Puha hej alle sammen.
ja sidder her, og er lidt paf. Sidste sommer solgte jeg min pony igennem 10 år. Han havde rullet sig, og da han skulle op tja så kunne han ikke. Vi var 3 om at få ham op, men han kom op. Han var halt i ca 5 min, men fik det okay igen. Tænkte han havde lavet en form for en forvridning.
Vi lod ham stå 2 dage og komme sig. Derefter var han fin igen, vi begyndte at ride stille og roligt igen. En 14 dage efter kom det igen, snakkede med dyrelægerne, men de kunne ikke se hvad der var galt. han sku have 3 mdr ro, og så ville de mene han kom sig. Jeg valgte så at sælge ham til selvskabshest- med mulighed for senere ridning, og gjorde det hele klart for køberne.
De købte ham, og så måtte de jo se tiden an om han kunne rides. Rigtig sød familie. De har så haft han et lille år nu, og han kom sig,kunne ride små ture osv.
Men i dag, ja lige nu har jeg fået en mail. At bobby blev aflivet igår, han havde så ondt og kunne kun bruge 3 ben, så de valgte at aflive ham.
ØV han var jordens bedste hest, og jeg har siden tænkt utrolig meget på ham, specielt de her par måneder. Og paf en besked.
Er bare så ked af jeg ikke nåede at sige farvel. Han har aldrig fejlet noget som sådan, og så ruller han sig,og bum så vælter verden for ham. Livet er sku uretfærdigt!!
Kommer til at savne ham.

Lige et billed af ham. Han ville blive 16 år d 21 maj. Det godt nok hårdt selvom han ikke var min mere.Har haft 10 fabtastiske år sammen. Snøft