Ja, jeg må være tilfreds med livet 
I hvert fald hvis man kigger på ønskesedlen... Det eneste jeg sådan virkelig ønsker mig, er et arbejde at vende tilbage til efter fødslen, men det kan man vist ikke få fra familie og venner?
Og ja, jeg kunne også lige se mine forældre og svigerforældre i hovedet hvis jeg skrev ting til fornyelse/opretholdelse af s**livet på ønskesedlen hihi.
Enten ville de helt overse at det havde stået der, eller også ville de rent faktisk investere i det

Klippekortet til børnepasning en times tid var ret genial, selvom jeg jo ved de er der.
Og ja, lige præcis det der med at ønske sig til "til andre" på ens egen fødselsdag kender jeg kun alt for godt.
Især køkken/hus og have ting har altid stået på min seddel - selvom tingene jo er fælles.
Og nu står babytingene der også 
Men så sparer vi jo de penge.
Selvom det da netop er umådeligt kedeligt at få en pakke nyttige håndklæder. (Sådanne har jeg dog selv lige spenderet et par hundrede på i Jysk, så mangler ikke
)
Gavekort til tøjbutikker eller frisøren er gode, og dem har jeg skrevet på - mange tak for de ideer. Ligesom med gavekort til børnepasning.
Men Wellness med negle/massage/fødder el.lign. er virkelig bare ikke mig.
Jeg ville sikkert falde helt i svime hvis jeg endelig mødte op, men det er jo så lige det om jeg ville gøre det. Møde op altså.
Penge kan man altid bruge ja!
Men det giver min familie ikke i gaver.
Musik og Cd'er joeh, kunne da godt lige tjekke nettet for nyheder, men jeg plejer nu at "høre det jeg har" eller tænde for radioen 
Smykker? Også en god ide - især en ring fra kæresten? (Mon han læser med? Nå ikke)

Bøger kunne også være noget (har man tid til det med en baby?) 
Forslag modtages fortsat med kyshånd 
Og ja, alle prisniveuaer er helt velkomne!