Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rugbyspillende HN'ere!
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 08:49

Godmorgen til Jer allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var andre end mig der både har hest, og spiller rugby? Fortæl om din rugbyklub, hvor mange år du har spillet osv.

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

nej---
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 09:59

men min kærste har spillet nogle år i frederiksberg rugby klub, men er stoppet pga tids mangel.

og det er en rigtig fed sport som også er sjov at kigge på for folk som ikke ved noget om den...men man skal ku tåle og se en masse skrammer, første gang jeg så en kamp var der en spiller som havde brækket kravebenet som nærmest hang, og han kom ud og sad lige forand mig og knækkede sig, så var jeg hookt på sporten, men mange andre ville nok være løbet skrigene bort..

til dem der ikke kender rugby, så minder det lidt om amrikansk fodbold uden sikkerhedsudstyr og uden alle de der kedelige pauser.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør ikke men
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 11:01

Jeg spiller ikke rugby, men det gør min mand. De er lige rykket op i superligaen i Holstebro Rugbyklub, men regner med at få mange tæsk Ja, det er en hård sport og han kommer tit hjem med forstuvede tæer/fingre/ankler, sår, skrammer, forvridninger osv. Men han ville ikke undvære det for alt i verden og det respekterer jeg 100% Dog kan han godt mærke at han er 33 og ikke 22 år længere. I sine yngre dage var han på ungdomslandsholdet og har i øvrigt også spillet i Frederiksberg rugbyklub.

Jeg synes derimod ikke, det er nogen super publikums-venlig sport, hvis man ikke har forstand på det. Så kan det godt virke meget forvirrende og kaotisk. Jeg har dog lært mere om reglerne nu og er af og til ude og se, når de spiller på hjemmebane. (Især om sommeren når solen skinner )

Så hjemme hos os har vi hver sin interesse

Med venlig hilsen Iben
Nu Frue i Huset!
0
0
Svar på denne tråd

Rugby...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 11:13

Nej ikke mig, men min kæreste spiller/spillede (nu må vi lige se hvor godt anklen heler ) i Hundested rugby klub. Han har, ligesom Ibens mand, spillet på ungdomslandsholdet, men det tog for meget af hans tid.

Jeg synes det er lidt for voldeligt efter min smag, men det er meget sjovt at kigge på, især når man kender reglerne.

Sofie, hvor spiller du henne? Jeg har indtil videre til gode at se et pige rugbyhold, men det kunne jeg godt tænke mig. Jeg ku forestille mig at det mere handler om teknik end råstyrke, for pigerne?

Hilsen Julie.

0
0
Svar på denne tråd

ang...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 12:26
julie de har et kvinde hold på frederiksberg

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Juliebb
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 20:24

Jeg spiller i Grenaa Rugbyklub.

Ja, det er rigtigt at det handler meget om teknik, for personligt er jeg ikke særlig stor - bare normal - men alligevel kan piger på størrelse med mig, sagtens klare nogen af "de helt store" (:

Min kæreste spiller lige nu på U18 landsholdet (:

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider