Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brugte gaver?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:57

Nu nærmer mors dag sig jo snart, så er så småt begyndt at lede efter en gave til min mor.

- Den skal være på vegne af mine tre søskende og jeg, men eftersom de tre andre er hhv. 4, 6 og 16 år, ved jeg godt hvem der skal betale 8-)

Så jeg sidder og kigger på Trendsales, og der er en masse flotte dyrhberg kern smykker til salg til en pris der er til at overkomme på en SU.

- Jeg ved min mor i forvejen er vild med dyrhberg kern og pilgrimm, så ville gerne finde noget til hende derfra.

Men fra nyt af er det bare halvdyrt synes jeg, - så hvis jeg nu valgte noget brugt kunne jeg få mere for pengene!

Min mor er i forvejen vild med brugte ting, - hun er brugtnørd! Overvejede på et tidspunkt meget seriøst at blokere QXL på hendes computer fordi hun køber alverdens ting derfra.

- Hun render også konstant i genbrugsbutikker og hun er generelt en rigtig "genbrugs-freak"!

Men, - kan man tillade sig at købe brugte smykker og forære til hende som gave?

Jeg plejer at fange hendes smag RET godt, - kan ikke huske hvis hun nogensinde har byttet en gave fra mig af, - og det har ikke bare været af ren høflighed ;-)

Men er stadig lidt i tvivl om brugte smykker er lige på grænsen til hvad man kan tillade sig?

Maj er generelt bare ekstrem stram for mig økonomisk, så kunne man tillade sig at snyde lidt, kunne det jo være ret dejligt.

Så hvordan ville I have det med at få en brugt gave som ellers var i fin stand?

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

smykker
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 22:01

jeg synes sagtens du kan købe en gave til din mor på trendsales.

jeg selv gav en veninde en gave fra trendsales til 30 kr. men det kan man jo ikke se på gaven

så køb du bare løs

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

Ludwigsburg in der sommerferie!

vi knekker deg til sist

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 22:02

Tror allerede du "har svaret" :)

Det kan man sagtens synes jeg. Hun er jo vild med brugte ting som du selv siger.

Det noget andet at få en brugt dyne - end at få nogle brugte (halv dyre og gamle smykker).

Så kan du sagtens tillade dig :)

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Seriøs Rytter - Søger 'Dressurstjerne' *LÅN*

0
0
Svar på denne tråd

klart...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 22:08

jeg ville da blive lykkelig, hvis min knægt var bare halvt så smart som dig, for det har jo intet at gøre med om gaven er brugt, men alt at gøre med at den er givet med en kærlig tanke, fordi du gerne vil have at i giver hende noget hun bliver glad for.. Så ja, køb løs, tror med sikkerhed din mor vil blive lykkelig for gaven..

Mh

Charlotte

STOP RODEO I DANMARK

0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 22:16

Altså hun er vild med brugte ting, - men vidste bare ikke lige om det var lidt for meget med brugte smykker til mors dag :-)

Nu har jeg fundet en flot halskæde og et flot armbånd :-P Til ingen penge i forhold til butikkerne og ved hun blir glad for det!

Ærgeligt min veninde som fylder 18 år her i maj ikke er ligeså "nem" *GG* Der SKAL være et byttemærke til, - ellers duer det ikke 8-)

Ville ikke selv ha' noget imod brugte ting, - hvis det var i pæn stand jo...

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Brugt...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 23:49

Køb du bare fra brugt til din mor...

Det er der ingen skam i. Det er nærmere lidt smart ;0)

Tænk på alle de antikke ringe der bliver brugt som forlovelses/vielses ringe!!

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider