|
|
| Navn til min nye hest? Start med Con... |
|
|
Jeg har lige bestilt mig en rigtig fin 3 års fra Tyskland. Han er efter Contender, og jeg vil derfor have at navnet skal starte med 'Con'. Jeg har tænkt på følgende navne, men synes ikke lige det 'tænder' mig helt:  Con Air Confidence Converse Convetti Concorde Hjælp mig? Finder lige et billede at sætte ind, så i kan se skønheden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| et par bud |
|
|
Umiddelbart kan jeg da lige komme på Conspirator Constantine Congo Men ellers på prøv at tage en ordbog og slå op og se om du kan finde noget der falder i din smag 
Mvh. Nina
Dream as if you´ll live forever Live as if you´ll die today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
Confetti Contiki Concerto Contento Concento Contrast Smuk "krikke"  Held og lykke med den
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn... |
| Forfatter:  |
lene nielsen |
| Dato:  |
06-05-2007 16:52 |
|
Hvor ser han sød ud. Hva med f.eks Connor eller Conrad?? Hilsen Lene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
staldhestely |
06-05-2007 16:56 |
|
din nye hest, han er fin  Navneforslag: Conciliate (min faovorit) Constantin Congo Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Conception |
|
|
Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tja... |
|
|
Han ser godt nok fin ud - tillykke med ham  Navneforslag: Contreau Connor Concorde
/ Shirk Hest købes: 4-11 år, stang ml. 155-163, max. 24.000 "I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er også |
|
|
Julle Lev dagen som var det den sidste - EN dag er det den sidste !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hmmm flot!!!:D |
|
|
her lidt congo con condi cona conservertiv(staves)heh
Blackie hedder den skønhed som skal blive min:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
Shaze |
06-05-2007 19:25 |
|
Han skal da hedde Contiki, det stemmer jeg også for. Det er et friskt navn til en frisk hest! Og så er det hurtigt at sige, og lyder ikke så højtravende. Eller måske: -Concilier - fransk, betyder at forsone/forlige -Confiant - fransk for tillidsfuld/selvsikker -Connaisseur - fransk for kender (som i f.eks. vin-kender) det er et smadderflot ord. Ved ikke lige hvorfor jeg synes, at et Con-navn klinger af fransk .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
06-05-2007 19:29 |
|
Control, Alt + Delete 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fine hest |
|
|
hej nina. tillykke med din fine hest. glæder mig til at se ham imorgen mandag... har også lige luret på jeres hjemmeside, han er da for lækker  glæder mig til springundervisning imorgen... knus nina og fantast
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm. |
|
|
Jeg ville sige Conrad, det er da underligt at alle navne skal vare så specielle hvorfor ikke et mere dansk navn..:) /Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eller... |
|
|
Hvad med Conan the barbarian, har trænet en smukker hingst ved samme navn. Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hva med Confire (fire = ild)?
Langkjærs Martell - Verdens dejligste hest hvis du spørg mig:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
|
|
Contreau - en likør. Udtales "Kon-trø" Flere billeder tak - han ser såå smart ud ;o)
~~~~ Prins, Cheri, Charmaine, Connecticut, Cindy Garzoon, Chez Boomer, Chamonique, Amigo - tak for alt skønne dyr, jeg bærer mindet om jer alle i mit hjerte til evig tid ~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Control |
|
|
SKAL det være først det CON??? Control Absolut Control Out Of Control I Fuglsang (FRR) engang sidst i 80´erne var der en stor hest der hed Container Jeg tror han hed det simpelthen fordi han var et kæmpe "læs", men meget lækker hest!
STRIT 77 Jeanette
Love comes first! Står du i lort til halsen -hæng dog ej med hovedet Gesten 4H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovsa... |
|
|
Havde jo selv en følbøller jeg kaldte Connecticut - som staten i USA ;o)
~~~~ Prins, Cheri, Charmaine, Connecticut, Cindy Garzoon, Chez Boomer, Chamonique, Amigo - tak for alt skønne dyr, jeg bærer mindet om jer alle i mit hjerte til evig tid ~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Concorde Royal
Venlig hilsen Kongehøj Kommer du fra Hampen i Vestjylland? Så send venligst en PB til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbcvbcvbcvb |
|
|
Consider Confettie Fax Contiki Contender's Pride Connection Coney Ice
Skrev Charlotte © Frej Strødam © Min GULE Pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest... |
JulieTaylor |
06-05-2007 21:37 |
|
Con Carne? Con Gas? Con Fusion? Con Man?  Mvh Julie
Rodeo? Nej tak! Over 13.000 har skrevet under imod rodeo i Parken. Har du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Contreau |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
06-05-2007 21:52 |
|
Havde jeg nævnt. Det navn er jeg helt vild med.
Mvh Carina Gøttler Hvil i Fred, Pax - du bliver aldrig glemt! Jeg ligner min mor, og jeg er stolt af det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
Lars Klottrup (Dansk Frieser Avl) |
06-05-2007 22:05 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
06-05-2007 22:08 |
|
Hvad med convenience eller bare convenient. Betyder jo bekvemmelighed... Så har han da noget at leve op til  conclude concord condemnation cone confess confidence confirm conflict conjunction connect conquer conquest consequence consider content continue control convict Sig lige hvad du beslutter dig for  Held og lykke med ham
Dansk Varmblod - Findes der andet? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 70 andre forslag med Con... |
Lars Klottrup (Dansk Frieser Avl) |
06-05-2007 22:16 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg stemmer på |
|
|
connor...eller connery..fine navn til en lækker mule. tillykke 
circle Y sælges Er konverteret til western Timaru er hjemme! tak Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej NeJ Nej Nej |
|
|
Der er da kun et navn til den lille smuksak Den skal da hedde CONKURS  Det havde jeg døbt min med det samme.. Fedt navn
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne med "Con"... |
|
|
Det første der faldt mig ind, inden jeg havde læst andres svar var Connar/Conner. Men synes da forslaget Connery og Confess/Con Fess er godt også. -Fin mule i øvrigt Jeg kan ikke lige komme på nye navne, som ikke er nævnt...
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aaargh... |
JulieTaylor |
07-05-2007 09:00 |
|
Stooop! Inden du kalder din hest for "Contreau", så overvej lige, om det ikke bør have betydning, at den berømte orangesprut faktisk hedder Cointreau.. altså COINTREAU... med et I imellem O og N. Og således ikke et navn, der begynder med CON. Bortset fra det er Cointreau da et lækkert navn - måske lidt overeksponeret, men man kan jo ikke være kræsen, når man har en C-hest (jeg ejer selv en Cassius efter Casir Ask ) Mvh Julie
Rodeo? Nej tak! Over 13.000 har skrevet under imod rodeo i Parken. Har du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navnet.. |
Anna Hvidkjær |
07-05-2007 09:27 |
|
Navnet har du vidst fundet.. Men ville bare sige mange gange tillykke med ham  Han ser vel nok fin ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med ham |
Miss-Joye |
07-05-2007 10:00 |
|
Ja stort tillykke med din nye smuksak. Men kan det være rigtig at jeg er den eneste der undre sig over hvorfor en 3 års går rundt og er navneløs 
Mvh Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ - Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har.. Medlem af Ganti & Toppur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt navn |
|
|
Jeg havde en dejlig palomino varmblod avlshoppe der hed Sartors take me Con Amore ( hun blev desværre aflivet sidste sommer m. grim benskade ). Bare sagt som Con Amore ( på Italiensk MIN KÆRLIGHED ), det kan vel sagtens bruges til både en dreng og en pige hest. Hele navnet oversat var " Sartors tag mig min kærlighed " ( Sartors var stutteriet den var født på ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Contiki |
Sussie |
07-05-2007 11:21 |
|
Contiki Det er et pænt navn. Lad os høre hvad du beslutter dig for?
MVH Sussie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han skal da hede |
lilleulv |
07-05-2007 12:00 |
|
Con artist! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Conrad synes jeg faktisk også passer vældig godt. Er ikke så meget for indviklede engelske navne (det er dem jeg kalder Barbie-navne ). Confetti kunne også være flot, for det er jo en hest med meget hvidt på. Connery og Concorde er der vist nogle avlshingste der hedder, så de navne bør man holde sig fra (uskreven regel - ligesom det også er upassende at kalde sin hest for fx Marzog eller Briar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvad med noget spansk |
|
|
Contento som betyder glad Convencedor, overbevisende Convenible, rimelig, omgaengelig Convite, fest Contigo, med dig Consentido, forkaelet Confiado, tillidsfuld,optimist, selvsikker Concreto, konkret,bestemt Bare et lille udpluk fra ordbogen. MVH Christina
If you cant bring the horse to the nature, bring the nature to the horse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn... |
ChristineA |
07-05-2007 17:15 |
|
Miss-Joye: De fleste heste i Tyskland får ikke et navn når de bliver registeret, men et livsnummer. Da jeg købte min 2-års havde han også kun et forfærdelig lang nummer og intet navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Concorde |
|
|
Tillykke med hesten. Jeg syntes jo helt klart at den skal hedde Concorde. Jeg havde nemlig en Concorde for snart 30 år siden. Döbt af min mor da den kom "flyvende" hjem i fuld galop på min förste tur på ham (uden mig) Sidder og bliver helt norstalgisk.
Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♥Franciska♥ |
10-05-2007 10:00 |
|
Helt enig med Louise Christensen. Sådan en lækkermås skal da bare hedde Connery!!! 
Mvh Bonnie **Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did** Kan du ikke tåle en ærlig mening, så lad være med at oprette en tråd! Amatørfotograf www.123hjemmeside.dk/bjfoto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Confidence |
kris4 |
10-05-2007 12:25 |
|
Sys jeg den skal hedde.. Stald Egeskovs Confidence
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Erobreren |
|
|
Conquistador...til en smuk hest, der i hvert fald godt kunne erobre mit rytterhjerte 
/Trine og Hallech "Shagya-araberen er en juvel i europæisk hesteavl!" - Citat: Dyrlaegevagten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æhm... Bedste bud |
|
|
Convicted?
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Conquerer |
xtiny |
10-05-2007 14:52 |
|
Som betyder Erobrer. Contractor Constant Conteur Convolut  Con Amore (af kærlighed/med kærlighed) Vær opmærksom på, at Con alene på fransk betegner et slangudtryk, der ikke er så pænt!
Mvh xtiny
♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣
"Have no fear of perfection, you´ll never reach it" Salvador Dali
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
10-05-2007 17:32 |
|
Har I fundet på et navn? 
Dansk Varmblod - Findes der andet? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Connet |
|
|
hed en hest jeg har kendt.. Ellers er jeg nok mest til: Confess Confide Condone Eller lignende pga. betydningen 
Mvh. Cat "Livskvalitet består i at tingene går som man ønsker de skal gå"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne til hesten |
Nathja-pigen |
10-05-2007 17:56 |
|
hej. kan kun lige komme på: condi con diago con jumper (hvis han er go til spring) conny con lake conita (nok et pigenavn) ___...___ det var dem de er ikke så gode men kender ikke rigtig flere eller kan ikke komme på fler..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|