Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

The sims 2 koder! Hjælp!!!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 21:39

Hej, jeg mangler en kode til the sims 2 hvor man kan få sin simmer til at blive yngre. F.eks.: Fra gammel til voksen, eller teenager til barn eller tumling til spæd. Jeg er desperat!!! Hjælp!!! Hvis der er nogle der ved hvad koden er så SKRIV KODEN TIL MIG!"!!

På forhånd tak.

0
0
Svar på denne tråd

måske kan
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 09:13

jeg hjælpe.

Mine børn henter koder på google.

Mener du skal søge under snydekoder.Skal se om jeg kan finde den side

0
0
Svar på denne tråd

sims...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 11:28

Sims.dk - der er et helt forum med snydekoder, hvis du ikke kan finde det, så lav et indlæg og spørg ;)

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Ellers skal
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 13:04

Ellers skal du downloade The InSIMenator - med den kan man gøre en hel masse ting, blandt andet det du nævner. Læs mere om den her: www.insimenator.net/ showthread.php?t=269

Eller skriv boolprop testingcheatsenabled true i "kodeboksen" - hvis man så holder shift nede og højreklikker på ting, kommer der en masse muligheder op - men husk at slå den fra igen med boolprop testingcheatsenabled false, for den kan godt rode noget rundt i dit spil, hvis du spiller med den hele tiden.

Bare send mig en privat besked, hvis du har spørgsmål. Jeg er ganske Sims 2-erfaren... hehe. Skulle faktisk lige til at starte spillet nu, da jeg så overskriften på din tråd.

*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians
DSP føl + OX arabere til salg... se mere på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

motherlode
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 18:42
-det giver penge

- - - - - - - - - - - -

Stiiine & Staffe
- - - - - - - - - - - -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider