Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

bobby aflivet
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 11:12

Puha hej alle sammen.

ja sidder her, og er lidt paf. Sidste sommer solgte jeg min pony igennem 10 år. Han havde rullet sig, og da han skulle op tja så kunne han ikke. Vi var 3 om at få ham op, men han kom op. Han var halt i ca 5 min, men fik det okay igen. Tænkte han havde lavet en form for en forvridning.

Vi lod ham stå 2 dage og komme sig. Derefter var han fin igen, vi begyndte at ride stille og roligt igen. En 14 dage efter kom det igen, snakkede med dyrelægerne, men de kunne ikke se hvad der var galt. han sku have 3 mdr ro, og så ville de mene han kom sig. Jeg valgte så at sælge ham til selvskabshest- med mulighed for senere ridning, og gjorde det hele klart for køberne.

De købte ham, og så måtte de jo se tiden an om han kunne rides. Rigtig sød familie. De har så haft han et lille år nu, og han kom sig,kunne ride små ture osv.

Men i dag, ja lige nu har jeg fået en mail. At bobby blev aflivet igår, han havde så ondt og kunne kun bruge 3 ben, så de valgte at aflive ham. ØV han var jordens bedste hest, og jeg har siden tænkt utrolig meget på ham, specielt de her par måneder. Og paf en besked.

Er bare så ked af jeg ikke nåede at sige farvel. Han har aldrig fejlet noget som sådan, og så ruller han sig,og bum så vælter verden for ham. Livet er sku uretfærdigt!!

Kommer til at savne ham.

Lige et billed af ham. Han ville blive 16 år d 21 maj. Det godt nok hårdt selvom han ikke var min mere.Har haft 10 fabtastiske år sammen. Snøft

0
0
Svar på denne tråd

Kære dig...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 11:45

Kan godt forstå at du er ked af det.

Man bliver så glad for de kære dyr. Vær glad for at han ikke har smerter mere, og havde en god tid til sidst hos en familie der elskede ham

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 11:51

Hej Kamilla, det er jeg ked af at høre

Han var en god pony, så ærgeligt det skulle ske

Maria

Uden ridedyr pt.

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:01

Aloysius: Ja man bliver så glad for dem, det jo som ens lille barn. Jeg trøster også mig selv med, at han ikke har ondt mere. Men er stadig så irriteret over at han "bare" skulle rulle sig. Fatter ikke at det kunne ødelægge det hele. ØV! Tusind tak for dine søde ord.

Maria: Ja han var nemlig, der fandtes jo ingen der fandt sig i mere end ham. Alle kunne li bobby, bobby kunne li alle. Gjorde aldrig noget forkert og var 150 % til at stole på. Det bare super ærgeligt, det havde han bestemt ikke fortjent.

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels lille Bobby
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 00:07

Det er jeg godt nok ked af at høre Kamilla...

Vores lille Bobby. Han var bare den bedste! Jeg sad så sent som idag og snakkede med Julie om ham, fordi han dukkede op på nogle gamle billeder. Fine mule.

Han bliver savnet.

Vickie

Dyreløs.

DEJLIG BRUGSARABER TIL SALG - KONTAKT FOR INFO.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider