SÅ... oprendt dagen. 
Rejsemissen (som er udekat hjemme på øen i weekenderne, og indekat i "storbyen" i hverdagene) er på fri fod! ... og jeg er et stort nervevrag. Puuuha 
Han har naturligvis været udenfor masser af gange her... i snor, men også fri sammen med mig. Et par gange har han været ude selv også, bare en times tid - indtil nervøsiteten steg mig til hovedet, og jeg gik ned og kaldte ham til mig, for at bære ham hjem... 
Men han bliver modigere og modigere, og behøver ikke at have mig med mere. Jeg ANER ikke hvor han er ligenu - nok i nærheden, men HVOR!?
No idea...
Så nu krydser vi lige allesammen fingrene for, at missen kan finde hjem igen, ik
... og får LYST til at komme hjem.
For en halv time siden så jeg han sad og sagde ooonde lyde til en anden kat - indtil den langsomt listede væk. GO TARZAN, GO TARZAN
... Skulle han komme i knibe, har jeg jo personligt lært ham nogle gode tæske-fif, så jeg håber han klarer skærene. 

Så missen nyder pt. det dejlige vejr... Og jeg nyder det så knap så meget - går bare her med åben dør og hjem. Kan godt fortælle jer jeg går i panik hvis han ikke kommer hjem til spisetid