|
|
| Middelfart, hvem kommer |
|
|
hvem kommer til stævnet hos middelfart sportsridklub, i weekenden??... kommer selv, skal starte ld og lc begge dage... hvad skal i starte??
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør vi! |
|
|
Jeg skal være chauffør for min datter og hendes veninde, og deres to ponyer. De skal begge to starte LC og LB i spring. Karoline på Jacob Klaphat og Nanna på Silver. Vi håber på godt vejr og en hyggelig tur!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
bliver da hyggeligt... så må jeg se om jeg kan komme lidt før jeg skal starte så jeg kan se dem...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer ikke |
|
|
men er der nogen der er søde at kigge efter denne brogede kat 2 pony - navn Bon Bon's Beauty Savner hende - hun burde være opstaldet der 
Hilsen Betty Forelskelse er en momentan form for sindsyge citat : Garfield Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
fiesta: skal nok prøve, skal alligevel ind i stalden for mango skal stå opstaldet stævnet over... kan tage et par blleder til dig hvis jeg finder den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må du meget |
|
|
Gerne hvis du er meget nysgerrig står der måske et navn og tlfnr. på navneskiltet 
Hilsen Betty Forelskelse er en momentan form for sindsyge citat : Garfield Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Middelfart |
|
|
Jeg kommer måske over og kigger en af dagene  Fiesta: Er det ikke et søskendepar, der ejer hende?! Og så moderen rider undervisning på hende en gang om ugen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sille skal vist med |
|
|
Sille skal vist starte LA3 der men er ikke sikker på hun må nu hun har placeringer på C-plan i samme klasse. BonBon Beauty står ganske vist på Middelfart vi møder hende tit...hun har det kanon godt og elsket og forkælet af sine "2 piger" samt deres mor.
rigtige ponymødre har intet andet liv Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kunne en |
|
|
Ikke skaffe mig navn og adresse på dem ? Ja det er også bare en charmetrold - hende kan man kun elske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
krogboll: der står ikke noget om out-regler i propotionerne så det tror jeg da godt hun må... KHM: det kunne da være hyggeligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævner |
| Forfatter:  |
bimsemor |
| Dato:  |
08-05-2007 14:17 |
|
Anton og Maja kommer og starter dressur både lørdag og søndag. De glæader sig, men håber på noget bedre vejr, for nu er det jo udendørs..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Berit: håber jeg også... og håber min smed når at kome og sætte andre sko på mango... der er nemlig ikke huller i dem han har, bog ved ikke om det er græsbane derovre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hephey |
|
|
KHM okay villa da ikke være så ringe... især ikke når det er sand jeg plejer at springe på... håbe håbe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Springbanen er oprindeligt på græs, men med store sand"pletter". Har ganske vidst ikke startet på den i et par år, men sådan var den sidst  Enten er opvarmning i ridehus eller på græs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
karen: okay spændende... men tror bare jeg medbringer mordax for en sikkerheds skyld... hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza alle sammen |
|
|
Jeg skal også starte der over hele weekenden men vi skal kun springe en Ld Lørdag og Søndag da han fødst lige er kommet igang Håber også på bedere vejre... Hey Carina *Mango og Surprise Hvordan gik det enlig med dig i Dalby ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
ylukas: okay... tjaaa i dressuren gik det fint, i spring fik vi 3 bomme i ld'en, mango synes at alle de spring han ikke skulle springe, fortjente hans udelte opmærksomhed hele banen igennem og i lc'en blev i for første gang disket for 3 stop, første stop var på ingen måde fair, man andet og tredje var ene og alene min fejl... men fik ham over springet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejza alle sammen |
|
|
Carina *Mango og Surprise* Okay men hovede sagen er da at han kommer over nogle spring så det er jo godt klaret:) Skal din Hyp stå i box derover i weekenden ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeps, det er det og kunne stort set kontrollere hans tempo hele vejen igennem, så det er rigtig stort især når jeg for et år siden fik at vide at jeg ikke ville komme til at springe højere end 70 cm med ham og aldrig baner... pga. hans temperament... ja det skal han...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har i... |
|
|
Været derovre - hvordan gik det og så nogen af jer Beauty  Prøver at skrive til rideklubben og se om de kan videreformidle et brev 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|