Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når ens hest måske skal slås ned
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 21:29

Ja som overskriften siger en vores hest blevet rigtig halt..

det startede med at den blev lidt halt, hvorefter min datter bestiller røngten af dens ben hos dyrlægen,, der er en lille uges ventetid på at få det foretaget, imens bliver hesten rigtig dårlig gående.. I tirsdags bliver der så taget billeder af den..

Og dagen efter skal svaret så gives... den har en hulvæg i hele det fåreste af hoven, og hovbenet er drejet 9 grader.. Hold kæft hvor vi græd... Så skulle jeg ringe til min smed som skulle komme til dyrlægen, for at se billederne.. I dag var vi så hos smeden der skulle skære hoven helt ind til lamellerne, ( dyrlægen var der også til at bedøve den ) men i guder hvor så det barsk ud... Nu skal den til smed hver 3 uge og tilses. Den har fået en specielsko på som holder på hoven.. Så den ikke træder hovbenet ud gemmen hoven.. Nu går vi meget meget spændt og skal vente 2 meget meget lange måneder på om smeden har kunnet rede vores dejlige hest ( VRÆL ) Men hvor priser jeg mig lyggelig for at vi har så fantastisk dygtig smed .. Tak fordi du gav dig tid til at læse mit indlæg... Men måtte simpenhen bare ud med det.. Har du oplevet ligende hører jeg gerne om det tak.

Knusser lene

Åbner butik den 30-4-07 25 % på alle varer

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider