måde kunne fravælge de reklamer jeg alligevel aldrig læser gjorde jeg gerne det. Indtil da må jeg slæbe til genbrugscontaineren (som heldigvis står 10 m. fra min opgagngsdør) en gang om ugen.





Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 reklamer..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 23:08

Efter at min storebror fik arbejde i posten, har vi fået et klistermærke med "Ingen reklamer tak" på vores postkasse. Der er både gode og dårlige ting ved det. Jeg synes nu det er meget dejligt og ikke mindst ret så hyggeligt, at sidde og kigge i de forskellige reklamer og evt. finde gode tilbud.


Men udover det, så synes jeg det er fair nok ikke at få reklamer og som min storebror siger så skal posten ikke dele lige så mange reklamer ud når det er :P




Kram Katrine


Har MSN bar' spørg !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider