Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Horoskob - tror du på det?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 00:31

Jeg har netop i dag siddet og læst mit uge horoskob, og syns nogle gange at det passer uhyggeligt meget på mig (self er det flere vædder i verden ;-) ) men lige denne uge passer spcielt godt! Og så er jeg lidt tilbøjlig at tro på det og følge nogle af dets råd...

Tror du på horoskober eller?

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 01:49

Jeg vil sige delvist. Tror ikke på de masseproducerede horoskoper, for det er usandsynligt at de lige kan ramme rigtigt på 1/12 af danmarks befolkning. MEN jeg tror på de personlige horoskoper. Fik i 99 lagt horoskop, og fik at vide at der ikke var flere børn til mig i den nærmeste fremtid, plus at jeg gik hårde tider i møde ( i korte træk)...

Jeg fik mit 2. barn i 2004, og de år der fulgte efter horoskopet var lagt, ja de VAR i sandhed hårde!

Har igen forrige år fået lagt et personligt horoskop om min personlighed... LIGE på pletten, på både godt og ondt..

Men hvis man ser noget der bare passer på en i de ugehoroskoper, så er jeg da heller ikke bleg for at indrømme at det godt kan "rumstere" lidt i baghovedet når beslutninger skal træffes.. Omtanke er altid godt.

Så jeg synes bare du skal tro på det, i et sådant omfang at det ikke ødelægger en reel beslutningsproces.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

jeg læser ...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 10:35

mit horoskop hver dag på jubii.dk , og falder jeg oveer en avis, snupper jeg også lige den med, hvis jeg står i kø i supermarked læser jeg også samtlige hoposkoper. Men jeg tager det som underholdning, det er skrevet på sådan en måde at det næsten altid kan passe.

Gode hilsner Fru Bach
0
0
Svar på denne tråd

Horoskoper
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 11:13
Læser aldrig dem der er skredet i aviserne eller diverse sladderblade, de er alt for utroværdige efter min mening.
Vil give Spender ret, for ifølge dem i aviserne og sladderbladene så skal alle der er fx væddere eller skytter for den sags skyld, have det på nøjagtig samme måde, nix den hopper jeg bare ikke på.

Men derimod de horoskoper der er lagt personligt og efter ens fødselsdato og klokkeslet, er lidt mere interesante, dog igen vil jeg tage det med et gram salt. Man skal nemlig også her have i mente hvilket tegn personen er som har lagt horoskopet.

Derfor kunne det være liodt sjovt og prøve og få lagt flere horoskoper af forskellige tegn og så hvor meget de finder ud af om en, og sammenligne ligheder og forskelle.

damejakker sælges.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

Njah...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 11:20

Jeg har et ben i hver lejr. Men dem der er i aviser og ugeblade er rent pladder. Kender en der har skrevet horoskoper til en avis, og han er absolut ikke Astrolog.

Men tilgængæld hørte jeg om en der tog til Himmalaya. Han tog til et bestemt sted hvor de va kendt for den slags ting. Han mødte en bestemt munk, og munken havde hans horoskop. Til spørgsmålet på hvorfor han havde det, var svaret, at han jo vidste han kom... Dato, klokkeslet og sted var på plads... Og det er jo tankevækkende.

Men jeg tror helt klart at der er fupmagere eller folk der tror de kan og bare er klamphuggere og novicer.

Fik engang en studiekammeret til at lægge mit. Hun kunne så fortælle at jeg havde et tæt og kærligt forhold til min far...Det er og har altid været alt andet end det...så resten hun sagde have jeg selvfølgelig ikke meget tiltro til.

0
0
Svar på denne tråd

aijj come on..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 12:36

Mit naturvidenskabelige hjerte forhindrer mig i at overgive mig til stjernebilleder som forklaringsårsager.

Derudover er der massive problemer med at opstille horoskoper for folk der er født nord for den nordlige og syd for den sydlige polarcirkel. Helt skørt bliver det når det drejer sig om et menneske født i rummet.

Lidt læsestof for dem der har lyst:

www.laerernet.dk/artikler/ astronu.htm

0
0
Svar på denne tråd

Tror...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2007 12:39

ikke på horoskoper...

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider