Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Backup af outlook mails?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 13:29

Vores computer er så syg nu at den skal formateres, men jeg ville jo godt redde mails´ne, men hvordan gør jeg det?

Jeg har før i tiden haft held med at kopiere dem ind i et word-dokument hvor de så lå som små "kuverter" man kunne åbne, det var fint nok, men det vil computeren slet ikke, den kan ikke engang klare én mail af gangen uden at gå i hak.

Jeg har bedt den om at sikkerhedskopiere mapperne inde i selve outlook - og det er også meget godt, men hvor gør den af dem?

Hvordan skal jeg finde back-up-filerne?

Eller - hvordan kan jeg få selve indbakken og mappen med sendt post - ud af programmet og over på den eksterne harddisk???

Hjælp please...

På forhånd tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Sådan her
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 13:33
0
0
Svar på denne tråd

takker men...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 19:23

Tak for linket - men... det går allerede galt i punkt 3, for der er ikke noget faneblad der hedder "vedligeholdelse" under "indstillinger"

Måske fordi jeg ikke har outlook express - men outlook...

Jeg har dog nu fundet backuppen og fået den til at sende den til G-drevet, men den vil ikke åbne den, når jeg beder den åbne den med outlook - åbner den en ny mail hvor backup-filen er vedhæftet som fil... hrmf... hvad skal jeg gøre???

• Start Outlook Express
  • Vælg Funktioner i menulinjen og vælg punktet Indstillinger
  • Klik på fanebladet Vedligeholdelse
  • Tryk på knappen Lagringsmappe

0
0
Svar på denne tråd

slet ingen
Forfatter: 
Dato:  06-05-2007 12:49
Slet ingen yderligere forslag???
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider