Hejsa herinde.. jeg skal lige have klarlagt, om jeg er helt skør mht. en annonce omkring salg af mit kolonihavehus her i odense...
Jeg har sat en annonce på hos kolonihaveportal.dk, som lyder sådan her:
Odense 150407-130507
kolonihave, ca 40 km2, murstenshus, vandskuret til salg. tilbud til handymand, da der skal laves en del. nem have med græs + træer, 15.000
Jeg har nu modtaget 7 mails fra interesserede, hvilket jo er dejligt.. men jeg mener jo, at jeg ved at skrive at der skal laves en del, deraf tilbud til handymand, at der ikke er tale om et tip top hus, klar til indflytning.. mange spørgsmål går på, om de kan flytte lige ind, om der er indlagt el og videre i den dur.
At få lagt el ind i huset vil koste ca. 25.000 kr, tallet har jeg fra en nabo, der har fået lagt ind, så det er klart at til 15.000 er der ikke el inde..
Jeg mener bare, til 15.000 kr, kan man så forvente at huset er tip top, at der er både soveværelse, bad og toilet samt køkken og opholdssue og el?
vi har fået huset vurderet af formanden i foreningen, som sagde at vi ikke burde sælge for under 20.000 som det står, vi har så valgt at sætte det til 15.000 for at komme hurtigt af med det.
Hvad tænker i, når i læser annoncen? Det skal siges, at der var begrænsning på antal ord i annoncen, derfor den lyder kortfattet...