|
|
| Prison Break |
|
|
Er der andre end mig dig bare SKAL se Prison Break i aften? Det er jo sidste afsnit for denne sæson, og det vender først tilbage efter sommerferien  Så nu vil jeg gå ud og poppe pocorn, finde en cola og så lægge mig ind under min dyne, og nyde Prison Break for sidste gang i lang tid  (Og så må jeg lige savle over ham Wentworth Miller en sidste gang  )
Anne
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
BURBERRY <3
Supporter af BM volley herre elite - 4.plads! NO drenge, det kan altså gøres bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shh, det starter om lidt! |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
30-04-2007 20:55 |
|
*Trækker telefonstikket ud*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uha uha... |
Mette J |
30-04-2007 21:26 |
|
..gad vide hvad SONA fængslet er kendt for  Og hvem er ham "den stumme" i limo'en? Så spændende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prison Break...! |
|
|
Prison Break - looove it! Sidder og ser det lige nu, kommer sådan til at savne mit ugentlige fix...
Anne Sofie // Bayer - There is no trail that they follow No path that can be seen There they travel, horse and rider Upon the endless blowing green -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh... |
Mette J |
30-04-2007 21:51 |
|
..er der nogle, der ved om de er færdige med at optage - og der er en slutning? Og hvor mange sæsoner vi er bagud her i DK? Jeg er seriøs dårlig til alt den her spænding 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NNNOOO... |
|
|
De kan da ikke blive ved... Det er jo tortur.  Og nu er han i fængsel igen. Kan vi ikke bare snart få vores lykkelige slutning???
Hilsen Carina
Jeg arrangere kursus med Susan Kjærgård. Hold øje på min præsentation, hvornår næste kursus er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slutning |
|
|
De kan da ikke slutte sæson'en sådan!!! Hvad sker der for dem? Hm, der er nok ikke noget at gøre ved det, udover at glæde sig til det kommer igen... Mvh Alette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ser det også.. |
Tina (Rubin) |
30-04-2007 22:41 |
|
Jeg ser det også hver gang 
Meeen jeg synes nu det er ved at blive lidt for meget! Jeg troed faktisk det sluttede da de brød ud, og synes også det var mest spændende da de var i fængsel.. Det er ved at blive liiidt for meget nu synes jeg, men hvor blev jeg glad for at se Sara nede på båden Og når man har set alle afsnit, så er man ligesom nød til at blive ved med at se det !
Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben... Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette J |
|
|
Vi er faktisk ikke bagud, for sæson tre sendes først i USA i slutningen af August. Og det sidste afsnit i denne sæson blev vist d. 2. april i år i USA. TV3 er nemlig super gode til hurtigt at få dem sendt. Bl.a. blev det sidste afsnit af skadestuen der er vist på TV3, vist godt en uge efter det blev det i USA 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NEJ!!! |
|
|
Enig Alette, sådan kan de da ikke slutte den! Ja, dejligt at se Sara nede i båden, blev helt glad. Og hende og Michael er da også vildt søde sammen  Oh well, så må jeg vel vente ligesom alleandre til august  Syntes også efter de var brudt ud, at nu ku de da godt se at blive færdige? Men er blevet helt fanget af flugten m.m. En sæson ellet to til, men så heller ikke mere - I WANT MY HAPPY ENDING!!!
Anne
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
BURBERRY <3
Supporter af BM volley herre elite - 4.plads! NO drenge, det kan altså gøres bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prison Break |
|
|
Elsker den serie... Vil ikke vente til efteråret  På et tidspunkt synes jeg den var trukket en smule i langdrag, men holdt ud. De sidste par episoder har dog været rigtigt gode og spændende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prison |
Lisab |
01-05-2007 10:00 |
|
Jow altså her kører den i baggrunden mens jeg spiller wow, men nøj hvor jeg synes det er for langt ude, at de kan blive ved at rende, når de så er frie så skyder de en og render så forfra, i guder det er da langtrukkenhed der vil frem i verden  men Wentworth Miller er jo noget af en steg og så er han da vildt sød sammen med Sarah...
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ville |
|
|
egentlig ikke undre mig at Michael laver en flugt fra Sona sammen med Bellick, Mahone og T-Bag. For der ender de vel alle sammen.
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super... |
Mette J |
01-05-2007 13:16 |
|
..at tv 3 virkelig er så godt med  Det burde tv 2 lære lidt af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg synes godt snart de må tage at finde en afslutning på den serie. Det er ved at være lidt lagtrukken. Hver eneste gang jeg har set et afsnit, siger jeg til mig selv, at nu gider jeg ikke mere, men synes på den anden side også at jeg har fulgt med i serien så længe nu at jeg gerne vil se slutningen.
Hilsen Cathrine og araber vildmanden Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|