Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er annoncen misinformerende? (kolonihave
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:19

Hejsa herinde.. jeg skal lige have klarlagt, om jeg er helt skør mht. en annonce omkring salg af mit kolonihavehus her i odense...

Jeg har sat en annonce på hos kolonihaveportal.dk, som lyder sådan her:

Odense 150407-130507
kolonihave, ca 40 km2, murstenshus, vandskuret til salg. tilbud til handymand, da der skal laves en del. nem have med græs + træer, 15.000

Jeg har nu modtaget 7 mails fra interesserede, hvilket jo er dejligt.. men jeg mener jo, at jeg ved at skrive at der skal laves en del, deraf tilbud til handymand, at der ikke er tale om et tip top hus, klar til indflytning.. mange spørgsmål går på, om de kan flytte lige ind, om der er indlagt el og videre i den dur.

At få lagt el ind i huset vil koste ca. 25.000 kr, tallet har jeg fra en nabo, der har fået lagt ind, så det er klart at til 15.000 er der ikke el inde..

Jeg mener bare, til 15.000 kr, kan man så forvente at huset er tip top, at der er både soveværelse, bad og toilet samt køkken og opholdssue og el?

vi har fået huset vurderet af formanden i foreningen, som sagde at vi ikke burde sælge for under 20.000 som det står, vi har så valgt at sætte det til 15.000 for at komme hurtigt af med det.

Hvad tænker i, når i læser annoncen? Det skal siges, at der var begrænsning på antal ord i annoncen, derfor den lyder kortfattet...

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin

{>

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:24

Nej, jeg ville mene, at 15.000 er billigt.

Ikke fordi jeg har det vilde forstand på det.

Jeg synes hverken, det er dig eller annoncen, der er noget galt med.

Mvh Carina Gøttler

Hvil i Fred, Pax - du bliver aldrig glemt!

Jeg ligner min mor, og jeg er stolt af det!!

0
0
Svar på denne tråd

carina
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:27

hej Carina, og tak for dit svar...

jeg bliver bare lidt irriteret, når man i annoncen skriver tilbud til handy man, at der så er nogen, der forventer at de lige kan flytte ind i huset, at der er el og varmt vand i badet.. det er jo immervæk stadig en kolonihave og ikke et alm. hus, vi taler om

MONICA & ROSSO

{>

0
0
Svar på denne tråd

For 15000...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:28

... ville jeg forvente en "nedrivningsklar rønne".

Men det afhænger jo også af hvad kolonihaver generelt koster i området.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Opstaldning tilbydes - mellem Næstved og Rønnede
0
0
Svar på denne tråd

lisbeth
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:33

Husene i odense er selvfølgelig noget lavere end i hovedstads området, hvor det let koster et par hundred tusind..

Men der er et hus i samme forening til salg, også uden el, dog er det indflytningsklart, og det ligger på 45.000 kr.. og så kommer der el oveni..

Huset er såment fint.. udvendigt er det vandskuret, og indvendigt er vi gået igang med at isolere samt sætte gibs plader op på vægge og loftet, så det er gulv, samt spartling af samlinger etc, der skal lægges kræfter i. der er lagt rør til vand, det skal blot trækkes fra hanen, som selvfølgelig er placeret i den anden ende af haven.. derfor vi ikke har fået det gjort.. men der skal lægges nogle arbejdstimer i huset, derfor valgte jeg at skrive handy man i annoncen..

MONICA & ROSSO

{>

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 11:56

at du måske alligevel skal beskrive hvad der skal gøres.

At der skal tilsluttes vand og el.

Så kan man bedre danne sig et billede ud fra annoncen.

~~~*~~~ CARPE DIEM ~~~*~~~

--*-- EN GOD GERNING HVER DAG FORLÆNGER DIT LIV --*--

0
0
Svar på denne tråd

Folk er dumme
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 12:04

Det er de mest uintelligente spørgsmål folk oftest stiller

På vestsjælland får man en 400kvm have, med et bræddeskur/silvanhus (uden el, vand eller kloark) for 15-20.000.

Hvis haven ellers er god, så er de 15.000 du vil have for den billiget!

0
0
Svar på denne tråd

ikke muligt..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 12:10

Der er i annoncen ikke plads til at skrive mere, end hvad der står, derfor jeg valgte at skrive tilbud til handy man, når jeg selv læser en annonce med de ord i, tænker jeg straks på et halv færdigt skur, der skal laves en del ved..

Haven er på ca. 650 m2, med græsplæne og nogle få træer, samt en terasse.. men ja, måske der er nogle, der forventer at få det hele for det halve

MONICA & ROSSO

{>

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider