Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hold da op! (vejr)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 07:49

Lige pludselig er det blevet helt mørkt udenfor og det STORMER, troede først det var sne, men det er alle blomsterne fra det store æbletræ som bliver flået af.

Gad vide, hvor mange løsdele jeg har efterladt udenfor i min naive sommerrus...

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 07:56

det er dælme trist.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

brrr kan se
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 07:56

det trækker op til regn her også.

skyerne har fart på men her ved jorden er der vindstille, men det gør nu ikke noget med vandet det trænger vi til , vi fik dog et par byger igår.

håber dine ting bliver på matriklen, jeg har vist en blå tønde i grøften fra sidst der stormede her ude

0
0
Svar på denne tråd

regnvejr
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 07:59

Ja, vandet siger jeg heller ikke nej tak til. Men det er lige før jeg får lyst til at tænde op i brændeovnen.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

der er..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:07
godt nok vildt,jeg venter lige lidt med at gå i stalden, og hesten bliver vist inde, øv

med venlig hilsen Susanne.

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

Godt I
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:07
siger det - jeg skal da ha min vinterjakke på så - så jeg er sikker på ikke at blive alt for våd og at jeg kan holde varmen!

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var ved at lukke...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:15

... hestene ud da der lød nogle ordentlige tordenbrag. Så de røg ind igen:(

Så må de får deres morgenhø inden for for en gangs skyld. Nu venter jeg bare på de har spist op og så må de ud selvom de bliver våde.

Tina

Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you

0
0
Svar på denne tråd

Elsker Odense!!
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:44

Vejret er ikke super mere, men kan høre at vi slet ikke har det så slemt som i har. Jubii!

Hilsen en tidligere nordjyde

Verden har mistet en af dem der betød noget
Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Sorgen er kærlighedens pris
Sussi rejste over broen 25/02-07 farvel lille veninde
0
0
Svar på denne tråd

jubii regn
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:47

jeg glæder mig over regnen for alle havens planter + foldene trænger... og jeg slipper for at vande

at jeg så gerne så det regende om natten og solen skinende om dagen er en anden ting.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

dejligt vejr
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:49
bare ud med dem, de har godt af den friske luft, ja jeg sider også her med ild i pille ovnen, og en kop varm the, og nyder at det bare står ned i stænger, hagler osv, godt man var ude og handle i går... hehe så det er bare en opgave skrivnins hjemme dag, dejligt...
0
0
Svar på denne tråd

Øv vejr
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:50
godt overgangsdækkenerne ikke er vasket og lagt væk
0
0
Svar på denne tråd

Her er også
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 08:53

Her er også mørkt og trist.

Har lige afleveret Andreas i DP'en og der så vejret ikke for godt ud.

Er bare glad forat vi gik tidligt hvis det nu begynder at regne om lidt.

Frøken Stjerneskud - Den smukkeste stjerne på himlen (†9. Maj 2005)

Den hest, man ikke kan få, har altid fejl.

Hestens fejl kommer fra rytteren -Arabisk ordsprog

| www.x-rats.dk | www.x-dyr.dk |

0
0
Svar på denne tråd

her var det ok vejr...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:01

lige til jeg åbnede tråden.

Så måtte jeg tænder loftlys, for alt det naturlige forsvandt som dug for solen!

Gud ved om de birketræer bliver stående udenfor mit vindue, eller om de kommer til en kop gevalia senere?!

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Skulle lige
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:03
til at skrive, her er det kun overskyet, indtil en stor stor mørk sky trak indover, som nu er forsvundet igen kan jeg se. Det regner kun ganske lidt, men det bliver sikkert værre...og med torden

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

Pletvis sol
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:12

Her forsøger solen at skinne gennem de mørke skyer - vind er her ikke så meget af, endnu; temperaturen viser dog 11 plus grader.

Men tror jeg venter med at lukke de kære dyr ud til jeg har været hos lægen - ingen grund til paniske heste, når de er alene ude/hjemme...

Men hvorfor kan det jo ikke bare regne om natten i stedet for - nu er man jo "forpligtiget" til at lave noget indenfor - rengøring og lignende "kedeligt"...

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:14
Her ved Viborg står det ned, i lårfede stråler, og så tordner det

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

sådan nu er det
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:14
overstået, vinden har lagt sig næsten helt, og fuglene synger atter igen, dejligt vejr... nu ville det bare være hyggeligt med et godt knald. hehe trænger sådan
0
0
Svar på denne tråd

Underligt vejr...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:26

... da jeg kørte fra Holme Olstrup i morges var der sol og kun et par skyer - ved Køge faldt himlen ned i hovedet på mig da jeg skiftede tog - og da jeg ankom til København var det solskin med et par hvide skyer. Og nu sidder jeg her på kontoret og ser er der er MØRKT udenfor - om lidt begynder det nok at vælte ned her også.

Men det er da dejligt med masser af vand - og fint at der er kommet lidt vand de foregående dage så jorden er fugtig og kan optage når der kommer meget vand på en gang.

Hestene klarer sig sikkert fint - de kan jo stille sig ned i den ende af folden hvor der er læ fra flere sider - og de tørrer jo hurtigt igen i den korte sommerpels :-)

Men jeg håber da at blomsterne ikke blæser helt af træerne!

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd

Vejret
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 09:51
Jeg syntes det er dejligt vi endelig får lidt regn.. Alting var blevet så støvet, og græsset skal have godt med vand for at gro, så jeg syntes bare det er lækkert, nu er det også så længe siden vi har haft regnvejr, så det er helt hyggeligt..

Rasull Nordly

0
0
Svar på denne tråd

Også regn her
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 10:03

Her kommer der også en kæmpe byge med jævne mellemrum. Bare den halve time jeg var i stalden nåede det at regne 4 gange! Det kunne nu godt bare regne om natten i stedet for, så de små hyppere var fri for at gå ude i det. Er meget glad for at vi valgte at vente med døgnfold lidt endnu!

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

jeg måtte lige
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 11:55

hente hunden ind. Synes ikke han skal ligge ude i det vejr. Han var dog ikke helt enig, for han havde lagt sig under bagerens vindue i håbet om at der kom et stykke brød til ham...

Men iond det skulle han... Men det ser også¨ud som om jeg er tilgivet, han ligger nemlig og flader den her ved siden af mig.'

Det er straks værre med den lille hund. Den kan slet ikke forstå at man ikke laver noget med den konstant når man er hjemme...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider