Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Edderkopper.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 09:48

Kan det lade sig gøre at få et hus i edderkoppe frit tilstand ? Isåfald så pakker jeg gerne og flytter med det samme, aldrig i mit liv har jeg haft så mange edderdyr indenfor, og de er for vildt klamme og skal bare UD eller DØ og da jeg ikke vil ha en splattet edderkop på hverken væg eller gulv, så tager jeg dem helst med støvsugeren, men også med wc papir - jeg har noget at sprøjte dem med, men inden det er hentet så er bæstet jo løbet væk...

Jeg kan jo ikke ha åbne vinduer, når det så vælter ind med dem

Nogen gode råd til at få de bæster væk og ud fra mit hus ? De må gerne tøffe rundt ude :) Eller må jeg prøve at lærer at leve med dem ? HVor ulækkert det end må være ... Næste gang skal jeg ha en kælder så kan de være dernede...


Hilsner Lisab.

Tobias 170402

Patrik 151203

Amalie 181206

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke så mange i byen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 09:57

Jeg ved ikke hvor du bor, men her inde i København syntes jeg ikke det er slem med edderkopper, der kommer højest en lille lykkeedderkop løbende hen over vægen, en gang imellem, hvorimod der er RIGTIG mange oppe i mit sommerhus!

Jeg tror ikke det er muligt at få et edderkoppefrit hjem, men måske er det muligt at få noget man kan spraye med så der ikke kommer edderkopper ind i huset, men hvad, det ved jeg ikke.


Mange hilsener Nanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ski da
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 22:49

ingenting ...jeg vil 10 gange hellere have de der edderkoppe-monstre, på et par kilo, end den slange..(JA SLANGE!!!) der var foran vores hus forleden ..her burde være en smilie, der løber skrigende væk!!!

Den var brun og ca. 25-30 cm lang. Jeg tog både billeder og video af den (imens jeg hoppede rundt og var lettere hysterisk ). Jeg har dog ikke fået overført billederne endnu og kameraet er ikke hjemme, så dem må I vente med.

Naboen kunne dog berolige mig med, at det bare var en stålorm (da han fjernede den under skarp overvågning af mig!).

yiaks...sige jeg bare



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfegregg
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 22:52

Det har jo noget med husets stand og alder at gøre.


Da jeg var mindre boede vi i et nyopført hus, der var hvidt fra 'top til tå' og jeg skal love for at der var edderkopper!


Hele muren var om sommeren fyldt med edderkopper og der lå døde dyr i massevis om sommeren på de hvide gulve..det var simpelthen ækelt.

Man siger jo at jo flere smådyr, jo sundere et hus ;)


jeg kender ikke til nogen tricks for at få dem væk--


Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 få en kat
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 23:10
vi har 4 katte... og ingen edderkopper

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 edderkopper
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 23:13

Så skulle du prøve at blive invaderet af myrer - det er endnu værre kan jeg godt fortælle dig! Vi har to år i træk betalt os fra i dyre domme for at få sprøjtet af en skadedyrsbekæmper.

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Myrer basser.
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 00:48

Jo dem har vi skam også været ramt af :( da vi boede i Sverige, de væltede simpelthen bare ind, der kom en mand 3 gange og sprøjtede med et eller andet :(

Jeg vil hellere ha 10 myrer end 1 edderkop...

Ja den med katten, var måske en ide...


Hilsner Lisab.

Tobias 170402

Patrik 151203

Amalie 181206

0
0
Svar på denne tråd
 
 Edderkopper
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 00:58
Jeg syntes ikke det var så slemt med edderkopper i min mors gamle lejlighed. Jeg husker ihvertfald ikke så mange.

Min fars hus vrimler med edderkopper, det er et gammels hus med masser af huller som edderkopper, mus og andet kravl kan komme ind ad. Musene genere mig egentlig ikke så meget, men jeg bryder mig ikke om at sove der. (medmindre jeg lige gør hovedrent på værelset inden da, desværre er rummet møg svært at holde rent)
Hvor jeg bor nu sammen med min kæreste ( i lejlighed) har vi også af og til edderkopper, jeg plejer at støvsuge dem, medmindre de er meget store, så kan jeg ikke rigtig lide det, og beder min kæreste om at fjerne dem.
I vores gamle lejlighed, kort tid efter vi var flyttet ind, sad der godt nok en basse en aften, stor (og jeg mener virkelig stor) og sort, den fik min kæreste puttet ned i en pose, og lukket ud i sikker afstand. Jeg bryder mig altså ikke om at slå så store dyr ihjel.
0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111111111
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 10:43

Du kan købe noget (kan ikke huske navnet) i Matas til at smøre i alle vindues karme og dørkarme. Det er rimeligt dyrt, men det holder alle kravlende dyr væk..


Lenette


En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider