|
|
| WoW - navne problemer :-/ |
|
|
Hmm, jeg har her den anden dag startet en ny char, en human mage, med navnet Jonall - kunne ikke lige finde på noget som ikke var taget, så jeg rodede bare lidt rundt med tastaturet, og kunne godt lide lyden af det navn. Men, men, men. Nu har jeg i to omgange i dag fået nogle klamme, uopfordrede whispers, og faktisk også kommentarer i general, om at jeg er 'gay' osv. Og så er det at jeg er ét stort spørgsmåltegn. Det er rigtig træls, og jeg overvejer at slette den char, men har alligevel langt en del tid og penge (af den virtuelle slags) i den.
Nogen der ved om, og hvis så hvorfor, det er et dumt navn jeg har valgt? Jeg føler mig lidt dum lige nu, men jeg har bare ingen idé om hvad der kunne være i vejen. Har lige lavet en GM-ticket, hvor jeg har spurgt om jeg kan få ændret mit navn. Det er normalt ikke noget de gør, men det kunne da være at de vil gøre det.
- Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Khamul: hihi, rend og hop på dem, englændere er ofte ikke helt normale, som så mange andre.. I hvert fald dem du ikke gider høre på kan du jo altid gå ind og sige ignore.  Nu ved jeg ikke hvor langt du er på wow skalaen  men ellers kan du jo altid lave en ny, og så sende alle dine penge fra den anden. Personligt tager jeg mig ikke af de der personer, og jeg hedder både iceworld, Tofle, osv osv. Når jeg er i gruppe med nogle, laver jeg meget ofte smileys,(vane) og ja det kan da godt være de tænker "det kan sgu da kun være en b*sse det der", dog har ingen sagt det. Ofte siger jeg også at jeg er en pige, så forstår de fleste bedre.  Så skulle min fætter også være B*sse fordi hans main er en kvindelig char..  hihi nææ du, spring op og fald ned på det, det ville jeg gøre.. Hvor spiller du?
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg spiller på Ghostlands. Har en main på lvl 60, men jeg skulle lige prøve en mage, og så ville jeg også forsøge mig med tailoring - jeg har bare herbalism og skinning på min main, og det bliver lidt kedeligt en gang i mellem. Min mage er kun lvl 12, så det er langt fra nogen katastrofe, synes bare det var mistænkeligt at der var to som på samme dag sendte mig whispers lige ud af det blå, når jeg ellers aldrig har været ude for sådan noget. Har haft snakket med en GM, som selvfølgelig ikke vil gøre noget ved det. Jo, de ville kigge på dem der havde generet mig, hvad det så end skal gøre godt for. Og så begyndte han i øvrigt også at hentyde til, at hvis det var noget jeg bare havde fundet på for at få et navneskift, så ville det få konsekvenser bla, bla, bla. Typisk. Men den mage er i hvert fald lagt på køleren lige nu - kan godt være at jeg starter den op igen på et tidspunkt, men lige nu er jeg ret så træt af den. Nå, rant over  . - Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
heeey la' vær med at sige at englændere ikke er normale, min kæreste er englænder.. spiller selv på deathwing.. måske er den en person der er migratet fra serveren fordi han kom i konflikt med de personer.. så må du jo bare fortælle det til dem, eller lave en gm ticket. GM plejer gerne at lukke deres konto i et par dage og give en advarelse. Har selv prøvet det, og så kom der aldrig flere grimme ord..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Radius ♣Dansk Varmblod♣ Tillader mig at citere fra mig selv englændere er ofte ikke helt normale, som så mange andre.
LÆS hvad jeg skriver, ikke kun det der falder dig i øjene. 
Så er ignore knappen hurtigere..
Khamul : okay.  Tror bare det har været nogle som har kedet sig 
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blablabla |
|
|
"uhh der står noget om WoW på HN" "ja så må jeg straks blande mig"  Du har skrevet til GM og udover det kan du ikke gøre andet end at "ignore" personerne..
meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 7000.- eller bud billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne1 |
| Forfatter:  |
Lisab |
| Dato:  |
10-05-2007 16:44 |
|
jeg hedder Havfruen lvl 62 priest og jeg bliver bombet ned hver dag og spurgt om jeg er fra Norge ?? det er ret irreterende, så jeg ville ønske man kunne skifte navn  Spiller på teranas, så hvis andre spiller der osse, så add mig som friends så kan vi evt. game lidt 
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| World og warcraft. |
shorty-89 »Taz« |
10-05-2007 17:42 |
|
Ej hvor sjovt, noget på HN om wow  Khamul - Seriøst, tag dig ikke af det, min alt (60 paladin) hedder Zwoongoo hvordan lyder det ikke lige ? Min main (76 Mage) hedder Fireeye, det er da heller ikkehelt fedt :p Men man kan ikke gøre noget ved det .. Spiller på Burning legion, andre der er der ??
Elsker min Bella <3 Trold og Sjanti kommer til at savne jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Radius ♣Dansk Varmblod♣: Bare i orden, det var ikke lige til at se.  Ihh hvorfor er I altid dér hvor jeg ikker er?  Neptulon Lauhting(staves?) skuul
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shorty... |
|
|
Jeg er nok nødt til at reporte dig... En lvl 76 kan vist ikke være helt lovlig  Jeg spiller på Argent Dawn (rollespil) og der lærer man hurtigt at springe op og falde ned på den slags henvendelser...
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UUUH sejt |
|
|
Haha.. WoW på HN.. troede kun det var mig der kunne være så nørdet at gå op i begge ting! Sejt!  Men det med navnet.. jamen man har jo kun den sjov man selv laver, og hvis der er nogen der har henvendt sig, så fnd noget at "drille" dem med.. der er for det meste en masse  Nogen der spiller på Ravenquest, Defias Brotherhood eller Khadgar?:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
shorty-89 »Taz« |
12-05-2007 02:43 |
|
MetteBo - åhh det må du undskylde, er steget til lvl 78 nu :p Nanna (Marni)- min kæreste havde engang en rogue på Ravenquest, den er desværre blever hacket nu og højest sansynligt blevet slettet :S
Elsker min Bella <3 Trold og Sjanti kommer til at savne jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Lisab |
12-05-2007 09:28 |
|
Det r da ellers godt klaret at du kan være lvl 78 når alle andre max kan blive 70  Nogen der ved om man kan lære mere alchemy og herb. min skill er på 375... og evt. hvor ?
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| World er fedt |
christina1976 ♥Lacaro♥ |
12-05-2007 10:48 |
|
Det er et super fedt spil, men min pc er sq blevet for langsom til det...øv øv Ja jeg ved godt jeg er rundet 30, men jeg elsker stadig og spille..tror ikke man kan blive for gammel til det Er der nogen her inde der er inde på www.travian.dk/?uc=dk1_19718 Det er også meget hyggeligt, og man kan være med i fede alliancer, med masser af krig og ødelæggelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trælst |
|
|
Det er da trælst. Men ignorerknappen er altid god *S*
Er selv lige begyndt (synes jo det så spændende ud når kæresten gamede) og har en lvl 16 paladin på Twilights Hammer. Heldigvis har jeg kæresten til at hjælpe hvis det bliver for svært *G*
Christina1976: Travian er jeg skam også at finde på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juhuuu |
|
|
endnu en WoW tråd, mig og kæresten elsker de her tråede... men ja en 78 ??? hjælp... det er da max lvl 70!!! er det ikke først til efteråret at man kan blive 80??
jeg har nu en 61 mage på ravencrest, som jeg aldrig spiller på mere... (vi har flyttet server) og hun blev glemt...
nu har ejg en 49 mage og en 11 lock på kazzak... dejlig server. med i et lille hygge guild... det er bare det fedeste. der er bare for mange servere... vi burde oprette en hygge karakter på samme server, bare til når man keder sig, og så kunne vi lave et hn guild... nogen med på denne idé?? Knus May (Mayz eller Teamo)
<3Te Amo<3
There is now real life, there is only afk ore afh... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| op igen |
|
|
rykker lige op... WoW - tråeden må jo ikke blive væk, det er så sjælendt der er en 
<3Te Amo<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow max lvl |
Espenhain ♥Honningblomst♥ |
12-05-2007 20:13 |
|
Det kan godt lade sig gøre at blive lvl 78.. Dette kan ske på private servere, hvor ejeren selv bestemmer hvad der er max lvl.. Har oplevet nogle steder hvor lvl 100 er max og xp gange 20..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla.. |
|
|
MayRenee: ååh ååååh. dér er noget jeg er gået glip af..  lvl 80. jeg skal lige nå til 70 først.. :/  Ang. en HN guild var vi nogle der prøvede på et tidspunkt, men så kom BC, og så ville folk hellere være på deres main. Men det kunne være fedt.. hvis vi kunne bygge en op. vi skal jo så være over 10, og vi skal helst have alle racer med, så vi kan lvl sammen.. og gå i raid til den tid.. Men jeg er frisk.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opretter lige en ny |
|
|
tråd om det så!!!
<3Te Amo<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|