Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Inkasso fra TDC. Hjælp
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 12:29

Stor var min undren, da jeg idag modtog brev fra TDC inkasso. For vi har nemlig ikke noget med TDC at gøre, og har ikke haft det i flere år. Der står ikke hvad det handler om, kun en faktura dato 23.11.06 nr 7. Hvordan pokker kan de sende os en inkasso regning når vi ikke har TDC, og slet ikke har fået andre breve fra dem?

Jeg ringede til deres kundeservice, og han sagde( en meget ung mand) at vi skyldte 850,85 for vores kabel.tv for sidste kvartal. MEN VI HAR IKKE KABEL TV ELLER PARABOL OG HAR IKKE MODTAGET ANDRE REGNINGER. Hvad pokker gør man så?

0
0
Svar på denne tråd

Du kontakter
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 12:30

forbrugerklagenævnet vel...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

ring igen
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 12:34

ring igen.

vi får tonsvis af inkasso trusler, da ham der boede her før skyldte penge i det meste af danmark.

og derfor også har været inde og brumme den et par gange.

tdc skal selvfølgelig bevise at i har haft en service ved dem, som i ikke har betalt for.

jeg har aldrig fået andet end tak for at jeg har henvendt mig til de forskellige inkasso kontorer og meddelt dem at ham makkeren desværre ikke bor her længere.

de har været meget søde, og taknemmelige, de får jo heller aldrig deres penge, hvis ikke regningen ender det rigtige sted.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Chulek
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 12:34

Ring og snak med ham den unge fyrs chef..

Og ellers ring til forbrugerklagenævnet

0
0
Svar på denne tråd

Bare fordi man er ung
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:04

betyder det ikke at man ikke er kompetent til sit arbejde!!

En anden ting er at TDC pga. ansættelses stop ansætter mange vikarer,og hvis de ikke har fået ordentlig oplæring,ja så kan de have svært ved at gennemskue en "mærkelig" sag..

Ring til deres kabeltv kundeservice og forklar dem sagen fra din side,så vil i helt sikkert få afklaret misforståelsen.

Dog sender TDC normalt aldrig inkassorykkere ud uden først at sende almindelige regninger +3rykkergebyer ud-så er du sikker på at det er det første du har modtaget fra dem??

Mvh Hotbandit!- tidligere TDC ansat.

0
0
Svar på denne tråd

ring igen
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:11

ring igen til TDC, og bed denne gang om at blive stillet om til kabel-tv regningsservice, eller bare regningsservice generelt- kan jeg ikke lige huske!!.. de kan hælpe dig hvis der er begået en fejl!!

Louise- endnu en tidligere TDC ansat!

0
0
Svar på denne tråd

Inkasso
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:11

Hotbandit:

Øhh hvordan kan det være lovligt at sende inkasso rykkede ud inden de sender den alm. regning ?

Eller misforstår jeg det du har skrevet.

Hilsner Lisab.

Tobias 170402

Patrik 151203

Amalie 181206

0
0
Svar på denne tråd

Den stakkels unge mand ...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:12

... har vel egentlig bare svaret, på det der bliver spurgt om ... han svarer ud fra det, han kan se, at det er p.g.a. bla bla bla ...

Kom ind til sagens kerne og forklar, at i altså overhovedet ikke er kunder hos dem.

Så vil det sikkert også vise sig, at der er sket en fejl.

Det mindste man kan gøre, er vel at stille det rigtige spørgsmål, så den i den anden ende af telefonen har en chance for at finde det rigtige svar

Mvh. Lisbeth

www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under?? Det har over 15800 allerede gjort ....

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Lisab,ja tror jeg du gør
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:18

Hejsa

Dog sender TDC normalt aldrig inkassorykkere ud uden først at sende almindelige regninger +3rykkergebyer ud

Det betyder:

1 almidelig regning

3 rykkergebyer

Inden sagen går videre..

-men har man feks. andre regninger eller skylder store beløb,kan de behandle hele "sagen" samlet.

Men ellers er overstående almindelig procedure.

-Iøvrigt plejer TDC at være rigtig søde til at lave afbetalingsaftaler,hvis man selv henvender sig.

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

man er selv ansvarlig
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:21

man er forøvrigt også selv ansvarlig for at gøre opmæksom på glemte regninger.

hvis de har glemt at sende en regning ud, som man ved skal komme, så skal man faktisk selv henvende sig, og få den ellers må de lægge rykkergebyr på. selvom man aldrig har modtaget en regning.

det er jo så ikke aktuelt her, når de slet ikke er kunder hos tdc.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 13:32
har prøvet noget lignende med nesa ! vores strøm blev afbrudt - ringede til kunde service og efter langtids diskuteren frem og tilbage (endte hos chefen) fandt vi ud af at en person i familien havde åbnet i mit navn uden tilladelse ?

Med Venlig Hilsen

Tine

hingsteføl sælges : efter De Noir/Schwadroneur.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 15:42

Vi har ikke modtaget eet eneste brev fra TDC før nu. Dvs jo det har vi, men det er over 7 år siden, hvor vi havde fastnetstelefon. Og derfor synes jeg også at dette brev er mærkeligt, da vi ikke har fået nogen foregående, ingen advarsler( hvad skulle de advare om, når vi ikke er kunde?).

Mht. den unge mand. Kan godt se nu, at det nok lød nedladende. Men det var ikke min hensigt.( og jo, han var ung) Følte bare jeg snakkede med en ret uvidende person som ikke havde sat sig ind i tingene, og det meste af hans ordforråd i samtalen var "Øhh". Han kunne ikke sige hvem jeg ellers skulle snakke med, eller hvordan jeg kunne få denne sag ud af verden, ud over at betale.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 16:03

Lige præcis Hotbandit.. bare fordi man er ung betyder det ikke man er ukompetent. Folk hos tdc får grundig oplæring. Vi går 1 mdr. i "TDC-skole" for at kunne udføre et godt job.

Desuden hvis du ringer og spørger efter en chef vil du få dette svar: "jeg har desværre ikke en chef tilstede lige i øjeblikket", fordi vores chefer ikke har tid til at sidde med en "lille" simpel sag som denne, da vi har flere millioner kunder.

Kontakt istedet for regningsservice da det er dem der håndtere problemer som denne, og IKKE kundeservice! regningsservice nummer er 80808038..

Hilsen Radius - som er ansat hos TDC på nuværende tidspunkt og er kun 19 år.

0
0
Svar på denne tråd

Chulek
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 16:13

Chulek

Glem alt om at tale med kundeservice, for det er jo ikke dem der har med din inkassosag at gøre ej heller giver det dig noget holdbar dokumentation for din protest!

Du skal derimod sende et anbefalet brev til dem der har sendt dig til inkasso, hvori du gør opmærksom på at denne inkassosag må være en misforståelse fra deres side, da du ikke er kunde hos TDC.

HUSK at gemme en kopi samt kviteringen for brevet.

Sune

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 16:26
Måske naivt, men jeg satsede på at kundeservice kunne henvise mig til den rette gruppe, da jeg skulle vide hvad min regning handlede om. Hvad bruges kunderservice ellers til?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider