Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Spørgsmål ang. næsepiercing
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 16:47

Sagen er den at da jeg i torsdags skulle på arbejde, tog jeg min næsepiercing ud(det skal jeg når jeg er på arbejde)

Da jeg så kommer hjem 3 timer efter og vil sætte den i, kan jeg overhovedet ikke få den i. Jeg får sat den halvt i men den vil ikke helt i, og det gjorde sindsygt ondt når jeg prøvede at sætte den i. Jeg prøvede så at bide smerten i mig, og bare stikke den igennem. Men den ville simpelthen ikke?

Jeg fik den lavet for en måned siden, og har haft den ude to gange før og der var ingen problemer med at få den i igen. Den kan da ikke være vokset sammen på 3 timer vel?

Nu har jeg så rendt rundt med den halvt i, siden i torsdags. Hvad fanden skal jeg gøre? Er bange for den snart vokser sammen?

Det skal lige siges at jeg har en ring i.

Håber I kan hjælpe, hvad kan være gået galt?

Kh. Patricia Jørgensen

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 17:19

En næsepiercing tager utroligt lang tid om at vokse sammen, fordi der er så mange bakterier omkring næsen.. da jeg fik min gik der 2 måneder før at jeg kunne tage den ud i flere timer af gangen, uden det påvirkede hullet.

Prøvede da også at tage den ud før de 2 måneder var gået og der var dte lige netop at den var ved at voske sammen inden for de 3-4 timer, så jeg måtte presse den igennem og bide smerten i mig..

grunden til at den nok er begyndt at vokse sammen nu og ikke de andre gange, kan måske skyldet at der er kommet en lille rift i hullet i forbindelse med at du tog den ud, og det kan jo medvirke til at det vokser hurtigere sammen..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 17:23
arh. har også lige fået bekræftet inde på jhn at den nok er vokset sammen. øvøv. men så må jeg bare få den lavet igen.

Kh. Patricia Jørgensen

0
0
Svar på denne tråd

Inden du giver op
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 20:25
Så prøve at bløde den op med brintoverilte. Det opløser det nyhelede. Og prøv så med en lige dims, jeg kan heller ikke altid få en ring i mit ellers ældgamle hul (der skal ikke tænkes frækt her!!) fordi ringe jo buer og hullet formentlig er lige, så risikere man at ringen stikker skævt i hullet.

Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider