Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Luksusproblem
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 21:48

Ja, det er nok et luksusproblem, men det irriterer mig vildt.

Sagen er at jeg snart har fødselsdag (bliver 25) og alle rykker for en ønskeseddel...

Problemet: jeg ANER ikke hvad jeg ønsker mig!

Jo, jeg har fået skrevet en 4-5 ønsker på, men kender jeg min familie ret (og mine egne tanker om mangelfulde ønskesedler) så skal der være mindst 10 valgmuligheder i forskellig prisniveau...

Jeg kunne jo ønske mig noget til den kommende baby... Ja, og det gør jeg da også, men alligevel.

Jeg kunne også ønske mig noget til huset og/eller haven... Njaeh det syntes jeg ikke helt.

Tøj? Nej, jeg er gravid og kan sgutte passe det alligevel! *grr*

Duft? Nej, fik en masse af dette i julegave, så der er flere uåbnede æsker endnu.

Vil I ikke komme med nogen geniale ideer?

(Kærestens ideer er nemlig; havetraktor, værktøj osv.) Måske fint nok, men vil jo også bare gerne ønske mig noget til mig...

(Diverse velfærdbesøg mv. er ikke mig)

Men øøøh; snart 25 år, gravid i snart 6. måned (1. barn), bor i hus fra 2005, med dejlig kæreste. Haven har vi styr på...

Ejer hund, kat og hest (ingen af disse mangler noget heller)

Er jeg bare vanskelig?

Jaeh... men i så fald bær over med mig :)

... Har termin den 28. juli - muligvis en bette pige :o)

Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd

Udstyr
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 21:56

Hvad med noget lækkert udstyr til hesten?

En hundesofa til hunden?

Legetøj til den kommende baby (det er ikke så kønsbestemt som tøj)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 21:56

Hej

Ja et luksusproblem men et træls et.

Gavekort til tøj til dig til efter fødslen.

Gavekort til skønhesbehandlig eller massage (weelness)

Et veekendt ophold til jer begge

Ting til ren forkælese (du har tiden til det nu)

Tillykke med dagen og maven og held og lykke med ønskesedlen

Heidi

Opstaldning i sinding tilbydes.

Privatstald med åben bokse

Det er med fuldpension

Ridehus 18x30, udendørsbane 20x60 og springbane.

6 ha græsfolde. Det er max plads til 12 heste.

0
0
Svar på denne tråd

Kærlighed
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:00
Hvad med noget til at holde 6livet igang efter fødslen? Der har lysten det med at gå i stå!
0
0
Svar på denne tråd

Sia...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:03

Det er gået i stå

næsten.

Gavekort til tøj efter fødslen var nu en fin ide...

Er hermed tilføjet :)

Legetøj til baby, ja som sagt har jeg tilføjet noget til "hende".

Der i blandt autostol, legetøj, tøj og plejeartikler...

Wellness er altså ikke mig, kan ikke se mig selv "betale" for afslapning.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Igen
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:12

Ja jeg kender godt det der med at kvige sig over at betale for at slappe af, men hvad med en ansigtsbehandling, nye negle et frisør besøg, bare noget der kun er ren forkælese.

Jeg håber at du finder på noget.

hilsen en der har max 3 ting på ønskesedlen.

Opstaldning i sinding tilbydes.

Privatstald med åben bokse

Det er med fuldpension

Ridehus 18x30, udendørsbane 20x60 og springbane.

6 ha græsfolde. Det er max plads til 12 heste.

0
0
Svar på denne tråd

Ønsk dig
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:13
at familien sørger for en velfyldt fryser med masser af velsmagende, sunde madretter der er lige til at kaste i ovnen eller mikroen når du har født!

Ønsk dig 10 * "jeg tager mig af baby en times tid" så du har mulighed for at få bare en ½ eller 1 time til fx. at gå i bad helt uden at skulle bekymre dig om baby (De kan jo eventuelt tage baby med ud og gå en lille tur).

Eller hvad med at ønske dig rengøring eller andre praktiske ting til når baby er født.

Ønsk dig en tur til frisøren.

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

gavekort til ...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:16

Du kan da fx. ønske dig

Gavekort til en vinduespudser

Gavekort til en hyggelig aften i byen, som kan bruges ellers gemmes til at pleje parforholdet, når babyen er kommet til verden.

Smykker.

Penge, det kan da altid bruges.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 22:51

jeg bliver helt glad af at læse dit indlæg- du virker jo glad for livet, og føler faktisk ikke du mangler noget.. Det er da dejligt!

Noget jeg altid kan bruge er biografbilletter og bøger- selvom ingen giver mig det Jeg er nemlig også dårlig til at ønske mig noget.. Og det bliver ENDNU værre når man får børn (har selv 3), for så kan man kun finde på noget til dem

Kan altså lige se dig læse listen op for svigermekanikken med sexting på. vi ønsker en dildo, et latex kostume, design "fransk stuepige" og en rigtig saftig voksenfilm Host.. he he

I er jo så voksne og etablerede nu at i sikkert har det meste af det i mangler af køkkenting og pynt i stuen. Håndklæder synes jeg personligt er sååååå kedelige at få, ligeså med viskestykker..

Nej, gavekort er vejen frem til en tilfreds pige/kvinde på 24 år der venter hendes første barn- for så kan hun nemlig selv finde det hun gerne vil have! Jeg er god til at bruge gavekort, desværre ender jeg gerne med at finde MERE jeg må have end gavekortet har værdi af- men det må jeg leve med

Snart tillykke med fødselsdagen

Christina

0
0
Svar på denne tråd

billetter
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 07:41

Koncert/teaterbilletter med tilhørende børnepasning. Musikcd'er (du bad om forskellige prisklasser), film, bøger.

Lækker stol til PC'en og HN-chat

:Pia

Old Macs sælges

Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model sælges BILLIGT, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 08:09

Ja, jeg må være tilfreds med livet :P

I hvert fald hvis man kigger på ønskesedlen... Det eneste jeg sådan virkelig ønsker mig, er et arbejde at vende tilbage til efter fødslen, men det kan man vist ikke få fra familie og venner?

Og ja, jeg kunne også lige se mine forældre og svigerforældre i hovedet hvis jeg skrev ting til fornyelse/opretholdelse af s**livet på ønskesedlen hihi.

Enten ville de helt overse at det havde stået der, eller også ville de rent faktisk investere i det :P ;D

Klippekortet til børnepasning en times tid var ret genial, selvom jeg jo ved de er der.

Og ja, lige præcis det der med at ønske sig til "til andre" på ens egen fødselsdag kender jeg kun alt for godt.

Især køkken/hus og have ting har altid stået på min seddel - selvom tingene jo er fælles.

Og nu står babytingene der også :P

Men så sparer vi jo de penge.

Selvom det da netop er umådeligt kedeligt at få en pakke nyttige håndklæder. (Sådanne har jeg dog selv lige spenderet et par hundrede på i Jysk, så mangler ikke :))

Gavekort til tøjbutikker eller frisøren er gode, og dem har jeg skrevet på - mange tak for de ideer. Ligesom med gavekort til børnepasning.

Men Wellness med negle/massage/fødder el.lign. er virkelig bare ikke mig.

Jeg ville sikkert falde helt i svime hvis jeg endelig mødte op, men det er jo så lige det om jeg ville gøre det. Møde op altså.

Penge kan man altid bruge ja!

Men det giver min familie ikke i gaver.

Musik og Cd'er joeh, kunne da godt lige tjekke nettet for nyheder, men jeg plejer nu at "høre det jeg har" eller tænde for radioen :P

Smykker? Også en god ide - især en ring fra kæresten? (Mon han læser med? Nå ikke) ;D :P

Bøger kunne også være noget (har man tid til det med en baby?) :)

Forslag modtages fortsat med kyshånd :)

Og ja, alle prisniveuaer er helt velkomne!

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 08:23

har lidt samme problem... aner ikke hvad jeg skal ønske mig i studentergave...

Vores største had

tilhøre de mennesker vi holder allermest af,

for de er, de eneste der kan give os alt,

og alligevel nægte os det.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 08:36

Hej C.

Tillykke med den kommende fødselsdag

Det må være alderen der trykker min søde jeg kan nemlig heller aldrig komme på gaveønsker - det blev stille og roligt sværere efter jeg rundede de 20 år - nu bliver jeg meget snart 26 - og er helt tom for ønsker - eller ihvertfald ønsker som jeg prismæssigt kan tillade mig at ønske af venner og familie

Men ideen om gavekort til tøj når du har født - er en god ide !!

hvad med nogle gode bøger ?? evt. horsemanship ( host host ) kender jo drengen

noget lækkert nyt ridetøj ? ( lad mig høre hvordan det går i tankerne om drengen ??? ) - selv har jeg lige spenderet 4000 ,- i komplet nyt ride sæt - bukser fra Kyra - lækker trøje - sko og læder læggins - og spørg lige om jeg føler mig som en million - hmm så mangler jeg bare hesten men der bliver arbejdet på sagen, selv om retningen er ændret.

hvad med et flot akvarie ( ikke et lille bitte ) - en i min familie har netop fået et - og jeg siger dig man kan sidde i timer og bare slappe af foran det og se på fiskene...

ønsk dig en halv gris til fryseren eller en halv/ kvart ko altid lækkert at have fryseren fyldt.

Et lækkert kamera ? - min søster har lige købt et til 9000 kr. og hold da op for nogle billeder det kan tage.. mindre kan nok også gøre det.

ooog nu kan jeg vist ikke komme på mere... send mig lige en PM og fortæl hvordan det går...

Knus

Avl af Maine Coon´s -> Link
Venlig hilsen
D.Nordvig
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 09:03
Hvad med et lækkert digital kamera til at tage billeder af den lille ny?

Kærlig hilsen Khidara, Baba ,Tegan og Sannie

Nu den stolte ejer af en 98.8 % crabbet.

Én gang OX altid OX.

0
0
Svar på denne tråd

Kamera
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 09:16

Kamera var en god ide - men Michael købte et Canon Eos 350D sidste år, så det mangler vi ikke lige.

Rideudstyr mv. har jeg lagt på hylden.

Håber at kunne komme igang, men går i udlån/salgstanker pga. graviditet og manglende arbejde efter barsel.

Akvarie har vi - men kun til der ikke er flere fisk :)

Det er flot og afstressende, men vedligeholdelseskrævende.

Jeres ideer med halve og hele grise, er sjove - har aldrig hørt om de ønsker før *S*

Men det var da værd at overveje - håber dog de kan finde en god indpakning :P ;D

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 15:54

Tillykke med snart fødselsdag!

Abonnoment på div uge/mdr. blade, en frisk buket blomster leveret til døren hver uge i en mdr (eller sådan) gavekort til matas (der kan man få næsten alt)

Nordvig - hvad med nogle gode bøger ?? evt. horsemanship ( host host ) kender jo drengen hahahahahahah den var go!!!

www.aesel.dk

www.wmgalleri.webbyen.dk

Experience is something you don't get

until just after you need it.

0
0
Svar på denne tråd

Heaven
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:30

Nu skal du ikke komme for godt igang med dine Horsemanship-opbaknings-ideer.

Den kære hyps "fejler" ikke noget - han er bare ikke en robot der gider tøffe rundt uden at hoppe lidt engang imellem :P

Det gør livet mere spændende :)

Abb. på blomster/blade var da værd at overveje.

Blev ellers ringet op vedr. abb. på "Vore børn" forleden med et sååååååå billigt tilbud.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:43

Kan du lide at svømme??

Min veninde fik et 20-turs kort til "før-baby" svømning da hun ventede sig. Det var sådan noget meget langsomt vand aerobic(staves??) i varmvands bassin. Hun var rigtig glad for det.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med lækre ting
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:46

til køkkenet (ved ikke om du er "kokke typen" med flotte fade, lækkert bestik.

Nye sommer duge, grydelapper osv. (billigt)

Picknick kurv - så du og kæresten kan tage ud i sommer landet.

Nye puder til sofaen

En lækker plaid (når du skal være oppe hele natten og amme :-) )

DVD film - når du bare har brug for at se en god film. (nu kan du ikke tidsindstille en baby til at være rolig kl. 20:00)

Accesories til dig selv, tørkæde, hårdutter

Nye sandaler der kan indstille en del (hvis du skulle få meget vand i kroppen i den sidste del af graviditeten )

Gavekort til maling af baby værelse

Gavekort til rengøring, madlavning.

Biografbilletter

Nå, det var lige hvad der faldt mig ind :-)

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 12:59

En slynge eller en baby sele?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider