Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kom nu hjem igen, lille skat! :o)
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 14:28

SÅ... oprendt dagen.

Rejsemissen (som er udekat hjemme på øen i weekenderne, og indekat i "storbyen" i hverdagene) er på fri fod! ... og jeg er et stort nervevrag. Puuuha

Han har naturligvis været udenfor masser af gange her... i snor, men også fri sammen med mig. Et par gange har han været ude selv også, bare en times tid - indtil nervøsiteten steg mig til hovedet, og jeg gik ned og kaldte ham til mig, for at bære ham hjem...

Men han bliver modigere og modigere, og behøver ikke at have mig med mere. Jeg ANER ikke hvor han er ligenu - nok i nærheden, men HVOR!? No idea...

Så nu krydser vi lige allesammen fingrene for, at missen kan finde hjem igen, ik ... og får LYST til at komme hjem.

For en halv time siden så jeg han sad og sagde ooonde lyde til en anden kat - indtil den langsomt listede væk. GO TARZAN, GO TARZAN ... Skulle han komme i knibe, har jeg jo personligt lært ham nogle gode tæske-fif, så jeg håber han klarer skærene.

Så missen nyder pt. det dejlige vejr... Og jeg nyder det så knap så meget - går bare her med åben dør og hjem. Kan godt fortælle jer jeg går i panik hvis han ikke kommer hjem til spisetid

Dét klinger :D

(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her

0
0
Svar på denne tråd

Missekatten
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 14:41

er bare blevet voksen

Kender godt det med de dårlige nerver, men han ved hvor han bor og (vigtigst) får mad, så han skal nok komme. Du skal ikke gå helt i panik hvis han ikke er der til spisetid, de kan godt blive helt opslugte når de kommer ud på egen pote og ser hvor spændende verden er... God tur til ham og glæd dig til han kommer hjem igen

De venligste hilsner Marie...

www.sandersvig.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 14:49

Jeg ved lige hvordan det er at have det på den måde, har ofte selv prøvet det samme. Men det dejlige ved missetatter er at de kommer altid hjem, så går de lige hen til madskålen og ser om der skulle være noget nyt og spændende i skålen.Bagefter kommer de hen til en og vil have at man skal kæle lidt med dem, for at til sidst ligge sig på sin yndlings plet og sove efter dagens strabadser.

Så nyd du bare vejret og eftermiddagen, er sikker på at din skønne mis nok skal komme hjem

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 17:34

Han er da løbet efter den anden kat - for at være helt sikker på han har givet den klø nok ;) så kommer han tilbage når han bliver sulten!! (skal han gøre!!! !!! !!!)

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

When you hear the toilet flush

and the words "uh oh"

it's already too late

0
0
Svar på denne tråd

Yes yes...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 08:11
Hihi, kl. halv 5 sad han ganske rigtigt ligepludselig ved sin madskål :D :D :D

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 08:15

Puh, det var godt han kom hjem igen.

Men han kan nok heller ikke finde bedre hjem end hos dig, smart smart kat.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

Uh, kender følelsen.
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 08:50

Mine to tigre har været ude/indekatte i et års tid nu.

Og det kribler stadig i maven, når jeg åbner døren ud til friheden.

Hankatten kommer som regel i en kæmpespurt (hoppende på stive ben og med halen lige i vejret), men i går der tog det MINDST en time at kalde ham ind (realtime: 2-3 minutter). Da han endeligt bekvemmede sig op gennem haven, så var det med halvlukkede øjne og et sløvt tempo.

STRAKS blev Missen undersøgt for haltheder, sår osv. men et par minutter efter, så var han vågen igen :-P Tror jeg havde vækket det arme dyr

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

Hæhæ...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 09:42

Ork, den kender jeg godt hjemmefra... Så går man og KALDER og kalder - og missen dukker bare ikke op. Men lige pludselig kommer han vraltende ud fra drivhuset eller sådan noget. Helt støvet med jord, og med søvndrukne øjne

"Jaaa jaaa mor, jeg kommer nu, jeg kommer nu jo..."

Dumme dumme Tarzans mave er desværre bare HELT smadret nu , han har sikkert fundet sig en eller anden mindre delikatesse på sin udflugt igår - og det lider han så under nu. Øv bøv, så nu er han på kur med ris, æg og fisk...det plejer at hjælpe på det. Gæt hvem der stod op kl 4 i morges, for at vaske gulv rundt om kattebakken, plus tømme bakken og vaske kanter osv .

Vist meget godt den står på bytur i aften, så jeg ikke skal rejse hjem med en diarré-mis .. håber det går i orden inden i morgen

0
0
Svar på denne tråd

Zoolac
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 09:50

I en dyrehandel kan du finde Zoolac til ca. 100 kr. for en sprøjte. Det ligner en hesteormekur til forveksling.

Kattene æder det som regel med stort velbehag og det skulle være effektiv til sådan en gang urolig missemave.

Gratis hestekalender 2007

OPTIMALsadel.dk - for optimale bevægelser!
0
0
Svar på denne tråd

Tak tak :)
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 17:57

Zoolac hermed indkøbt og givet til rovdyret :) - håber det virker.

Han er netop hjemvendt fra endnu et par timer ud i det blå. Åååh hvor er han altså nem

0
0
Svar på denne tråd

Og...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 18:03

Man kom ind af døren med et stille mijav ... så skulle man lige kløes bag øret , og derefter selvfølgelig hen og tømme madskålen Uhmm... og nu ligger man næsten 4 meter lang på gulvtæppet (overdrivelse fremmer forståelsen, ved I nok) - og slikker sine poter rene, mens man ind i mellem lige triller om på den anden side

Hvis han kunne snakke, tror jeg han ville sige "Aaaah, ude godt men hjemme bedst"

0
0
Svar på denne tråd

Ååååhh ja...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 00:12

De kære små mislings.

De er bare uundværlige.

Den dag min missemand ikke er her længere vil jeg gerne have lov til at lægge mig i graven med ham. (overdrivelse fremmer også forståelsen for mig. )

Han er _bare_ den mest fantastiske mis jeg nogensinde har haft.

Og jeg har haft MANGE.

Jeg kalder også på mislings ind imellem, uden resultat.

Men går man en tur ud i haven, så finder man missepigen liggende i blomsterbedet, hvor hun ligger og sniffer til blomsterne på bedste 'Ferdinand-tyr' maner, og millemanden han ligger i hjørnet i hækken og snorkbobler.

Altså... Folk der aldrig har haft kat, har aldrig levet.

Med Venlig Hilsen
Scarface

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider