Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp valg af elevplads
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 09:02

Hej.

Jeg er egentlig ved at uddanne mig til markedsføringsøkonom, bliver færdig til sommer (hvis jeg ellers består sidste eksamen).

Jeg synes dog ikke jeg har erfaring nok til at søge job, som f.eks. marketingassistent, så jeg har søgt forskellige elevstillinger. (voksenelev, da jeg når at blive 25 inden start).

Et sted venter pt. på at jeg får svar fra et andet sted, hvorefter jeg så skal give besked.

Begge steder er butikker, og transporttiden er ca. 1 time til begge steder (hver vej).

1. sted: butik, åbent fra 7-16. flest mænd i branchen, ikke noget jeg interesserer mig specielt for.mulighed for ansvar. Få kolleger.

2.sted: butik, åbent fra 9-21 (mødetid kl. 8). Risiko for 37 timers uge på 4 dage. stort set kun kvider i afdelingen, mange kolleger, ikke noget jeg interesserer mig enormt meget for, men det lyder spændende nok. mulighed for ansvar.

Jeg er i tvivl om hvad jeg evt. skal vælge, såfremt sted 2, tilbyder mig et job. Jeg har pt. ingen hest, men skal have hest engang til næste år. Så hvad det angår giver sted 1 nok mest mulighed for at bruge tid på det ved siden af. Hvad ville i vælge? Nogle gode råd?

Jeg ved godt det udelukkende er mit eget valg, men lidt gode råd er ikke af vejen : )

MVh Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider