|
|
| Har du en fobi? |
|
|
Inspireret af et andet indlæg om svalernes ankomst kommer jeg nu til at tænke på min egen store fobi - fugle! Mit svar var: Ja, svalerne er også kommet her. I stor stil! Sidste år havde vi over 30 reder bare i stalden. Tør slet ikke gætte på antallet på høloftet! Hver rede fik så op til 4 kul unger, og de flyver om ørerne på os konstant, skider overalt og suser om hjørnerne i hovedhøjde.
- Behøver jeg fortælle at jeg har 100% fuglefobi!  Jeg hader, hader, HADER dem! Og de er overalt. Selv hunden kommer rendende med dem, når ungerne er knaldet mod et vindue og derefter kolideret med jorden! 
Sidder og får kuldegysninger bare ved tanken om dem! 
Har én gang fået en svale i hovedet, da jeg trådte ind i stalden og siden dengang panikker jeg totalt, når de kommer i nærheden af mig.
Om vinteren er stalden heldigvis tom og de enkelte gråspurve der smutter derind, bliver jaget ud med råb. (Stående bag døren i den modsatte ende ) Tro mig; Det er et ømt syn 
Spiser så heller ikke fjerkrø overhovedet - man skulle ellers tro, at jeg havde travlt med at udrydde dem! 
Tamme fugle kan jeg sagtens klare, men bevæger de sig for hurtigt, skriger jeg op. Om de så sidder i et bur eller ej!
Og ja, jeg skal helt klart se programmet om hypnose i aften  Så har du en fobi? Og hvad er det så?
Skrev Thomsen
<3 Ejer af 12 Holsteinere <3 Der alle er kåret i Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej jeg har |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
24-04-2007 19:04 |
|
Ej..
Illum... . Okay, din hest går fantastisk, den har SÅÅÅÅÅ stort et rygsving...den bruger sig helt rigtig. Hvorfor har den så en hals som et kosteskaft og en IKKE fyldig "røv" ????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier |
|
|
Ja. det har jeg.. Edderkopper Jeg hader dem over alt på jorden. Skulle jeg støde på en, tuder jeg. Total latterligt, men kan ikke gøre for det.
Hilsen Cathrine og araber vildmanden Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det har jeg |
Margit (Fendi) |
24-04-2007 19:08 |
|
En fobi for ost  ...og også fugle. Jeg kan ikke have deres blafren om ørene. Hvis de bare holder sig væk, er det fint med mig.
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det |
|
|
har jeg.. jeg går konsekvent ikke ind i en elevator... og edderkopper, små hamsre, mus osv kan jeg slet ik nærme mig
Tina og dressurdyret Attlantiz Firfod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier |
|
|
Jeg har så til gengæld ikke noget som helst imod slanger, edderkopper o.s.v. Har aldrig mødt et dyr der kan skræmme mig, men kommer en fugl i nærheden af mig, så ryster hele min krop, fordi jeg er så utryg!  Det er virkelig ikke sjovt at bo på landet så! Og da slet ikke med så mange fugle i stalden! Kan ikke komme derind om sommeren, hvis ikke jeg sender hunden eller min bror derind først for at skræmme alle de fugle ud.
Hvilket jo ikke er så godt, når de har reder derind. Så jeg sadler op udendørs om sommeren og bander svalerne langt væk, når min lillebror er nød til at hente hesten inde i stalden! 
Skrev Thomsen
<3 Ejer af 12 Holsteinere <3 Der alle er kåret i Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja... |
Tine (Ib) |
24-04-2007 19:15 |
|
Jeg er panisk angst for mus, rotter og skovsnegle. Ja det bliver et hit, når vi nu flytter på landet.
Vh Tine Hestens Urtehave- kig ind 
Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
ingen fobi her. Dog er der dyr jeg bryder mig mindre om, men slet slet ikke på angst niveau: rotter, fårekyllinger og mus, de er hurtige sataner 
Michelle
Hvis du er positiv ser du løsninger. Hvis du er negativ ser du fejl. !!- Lånehest søges, til selskab og ture. Se min præs for mere info.!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
|
|
FRØER! og div krybdyr, små, gamle elevatorer, solarier og fisk
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jep jeg har |
|
|
jeg har klaustrofobi.. Får det skidt i en overfyldt bus, tager aldrig elevatoren, og kan ikke fordrage små rum som fx toiletter der er svære at låse/låse op.. kan desuden heller ikke klare dyr der summer (bier, myg, bremser, m.m.) Men det er nok fordi jeg er allergisk overfor stik.
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!" SILLE FOREVER !! Min dejlige hund er sovet stille ind... Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier. |
Maria-Larsen |
24-04-2007 20:20 |
|
Jeg kan heller ikke fordrage fugle  Men min allerstørste fobi, er overfor stankelben, edderkopper etc. Desuden lider jeg seriøst af sceneskræk, så nu må vi se hvordan jeg klarer den mundtlige eksamen  Jo, og så har jeg oprydningsfobi. Bare tanken om oprydning kan få mig til at ryste 
Hilsen Maria. Med Bøgelys Rosett.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
...så vidt jeg ved har jeg ingen fobier. Jeg ved godt at jeg sikker får verbale tæsk når jeg siger at jeg syns det er underligt at have fobier. Syns sgu ikk folk er specielt normale når de er bange for feks, ja nu var der en der nævnte skovsnegle  Hva fa'en er det for noget at være bange for hehe. Ved da godt at der er "dræbersnegle"...ejjj, come on mand! Så gik du nok ikke rundt med snegle med hus på næsen som os andre da vi var helt små  Min kæreste er bange for at komme op i rutjebaner som går lidt stærkt og dem der er en chance for at han får lidt kriller i maven ved hehe. Den tøsedreng Kan sgu ikk lade være med at grine af ham når jeg endelig har fået ham lokket med op i en rutsjebane og han så har det dårligt i 2 dage efter 
*Ejer af den fantastiske Funder Nørhedes Rasmine* Kig ind på min hjemmeside: www.knabstrupper.be (under udarbejdelse)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa... |
Shaze |
24-04-2007 21:33 |
|
Jeg er angst for, at folk omkring mig skal blive syge - især hvis vi er et sted, hvor man ikke lige kan komme væk.
Af den grund undgår jeg længere udflugter i bil, flyture, sove-sammen-ting hvor jeg ikke kan komme væk, og faktisk det meste hvor jeg risikerer at stå i en situation, hvor nogen får et ildebefindende.
Min brors bryllup var et helvede, da vi under vielsen naturligt nok ikke kunne gå nogen steder, og min far sad uroligt pga. han havde noget forbindingshalløj om maven og der var stegende hedt - jeg var rædselsslagen for, at han var ved at blive dårlig, og var ved at tude af skræk hele ceremonien igennem. Fy for pokker jeg gør det ikke igen, sorry folkens der skal giftes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fobier |
|
|
Ja det er lidt pinligt... Men jeg er ikke liiige helt vild med.. SOMMERFUGLE! Har engang set en under et mikroskop og hvor er den bare væmmelig. Så det værste man kan byde mig er en tur i tropehuset i zoo. Føj siger jeg bare.
Mvh. Trine Smuk welsh cob hingst til salg. Se præs. for yderligere info. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke mange.. |
|
|
Sikke mange der har fobi for fugle her.. Det har jeg dog ikke, men jeg hader godt nok svaler, men det er mest fordi de flyver så hurtig og lavt.. Jeg har stor fobi for edderkopper til gengæld.. For satan hvor jeg hyler op hvis jeg ser en..
Med Venlig Hilsen Anne Kathrine Jensen
"Vi er født med to ører og én mund, så vi kan lytte mere og tale mindre!"
Riders Cup 3-6 Maj 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha..ja mon ikke.. |
|
|
Har en fobi mod skrubtudser og frøer. Bliver fuldstændig ude af den, og går i panik..
Elsk mig mest, når jeg mindst fortjener det. For der har jeg mest brug for det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier.. |
|
|
Jeg er bange for fisk. Kan ikke sige hvorfor og synes selv det lyder meget fjollet, men jeg får det SÅ skidt hvis en fisk, død eller levende, kommer for tær på. Hilsen Benedicte
Så blev den ged vist barberet BISPAR OX ER TIL SALG.SE MERE PÅ VORES PRÆS.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er bange for edderkopper, som så mange andre Og så mørkt vand - kan få kuldegysninger af at svømme over de der lange streger af sorte fliser, der nogle gange er på bunden af svømmebassiner. Og så har jeg også et problem med at svømme på åbent vand, hvor der er dybt (selvom det er forholdsvist lyst) Nogle gange gipper det i mine tæer, når jeg ser udsendelser om havdyr på Animal Planet, når de viser sådan nogle klip  Og så skal jeg da heller ikke være helt bleg for at indrømme, at jeg nogle gange bliver mørkeræd - det er ikke helt så tit eller voldsomt, blot en bivirkning af, at jeg for snart 1½ år siden så The Grugde; en af de få film, der virkelig har dicideret skræmt mig. jeg er nemlig normalt til gyserfilm  Og så kan jeg ikke lide at skulle kravle igennem steder, hvor jeg kan risikere at sidde fast; det værste minde er fra en huleklatringstur i Sydfrankrig, hvor loft og gulv snævrede sig ind om en, mens der var åbent til siderne. Vil godt nok ikke side fast jeg ved ikke hvor mange meter under jorden!  Og det var vidst det  Hilsen Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er panisk angst for at blive bedøvet. Tro det eller ej, bare tanken om det og så løber det mig meget koldt ned af ryggen. Ligeledes er jeg panisk angst for at gå til en almindelig tandlæge, hvis jeg skal bedøves et eller andet sted.. Jeg ved ikke hvorfor, har været lokalbedøvet en gang i hele mit liv og jeg ønsker aldrig nogensinde at oplevelse det igen... Jeg er skrækslagen for det.. Men jeg er ikke bange for fugle, edderkopper og den slags, men derimod at blive bedøvet for ikke at tale om en nål . Det gjorde ikke sagen bedre.. Men det kan man vel lære at leve med - på et eller andet plan.
Det væstenligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se. - Den lille Prins - Horsemanshipkursus i Østjylland søges, gerne ved Jasmin Scrase eller lign.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Edderkopper |
|
|
Store edderkopper - men mærkeligt nok ikke andre insekter som biller, stankelben, mejere og ej heller kryb som slanger, tudser, frøer eller rotter og mus - kun edderkopper. Efter en nylig tur i en MR-scanner kunne jeg godt forestille mig, at jeg også kunne panikke ved huleklatring. Jeg er også bange for højder. Ikke for at klatre på stiger, men seriøse højder.
www.hesteforstand.dk Indlæring, adfærd, klikkertræning Foredrag, demonstrationer, undervisning Hjælp til problemheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo lige lidt |
Duckling6771 |
24-04-2007 23:02 |
|
Jeg lider af en fobi.. Hydrofobi (Panisk vandskræk ) Jeg kan dog godt gå i bad Så slemt er mit heller ikke. Det er mest vand jeg ikke kan "styre".. Altså havet og hvis én eller anden kaster vand efter mig. Jeg går fuldstændig amok. Slår og sparker. Som regel huller i luften.. Normalt plejer jeg dog at joke med den, da den ikke forstyrre mit liv. Jeg er fisk i stjernetegn, så jeg plejer at sige at jeg er en fisk der er bange for vand  De fleste kan heldigvis grine med mig på den. VH Sandra
Nu med egen fjolle.. Lotus.. Hun er mærkelig, men man holder a' hende. "Lev mens du gør det, elsk mens du tør det" Citat fra Nik & jay's Sang "Èn dag tilbage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fobier |
GitteAnd |
25-04-2007 07:24 |
|
Jeg er panisk angst for opkast. Hvis jeg er sammen med fulde folk eller små børn der gylper eller på steder, hvor folk spiser, eller hvor der overhovedet er den mindste riciko for at de kan kaste op, går jeg i panik og vil bare hjem. Heldigvis kaster jeg sjældent selv op, det er sket under 10 gange i hele mit liv. Og så er jeg dødbange for hvepse, men det er nok ikke en fobi.. eller jeg ved det ikke. Hader dem virkelig bare så meget, at jeg i sæsonen nogle gange sidder med lukkede vinduer selvom det er 30 grader  Og udenfor, hvis der kommer en hveps.. ja så gør jeg alt det man ike skal - jeg farer op og løber rundt for at slippe af med den. Men det er fordi jeg ved, at hvepse er onde og stikker bare man kigger på dem - og de forfølger tit en. Bier er jeg ikke bange for - de dør jo selv, hvis de stikker, så de stikker ikke bare for et godt ord.. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Edderkopper |
|
|
Jeg kan slet ikke klare det @!#$, jeg kan ikek gå ind i et lokale uden jeg lige har kikket mig omkring, og skulle der så side en af de sataner i et hjørne kan jeg ikke gå der ind, jeg får det helr dårligt bare ved tanken, når det så en gang bliver efterår igen kan jeg ikke gå ud i haven, de er jo alle steder, jeg kan max lige gå ud af have dåren og så er det det, jeg sætter mig ikke nogen steder, jeg røre ikke ved noget, jeg bliver helst inden døre.. sådan er det bare...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fugle... |
|
|
Jeg melder mig på banen mht. fugle. Tror nu næppe det er en fobi (tror ikke der er ret mange herinde der VIRKELIG har en fobi), men jeg er i hvert fald meget bange for dem. Jeg er virkelig panisk når større fugle som ænder, måger osv. nærmer sig, men de små er jeg heller ikke tryg ved. Har været på ekskursion med vores kemihold, og blev jagtet rundt af en ret tam måge mens der var en der holdt foredrag Den tiggede mad, men hver gang den kom tæt på begyndte jeg at ryste og gik over i den anden ende af gruppen - og den fulgte efter  Synes faktisk det er blevet værre og værre med tiden. Forleden dag havde vi lige snakket om noget med katten der havde taget en fugl dagen før. Et øjeblik efter synes jeg der er nogen der siger noget med fugl i køkkenet, og samtidig er der en der taber et stykke papir på gulvet. Jeg var sikker på det var vinger der blafrede da papiret ramte gulvet, så jeg gispede højt, hoppede op og kunne derefter høre og mærke min puls MEGET tydeligt (troede næsten de andre kunne høre den også). Og alt det selvom jeg befandt mig i et helt andet rum end "fuglen" Tjah, bare det at genkalde situationen ved at skrive det her, giver mig hedetur 
Mvh. Cat Mester-Svend'en og det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Edderkopper |
LJR ♣De 3 røde djævle♣ |
25-04-2007 12:47 |
|
Jeg har en frygtelig fobi for edderkopper. Så meget fobi, at jeg ikke vil gå i fobibehandlig, for så skal jeg røre en edderkop! Jeg bliver svimmel, kaster op, bliver hysterisk, begynder at slå til højre og venstre osv osv. Jeg er en hel fest, når jeg ser en edderkop!
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {>
Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen fobier her |
|
|
Min fobi for byen paris er overstået  Jeg er tilgængæld ikke helt tryg ved myg, især udenlandske myg skræmmer mig, det er det dyr der dræber flest mennesker på verdensplan.
... Hellere en fed bil end en fed hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
HeleneJ |
25-04-2007 13:08 |
|
Mine forbi er: Edderkopper, slanger og små krybdyr.
Det siribirske dværghamster Speedy gon charles Marsvinet Martha Hesten Anastasia Og hunden Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier |
TinaCR |
25-04-2007 13:58 |
|
Jeg er meget bange (ikke fobi) for hvepse, men jeg er også allergisk over for deres stik. Men jeg har nyktofobi, jeg er altså panisk angst for mørke. Det er ikke så slemt når jeg er sammen med andre, men alene kan jeg ikke engang gå ud med skraldespanden når det er mørkt. Jeg har en veninde som bor 4-5 minutters gang fra mig, og de få gange jeg er gået hjem fra hende i mørke, har jeg stortudet når jeg er kommet ind af døren. Jeg kigger mig konstant over skulderen, uden egentlig at vide hvad jeg kigger efter. Jeg har overvejet at gå i terapi for det - er der nogen der ved hvordan det foregår med folk der er mørkeræde? Det bliver jo lidt svært den dag man får børn der er mørkeræde. "B-b-bare rolig - der sker ikke noget" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdgbskjdg |
NannaT |
25-04-2007 14:03 |
|
jeg ved ikke om det er en fobi, men jeg går fuldstændig i panik hvis nogen rører mit hår...
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad. Du skal vide jeg mente alt hvad jeg sagde, fik bare aldrig sagt alt det jeg har ment
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
mailey-skat ♥mailey♥ |
25-04-2007 14:40 |
|
blod,edderkopper,tandlæger.. men især blod og læger.. har det med at besvime 
den lykkelige halvparts ejer på Mailey <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fobier |
Lilar |
25-04-2007 14:48 |
|
Jeg er panisk angst for edderkopper, højder (især skrænter når jeg rider...) og små lukkede rum. Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En sø er det værste jeg ved... |
Havila |
25-04-2007 14:56 |
|
Jeg ved ikke om man kan kalde det en forbi, men jeg er panisk overfor VAND!!! Lyder dumt, men kan simpelthen ikke klare tanken om mørke søer, eller havet... Det er værst når jeg ikke kan se bunden, hvilket man jo aftest ikke kan i en sø... Det er noget der er kommet over de sidste to år, aner ikke hvad der er gået galt, men det bliver værre og værre... Hvis jeg skal ud og bade, bliver det i en svømmehal, skal ALDRIG bade i havet, fjorde eller allerværst SØER!!!  Hvis der er noget der kan få sveden frem på min pande, og gåsehud frem på min fregnede hud, så er det helt klart tanken om søer... Når jeg har mareridt - i ved, de virkelig slemme hvor man vågner med hjertebanken, så er det når jeg drømmer om vand. Sidste gang drømte jeg at jeg faldt i havnen i Limfjorden... Og jeg kunne bare ikke komme op... Var virkelig ved at tude...  Derudover er jeg hunderæd for fisk!!!
Venlig hilsen Nanna Madiken India Irish Cool Kaiza Iben (til salg) Med ærlighed kommer man længst... Fin unghest sælges, far går M klasser, mell 1.53-55 i stg. Har hestepas. Giv et bud!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
Shetter |
25-04-2007 15:04 |
|
Jeg har mange: Jeg er rædselsslagen for at køre over broer (det KUNNE jo være at den ville styrte sammen netop mens jeg er på den) jeg er rædselsslagen for at flyve (Det kunne jo styrte ned mens jeg er ombord - Jeg har aldrig fløjet) Jeg er bange for at være alene, men jeg er sgu også bange for mennesker jeg er bange for at køre i bil hvis de kører mere end 70 km/t Jeg er bange for får (blev engang høvlet ned af et voksent flaskelam vi havde) bare nogle af mine
*** Shetter *** (Man er aldrig for gammel til en nethest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen... |
|
|
Ja, så skete det igen  Sidder i køkkenet og er rimelig optaget. Har ikke set at katten er kommet ind, men hører pludselig et "klask" mod gulvet. Da jeg vender mig om ser jeg at han har fanget en rødhals, den er tilsyneladende stendød, men jeg blev bare SÅ forskrækket! Kom med et meget sjovt hyl og kaldte på min lillebror. Kan kom ikke lige med det samme (øhm.. der gik nok 15 sek ) så jeg kaldte igen og igen, til sidst ret desperat. Og så sad jeg ellers bare med tårer i øjnene, hænderne for ørene og blikket stift ud af vinduet mens brormand fjenede det lille kræ. Forstår slet ikke min egen reaktion, men kan bare ikke holde dem ud!
Mvh. Cat Mester-Svend'en og det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mørke... |
|
|
Ved ikke om det er en fobi, - men jeg er hysterisk ræd for mørke. Jeg blir totalt paranoid, hører/ser "ikke-eksisterende" ting og den slags. Ind i mellem kan jeg blive bange bare for vinduer uden gardin. Gjorde det ikke bedre at da jeg var lille og skulle ordne heste om vinteren, elskede min onkel at snige sig ind på mig og forskrække mig. - Aner ikke hvor mange gange jeg er strøget hjem i fuld fart skrigende og med tårerne stående ud af øjnene Mens min onkel stod flad af grin tilbage. Ret irriterende, - og nogle gange er det værre end andre.
Rollo - If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say... R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you. || Mine QXL-auktioner ||
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går |
|
|
i selvsving når jeg ser en frø. Bliver helt hysterisk og har præsteret at sidde ude i bilen og tude fordi der var frøer i indkørslen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice. Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs. Jeg har fundet ham!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie |
25-04-2007 19:37 |
|
Hm , bryder mig ikke om : Hvepse, edderkopper, nåle - men ikke mere end at jeg kan sidde, røre og blive stukket. Ellers er jeg ikke bange for noget, tror jeg. Nååh' ja jeg har en forbi for at tale engelsk - men kan godt, får det bare dårligt. Tror de fleste forbier jeg har, har jeg overvundet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih Rollo! |
TinaCR |
25-04-2007 19:43 |
|
Rart at der en der har det på samme måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha uha uha |
|
|
...jeg har en overdrevet frygt for...tjah husedderkopper...altså de de der store, mørke/sorte/grå gespenster, som kravler mere end voldsomt hurtigt, og som er lige så grimme set fra ryggen, maven...levende eller døde.  Jeg kan slet ikke have dem...hopper op på en stol og enten stivner, skriger eller tuder hæmningsløst.Bærer min mand en ud i et stk køkkenrulle...så flygter jeg skrigende ud af lokalet, og sidder med fødderne trukket op under mig resten af den dag/aften. Hvor er det iøvrigt irrationelt...men min angst er reel nok. Kender forresten en der er panisk angst for høns  Alle andre slags edderkopper rører mig rimelig langsomt, og der er overhovedet ikke andre dyr, kryb eller insekter der skræmmer mig. Men husedderkopper...bvadrrr...de er godt nok grimme..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bange for |
|
|
rulletrapper..højder..tandlæger.... men om man kan kalde det direkte fobi..?? jo den med tandlægen er vist god nok desværre..
circle Y sælges eller byttes til crates Er konverteret til western Timaru er hjemme! tak Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps ... |
|
|
Ja - jeg har klaustrofobi :S Dvs. kan ikke lide at være inde i små rum, og være i klemme/sidde fast uden at gå i panik  Ikke helt så smart men der er ikke noget at gøre. Min mor har fobi over for fugle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rurtureuurturureureu |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
25-04-2007 20:11 |
|
ved ikke om man kan kalde det en forbi, men- vactinattionerene ved lægen.. Skal have trylle plaster tryllecream jeg tuder og jeg skriger bare ved tanken.. det samme med min far lægerne griner af ham når han kommer med tryllecream og trylleplaster på 
TEAM VSI/NH-Verdens sødeste islænder/nordbakke hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|