Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brandsår i hovedet
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 13:02

Okay overskriften er måske lidt overdrevet... Blev bare lige nød til, at dele mit grineflip med nogen...

Bortset fra mit indlæg om hvor distræt jeg var til morgen, så er det ellers gået rigtig godt.

Min kæreste har været på nattearbejde, og ligger så og sover.

Tænkte nu når jeg havde taget fri i dag, ville jeg da lige kravle ind og putte med ham en times tid.

Jeg smider tøjet og vil ligge mig ned til min kæreste som ligger med siden til, for ikke at lukke varmen ud af dynen vælger jeg, at kravle fra fodenden af og så op under dynen (vi har dobbeltdyne) og lige i det jeg sniger mig forbi han r'v slår han bare en kæmpebrandskid, det var lige før jeg havde fået brandsår i hovedet

Da jeg så kommer op til noget luft åbner min kæreste det ene øje halvt og siger "snobrød" i søvne ??? Ja tak men du havde for helved da ikke behøvet at antænde bålet i hovedet på mig. Jeg var/er helt smadret af grin stadig væk.

Beklager hvis folk troede det var et alvorligt indlæg, men det kunne det også have været blevet hvis ikke jeg var kommet ud fra dynen i tide

Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr.
0
0
Svar på denne tråd

tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 14:25

Jeg sidder her med taarer i oejnene, "du havde da for helvede ikke behoevet at antaende hele baalet i hovedet paa mig" alt for skaegt, der er altsaa ikke noget som en god prut-historie der kan faa grinet frem. atter engang tak for en herre-griner.

Ann-K

0
0
Svar på denne tråd

hahahahahaha
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 14:35

ja hvad mere er der at sige end hahaha, så har du lært det til neste gang, så hellere lidt frisk luft ind under dyne end brændsår i panden :P

Mvh. Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hehehe
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 16:15
Ja... Morer mig stadig over det tænk der skal så lidt til at få en til at grine hele dagen

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 20:51

Havde næsten ellers glemt hvordan det var at dele seng med det modsatte køn.

Tror da heller ikke jeg vil gøre det igen, når man sådan bliver udsat for brandattentater og giftgasangreb

Ooooh hvor jeg dog savner at sove med folk der taler i søvne, det er virkelig skægt.

Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere

0
0
Svar på denne tråd

Har først lige fortalt ham det her
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 20:54

til aften...Han troede mig ikke så måtte pænt vise ham mit indlæg her på HN

Han mumlede bare noget med "Fedt nu kan jeg da huskes som ham der antænder bål i kærestens hoved"

0
0
Svar på denne tråd

Prut prut prut...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:04

He he, det satte lige humøret helt til tops her til aften...

Skal ellers også lige siges at jeg virkelig også var ude for en prut historie i dag - en pinlig en, da det var mig der slog prutten...

Jeg er sygeplejestuderende, og vi havde lige fået en patient akut ind på afdelingen. Jeg, patienten og en læge stod så og fik svar på en masse spørgsmål. Det hele gik stille og roligt, lige indtil jeg slog en kæmpe fis, seriøst, havde virkelig ikke set den komme... Smadder pinligt når man nu skal stå i en seriøs rolle, og så lige bralre en fis af... I kan nok tro jeg blev rød i fjæset...

Så har virkelig ondt af din kæreste lige nu (men griner selvfølgelig stadig af ham), for det er altså en lidt pinlig situation at stå i...

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Rigtige heste, er under 1.60!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:08

Tror selvom jeg var patient og meget skadet ville jeg finde humor nok til at skraldgrine af dig

Prutter er jo sjove...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider