|
|
| Mærkevarer.. |
|
|
Hej derude... Jeg sad lige og tænkte over hvor vigtig det er for jer, at I går i det rigtige tøj og hvorfor? Jeg går selv i D&G bukser, og diverse andre, men det er ikke noget jeg selv lægger mærke til... Jeg køber: sagt lige ud, tøj i Føtex, for der kan jeg for 4 par bukser, for den pris jeg skulle give for et par D&G... Men hvorfor er det vigtig for jer derude at gå med mærketøj? Eller ikke at gå med mærketøj?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kvalitet |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
09-05-2007 11:57 |
|
jeg køber kvalitet og godt design, derfor går jeg bla. i malene birger, day biger et mikkelsen, stella nova osv... jeg kan godt lide at se godt ud og ikke gå i det samme tøj som resten af verden derfor vil jeg godt give lidt ekstra for noget som andre så ikke har... mærker som fx D&G er slet ikke mig... det er blevet for "normalt"...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah ... |
|
|
Det meste af mit tøj er mærketøj. Ikke fordi jeg tænker over hvad andre tænker, for det er jeg fløjtende ligeglad med. Men simpelthen fordi jeg gang på gang har oplevet at det billigere tøj mister farve eller pasform på kort tid og jeg ender derfor aldrig med at blive ordenligt glad for det. Jeg har da enkelte ting fra only og vero moda der har formået at holde, men ellers synes jeg så tit jeg bliver skuffet. Kan finde så meget pænt i vero moda og only, men der går ikke lang tid før det bare ligger i skuffen og ikke bliver brugt, fordi det ikke er som da jeg købte det. Måske er jeg blevet forvænnet, men har dog erfaret at kvalitet koster penge og det er altid det tøj jeg ender med at blive mest glad for. Det holder pasformen og så kan jeg lide originalt design. Manghe billige mærker efterligner de dyrere mærkers detaljer og det synes jeg bare er for plat ... Jeg føler mig langt bedre tilpas i kvalitet og køber hellere færre ting istedet for flere ting, jeg alligevel aldrig kommer til at blive ordenligt glad for. Og jeg NYDER at føle mig velklædt mht. design, pasform og kvalitet ...
Hilsen Mette Med Korsvangs Salina og Luna Kender du en der skal giftes? Tylstrup rideklub tilbyder ridetime ifb. med polterabends. Se min præs.for pris og info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gider ikke |
|
|
spilede min penge på dyrt tøj, men hesten er intet jo godt nok til . men nu sker det også sjælent at jeg bruger andet end mit ridetøj og træningsbukser. har dog en dille, selskabskjoler, så der bliver køt ind når lejligheden byder sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikk råd til |
nate01 |
09-05-2007 13:13 |
|
alt det der. og hvis jeg havde ville jeg ikke købe gucci osv, for alle render alligevel rundt i kopier af det. så ville jeg bruge pengene på et mindre kendt mærke, eller noget som der ikke var helt vildt meget kopi af. men jeg sys det er fedt når jeg har været ude og shoppe at have fået en hel masse for ingen penge. men jeg ville da lyve hvis jeg sagde at jeg sagde nej hvis der var en der ville forære mig noget. men ellers er det ikke noget der siger mig specielt meget. så længe det er fedt det jeg ender op med, så er jeg ligeglad hvad der står på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kvalitet |
|
|
Jeg vælger ikke at gå i mærketøj men i kvalitetstøj! Om det så er dyre eller ej, det er min sag, og mine penge. Mvh Mette
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
Undervisning på Hele Sjælland, og nu også i Malmø! Kvalitets unghest søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkevarer |
Sif (Tinna) |
09-05-2007 14:01 |
|
Mit tøj er en skøn blanding af dyre og billige mærker - fælles for næsten alt, er at det er købt i udlandet, hvor det ikke koster en halv månedsløn som det gør herhjemme. Delvis på internettet og delvis på rejser. Jeg har fået meget fedt tøj til gode penge på den måde, men mode-mærkevarer styrer jeg som regel uden om. Det er sjældent noget der matcher min personlige stil. Men altså - der er da ingen, der går og vender kraven på mine trøjer for at se mærket, så det er kun mig, der ved hvilket mærke jeg har på og om det har koster 500 eller 2000.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg blader også! |
|
|
F.eks. synes jeg, at H&M laver mange fantasiske billige ting, hvor jeg ikke forventer for meget af kvaliteten. Jeg arbejder selv med mærke tøj og ved godt, at i mange tilfælde hænger prisen faktisk sammen med kvalitet!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj eller ej |
Lilar |
09-05-2007 16:48 |
|
Jeg går ikke efter bestemte mærker når jeg køber tøj, køber det fordi jeg godt kan lide det, og fordi prisen passer med min pengepung. Har meget meget lidt mærketøj, men har i stedet noget tøj som jeg er enormt glad for. Bruger dog en del penge på ridetøj, da jeg her går mere op i kvalitetet - og pris og kvalitet hænger ofte sammen. Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nate01: |
|
|
Gucci laver ikke bukser  Jeg har kun bukser fra Only. Et enkelt par fra Miss60. Syntes Only holder godt. Mine Miss60 er nogen jeg har arvet. Såeh. Miss60 Eden bukserne er nogen fede nogen, kunne selv tænke mig nogen, men jeg sparer i øjeblikket op til et nyt kamera, så ingen dyre bukser til mig pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærke ja |
Illum |
09-05-2007 17:32 |
|
Men jeg klipper dem af..
Illum... . . Hvis man er født med en sølvske i munden...så er man vel taget ved kejsersnit... Ikk` Stort TILLYKKE til Rytterforeningen SUSÅ for 1 FANTASTISK Landsstævne i Tybjerglille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøj... |
|
|
Jeg går heller ikke efter specielle mærker. Jeg køber tøj i den samme butik altid, for de ved, hvad jeg kan lide. Jeg bruger til gengæld også mange penge på tøj (for mange, synes min mand). Men jeg vil gerne være pæn i tøjet, når jeg går på arbejde. Jeg synes også, de har meget pænt i Føtex og Bilka, men det sidder bare af l... på mig, så det går jeg udenom., for det er træls at blive fristet, når det alligvel ikke sidder ordentligt. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
Line ♥Rubina♥ |
10-05-2007 08:02 |
|
at mærkevare er noget opreklameret fis. Jeg synes ikke at kvalitet er så meget super bedre...- Og så er det til grin at nogle folk kun kan gå i mærkevare, for ellers er de ikke med i "gruppen" og dermed ingen identitet. Tja...- Personligt så synes jeg at det er ligegyldigt hvad slags tøj man har på, bare det er rent  Men jeg er heller ikke en af dem som bliver imponeret af mærker såsom Gucci, LV, PeakP mm. Tværtimod  
Med venlig hilsen Line >Ejer af "blondinen"< **Life is too short for tiffs and bithc'in**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♥Franciska♥ |
10-05-2007 08:06 |
|
Længe leve H&M. Hvis man bruger mange penge på ét stykke tøj, kan man købe sjældent. Hvis man bruger få penge, kan man oftere skifte ud og have nyt at gå i! Men finder jeg noget jeg syns er pænt, billigt eller dyrt/mærke eller ej, så køber jeg det. Jeg er sådan set fuldstændig ligeglad med mærkerne! Til gengæld syns jeg det er super fedt at købe mærketøj til ungerne. Og ja, det er dels fordi jeg gerne vil udstråle via ungerne at deres forældre ikke er nogle fattigr*ve. Tolk det som I vil! 
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Kan du ikke tåle en ærlig mening, så lad være med at oprette en tråd! Amatørfotograf www.123hjemmeside.dk/bjfoto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fashion |
|
|
Sasma: Gucci laver skam bukser  Jeg går mere op i snit og udtryk end mærket. Men jeg ville da lyve hvis jeg sagde at jeg ikke er lidt ekstra glad for mine dyrere ting. Dog ejer jeg intet fra hverken Gucci eller Louis - ikke noget monogramfis her! Jeg foretrækker butikker som Invasion, Flying A, Tiger og deslige. Her kan man få lækre ting fra mange forskellige designere men stadig til priser der er realistiske! Og så supplerer jeg med basisting fra Pieces, H&M og den slags... Jeg bruger nok faktisk allerflest penge på min makeup der primært er fra Chanel eller YSL. Der er lidt noget luksus-følelse over lige at hive min Chanel-læbepomade op af tasken. Der kan folk fakitsk også SE mærket 
// Amanda At jeg er universets midte er ingen hazarderet dom. Jeg slutter mig rent logisk til det, for resten er jo udenom! Til Ramses: Jeg elsker dig stadig min egen. Glemmer dig aldrig! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et er at købe, et andet er at leve efter |
|
|
Hej.. Ét er at købe mærkevarer.. Ét andet at leve efter dem.. Jeg har mange gamle veninder, som simpelthen udstødte deres venner fra klassen hvis de ikke havde den rigtig parfume på, eller den rigtig bluse.. Totalt latterligt... Hvis jeg gik over på hendes skole nu, ville alle i hendes klasse have det samme tøj på, og de ville alle sammen have fået deres hår farvet i samme farve.. Hvad blev der er af at man skulle skille sig ud fra mængden? Hvad blev der af det gamle med at hvis man dukkede op til en fest, og en anden havde den samme kjole på som én selv, at man tog hjem igen og skiftede kjole? Jeg syntes det er latterligt at købe mærket! Dog ikke at købe det efter pasform og udseende.. Det går jeg da selvfølgelig også selv.. Man vil da aldrig ligne en posedame, men jeg syntes at nogle tager det for alvorligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes vi |
|
|
Har haft sådan en tråd 100 gange snart... 
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| logoluder... |
Vassen |
10-05-2007 13:27 |
|
... er jeg ikke mere. Men har været i stor stil! Så fik jeg hest og så var det slut med det.  Nu regner jeg alt ud i smede og dyrlægeregninger ... og når der er lavvande i kassen (er på elevløn), så kigger jeg (og ryster let på hovedet) på mine tøj-, taske-, og sko-bunker og regner ud hvor mange smede og dyrlægeregninger der mon er for.  Det har dog sine fordele... Jeg har stadig pænt, klassisk tøj, jeg altid kan peppe lidt op med en lille billig accessorie fra H&M, hvilket har betydet, at jeg ikke har behøvet at købe tøj i det år jeg har haft hest! (kun en lille accessorie i ny og næ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jep, der er mærker i mit tøj 
Hilsen Cathrine og araber vildmanden Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |