Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har du hørt om det??? Tandlæge
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 11:57

Så tandlægeskræk som jeg er, klappede jeg i mine små fettede barnehænder, da jeg hørte, at det nu var muligt at få lavet huller i tænderne smertefrit og uden at skulle bores.

Det nye vidundermiddel skulle være en gel, som smører på, hvor der er carries ( staves?)

Når gelen så har siddet lidt, skulle tandlægen med sådanne en skrabeting kunne skrabe det dårlige væk, og lave en fyldning???

Det skulle bruges meget i sverige og hos enkelte skoletandlæger på syd sjælland.

Grunden til at en del tandlæge i Danmark ikke skulle ville bruge det - skulle være at det er dyrt - altså gelen...

Kender du noget til det - og ved du hvor man kan få lavet huller i tænderne sådan???

- Jeg ville blive så lykkelig - har nemlig hul i den ene tand, og har haft det i over 7 år - tør bare ikke gå til tandlægen

H.

0
0
Svar på denne tråd

Også mig!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 12:09

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

Synes jeg engang så noget med laserbehandling af tænder, men fandt aldrig ud af hvor det blev gjort henne.

Hurra, hvis man kan få smertefri tandbehandling!!

Hilsen Helene

0
0
Svar på denne tråd

Fandt lige...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 12:11
0
0
Svar på denne tråd

Sverige
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 15:23

Kan du ikke tage et smut til Sverige og få det gjort - det skulle også være billigere

Har hørt at det skulle være svært at styre hvor dybt laseren kommer ned og derfor bruger tandlægerne dem ikke ?

Venlig hilsen

Maria

Gummimåtte købes

0
0
Svar på denne tråd

Huller
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 19:50

Jeg har fået lappet huller i tænderne ved både sandblæsning og ozongas. Begge dele smertefri metoder. Forhør dig hos forskellige tandlæger, de ved det bedst.

Rikke

Change is the only constant

Lucretius

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider