Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rød hest får mørke pletter?
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 17:08

Ja jeg har en rigtig dejlig 3-års vallak som er rød - men her på det sidste (over foråret) synes jeg han har fået nogle mørke pletter på bagen og en stor "plamage" på siden.

Hvad er dette?

lige et billede (uden pletter):

Kia

Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
0
0
Svar på denne tråd

En rigtig
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 18:10
En rigtig rød hest skal have mindst en sort plet, så det er ganske normalt. De har sikkert været der hele tiden, du har bare ikke opdaget dem.
0
0
Svar på denne tråd

Mig bekendt
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 18:27
kaldes det Phar Lap-pletter opkaldt efter en berømt galophest som jeg jo intelligent nok formoder har været rød med sorte/mørke pletter. Det ses ofte hos røde heste.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 18:41
Min gamle røde pony fik også pletter på rumpen om sommeren.. Jeg har fået afvide det kaldes "blommer".. De var godt nok meget ens.
0
0
Svar på denne tråd

plettet
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 18:46

helene: en blommet hest er altså ikke helt det samme...

Men min røde havde os et par mørke plettet.

Vores anden røde er i gang med at blive knapstrupper baglæns, og nej han har ikke et gram af det i sig.

Han havde til at starte med en lille hvid plet på bagen, men i årenes lød har han fået et par stykker mere, og en stribe hvid man... meget mystisk!

Stald Højlund...

Nu med Shetlænder hingst.

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 20:40

Okay, jeg synes det lyder underligt :/ Håber da ikke han bliver knapstrupper-agtig.

Men tak for svarene.

Kia

Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
0
0
Svar på denne tråd

Mørke pletter
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 20:50

Min røde hoppe har op til flere mørkebrune/sorte pletter. Den største er vel på str. med en 5-krone og sidder midt på hendes r*v. De er tydligere her om sommeren.

Har også hørt den med at en rigtig rød hest har mindst en af disse mørke pletter.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

pippi's hest...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 00:03

Min 1-års hoppeplag har simpelthen fået små mørke pletter over HELE kroppen! De sidder helt systematisk - næsten som Pippi Langstrømpes hest, bare omvendt farvemæssigt. Det ser RIGTIG sjovt ud, jeg har aldrig set det på DEN måde før! Mine andre røde heste har kun nogle få mørke pletter.

Rigtig smart 5-års dressurvallak sælges

3-års vallak sælges

- se præsentation for info og billeder på begge heste...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider