Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så nu skal i hjælpe mig HN'er
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 01:50

Jeg har et arbejde hvor jeg står op, går rundt og løfter på ting i 8-9 timer (er kokkeelev).. Så jeg får sku til tider lidt ondt i ryggen..

Så jeg ville høre om der var nogen der kunne fortælle om nogle gode rygøvelser?

M.v.h

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Din arbejdsplads.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 05:36

må lære dig hvordan du bruger den korrekte løfteteknik.

Det vil være den aller bedste løsning først og fremmest.

Dernest er det en god ide at kontakte et fitnescenter og få dem til at lave et godt rygtrænings program til dig.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

piquwghesfi
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 06:27

Prøv at tage et kosteskaft og hold det bag ryggen i begge hænder. som en arme forlænger. Først står du og svejer fra side til side og vrider din overkrop, så du får musklerne til at slappe af, så højre-hånd til venstre fod og omvendt, det kan godt være lidt svært at nå. Så op i luften så langt du kan til højre og venstre.

Bagefter kan du lave et par gode yoga øvelser, feks. læg dig på ryggen på gulvet og træk benene op på maven, hold om knæene med armene og vug fra side til side, ikke frem og tilbage..den er rigtig god til lænden..

når du bliver træt af at vugge, så vend dig om og læg dig på knæ, læg hovedet ind over kroppen og panden helt ned på gulvet, armene skal pege bag ud og så slapper du af og puster ud.. den er rigtig afslappende..

Jeg håber det hjælper, ellers er du velkommen til at skrive en pb og få flere eller andre gode øvelser..

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 14:26
tak for hjælpen :)...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider