|
|
| madtråd |
|
|
Ja måske er jeg tidlig på dagen men hvad skal I have at spise i dag ? Vi skal have en pastaret med en sovs af tomater,hvidløg,basili...nat,skinte og ristet bacon. Og kommer jeg lidt moneaysouce i med ost ovenpå. Ja og så flutes til.
Mvh Graven Welsh cob sec D hingst tilbyder bedækning, holder ponymål. Lejlighedsvis salg af Welsh cobs. Smuk velgående allround hest( DV) 5 år sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
|
|
have hønsekødssuppe. Kedeligt af h... til, men ovnen er pillet fra, da vi er ved at renovere køkken. Så det skal bare være nemt, og ikke for meget opvask. Mvh. Lotte.
Stald Topaze - Avl af brogede kat. 1 ponyer og heste. FORZA BRØNDBY. FORHANDLER AF PAVO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idag... |
| Forfatter:  |
Carina 1 |
| Dato:  |
08-05-2007 12:30 |
|
Håber på at blive inspireret af tråden her. Ellers bliver det nok bare pasta og kødsovs...
Carina Nu uden Sjakalen... Ung mor til Nicklas født. 4-8-04 Køb aldig en bil, du ikke magter at skubbe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
|
|
Vi skal have grillet kylling, bådkartofler, sovs, hvidløgsflutes og salat 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & ♥ MaRiScA ♥ . Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 28. - 30. september 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke noget vrøvl |
|
|
Ja mit net driller så det blev vist ikke alle ord,der kom med.
Mvh Graven Welsh cob sec D hingst tilbyder bedækning, holder ponymål. Lejlighedsvis salg af Welsh cobs. Smuk velgående allround hest( DV) 5 år sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg ved endnu ikke hvad vi skal ha. Jeg skal med en veninde ud og kigge på et par heste, så det kan godt blive lidt sent. Jeg ville gerne ha Gravens mad Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
Caddie |
08-05-2007 12:43 |
|
Grillspyd med peberfrugter og oksekød marineret i soya, olivenolie og hvidløg. Dertil bliver det nok en slags flødekartofler og en god salat. Det bliver rigtig lækkert, selv om kødet ryger på en grillpande istedet for havegrillen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gratis mad |
|
|
Ja idag står den på gratis mad. Lavet og serveret af svigerfamilien for mit vekommende  Super dejligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad mad mad |
Lilar |
08-05-2007 13:44 |
|
Vi skal igen igen have rester, for sidste gang står den på pastasalat, kartoffelsalat og spareribs med salat. Flæskestegen er der ikke mere af. Er der mere tilbage efter i dag ryger det ud. Dejligt med nem mad når man ligger syg. Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Skinkeschnitzler pomfritter og bearnaisesovs 
Venlig hilsen Kongehøj Dressur, spring: Nej tak Jeg rider tur, man skal jo gøre det man er bedst til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner det ikke |
Kiki |
08-05-2007 14:36 |
|
Skal nemlig spie hos mine forældre på vej hjem fra hesten af. Så det bliver helt sikkert noget med nogen grøntsager til. Ellers ved jeg ikke noget. Skønt at ride tæt på forældrene, så man lige kan få en portion mad med på vejen.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gryderet! |
Kristina König |
08-05-2007 14:39 |
|
Vi skal have kyllingestrimler stegt i soya m. rød peberfrugt, champignon, babymajs, gulerødder, cocktailpølser og så en klat yoghurt ved. Dertil skal vi have kartoffelmos med hvidløg, persille og forårsløg. Mums  Kristina
2 lækre DV'er (4 års vallak/5 års hoppe) til salg eller udlån. Se min præsentation her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
vi skal have lasagne og kokosmakroner, og det er ungerne der laver mad. lækkert. jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det samme som i går |
|
|
Vi skal have det vi ikke nåede af få i går pga. min kæreste kom sent hjem.. Marineret kyllingfilet med hasselbach kartofler, hele ovnstegte tomater og champignon, rødvinssovs og flute.
M.V.H. Riderlykke  Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Noget oksekød i strimler stegt med grøntsager også ris.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
staldhestely |
08-05-2007 14:54 |
|
Vi skal have en wokret, med oksekød, masser af grøntsager og ris. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| korteletter |
Krampe |
08-05-2007 15:14 |
|
Koteletter i fad med ris og bønner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rester... |
Bente Bladsgaard |
08-05-2007 15:21 |
|
Rester fra i går: Hjemmebagt pizza. Mmm!
Mvh. Bente Étudiante a l'école de cuisine Formand for AS (Anonyme Sodaholikere) Antal medlemmer: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
Jeg skal have gratis mad, som jeg skal lave- pommes frites og pølser
Skal hjem til min mor og far, men de er ikke hjemme til aftensmad, så det skal jeg selv lave
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♥Franciska♥ |
08-05-2007 15:35 |
|
Tunsteaks m. ovnbagte kartofler/tomater/po
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Kan du ikke tåle en ærlig mening, så lad være med at oprette en tråd! Amatørfotograf www.123hjemmeside.dk/bjfoto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dagens menu |
|
|
Her står den på fridadeller, kartofter og blomkål og måske flûte...
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså, så sæt dog fingerne korrekt |
|
|
Hm, det er nu frikadeller, vi skal have... 
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længe siden |
|
|
Det er flere år siden jeg sidst fik det - men i dag vil jeg lave managrød. Det er hurtigt og nemt - og med en smørklat og lidt kanel er det fint til mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have |
|
|
rissengrød med kanel og smør, og rød saftevand til. Ordre fra pigerne *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Kirsa-Loyal ♥Eddy-Cherry♥ |
08-05-2007 20:06 |
|
Jeg venter på en pita-kebab nede fra det lokale pizzaria...
Mvh Kirsa - ejer af hestene *Cherry HS*, *Zanesco* og *Nertera-Tetti*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|