Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er kærligheden stor
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 23:32

Ja kan ikke lade vær med at fortælle.

Jeg har haft rigtig travlt i denne uge. Jeg arbejder fast 2 stedder hver dag.

om formiddagen ved et kontor, Picca, og om eftermiddagen i en SFO (skolefritidsordning). så tager afsted kl 8 og har fri omkring kl 16.30-17.00

Mandag tog jeg så direkte til træning (fodbold) og var først hjemme igen kl 22

Tirsdag var jeg først alm på arbejde og i tiden hjælper jeg så et andet kontor også så der sad jeg i går aftes til kl 22.30 så var afsted hele dagen.

Var igen i aften afsted på det kontor jeg hjælper og kom først hjem kl 22 og i morgen skal jeg spille kamp. Så der har slet ikke været tid til kæresten i hverdagene i denne uge.

Nu skriver han så at han har lyst at at putte med mig i nat. så han tager lige fra Viborg til Silkeborg bare for at sove sammen med mig og tage på arbejde i morgen tidlig Hvor er han bare dejlig, og det er på dage som disse jeg er klar over hvorfor det er jeg elsker ham så inderligt som jeg gør!

Vi har været sammen i snart 9 mdr!

D*mn den knægt er bare fantastisk!!!

Vil lige dele min glæde

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

mmm ...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 00:21

Hvor er han sød ... og hvor er det bare dejligt med sådan en kæreste. Min kæreste bor i Kolding og jeg selv nord for Aalborg, så vi ses kun i weekenden. I sidste uge ville min kæreste komme fredag formiddag, men havde godt nok snakket om at komme allerede torsdag aften.

Han skriver så torsdag aften at han kommer fredag formiddag kl. 9, da han var træt efter en lang dag på arbejdet og ikke orkede den lange køretur så sent. Det kunne jeg sagtens forstå, så vi aftalte bare han ringede og sagde godnat.

Kl. 01 ringer telefonen. Jeg er gået i seng og han unskylder at han vækker mig, men han vil bare lige sige godnat ... Efter at have lagt på går der 5 min., så ringer han igen og spørger om ikke jeg gider komme og åbne døren fordi han står udenfor. Det var bare den dejligste overraskelse. Hans begrundelse var, at selvfølgelig kunne han da ikke undvære mig ...

Så nej ... i min verden er mænd ikke bare egoistiske, tankeløse individer. Han har ihvertfald bevist det modsatte. Er så glad for ham ...

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina og Luna

Kender du en der skal giftes?

Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends.

Se min præs.for pris og info

0
0
Svar på denne tråd

hvor skønt!!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 06:10

Hold godt fast i dem piger!! Jeg giftede mig med min og kunne ikke være mere lykkelig..

Dejlig at høre når det bare virker!!

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

overraskelse
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 09:42

Mette: Det var da en helt vild dejlig overraskelse :D Det er bare lækkert :)

Karina: Jeg har ikke tænk mig at bytte ham ud, vi har begge planer om at det skal være os for evigt

De mænd de mænd, hold fast hvor vi elsker dem :P

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider