Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hesten løb med mig, men ikke langt!
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 17:43

Pyha, jeg havde jo nogle skrækkelige oplevelser med min forrige hest der blev ved med at løbe af med mig, og hvis jeg nogensinde skulle have en hest igen, skulle den i hvert fald ikke løbe (ved godt der ingen garantier er)...

Jeg var så ude at ride i morges og pludselig blev Speedy ganske forskrækket (jeg hørte radio med det ene øre og hørte ingen lyde eller noget), vendte om på en tallerken og satte i galop.

"F*ck", tænkte jeg i et splitsekund, "ikke igen. Ikke igen...!"

Så jeg fik heldigvis hesten stoppet efter 2-3-4 galopspring og jeg nåede vist ikke en gang selv at gå i panik.

Godt nok dirrede benene i bøjlerne, men jeg var alligevel glad, for jeg sad stadig i sadlen og havde selv fået stoppet hesten og der var ingen skade sket.

Efter oplevelserne med den gamle hest var dette en lille sejr i sig selv, og nu har jeg prøvet det med denne hest og ved at hun kan stoppes...

Nå, jeg skulle bare lige lette mig; tak til HN for at lægge øre/øjne til.

Mvh Lousie Hertz (som ikke er bange for at ride Speedy i morgen, som jeg var det med den gamle hest).

NU MED SPEEDY!!

0
0
Svar på denne tråd

God oplevelse
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 19:12

Det var da rart for føj løbske heste.

Min hest fryser og står heldigvis stille når hun bliver forskrækket (7-9-13)

Jeg ville dø af skræk hvis fanden tog ved hende og ikke kunne stoppes

• Øv rodeo i danmark

• jeanett og monique
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa :)
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 19:21

Er glad på dine vejne, men syntes det er uforsvarligt at høre radio når du rider, du kan ikke høre hesten åndedræt osv, det er jo rart at vide om hesten trækker vejret som den plejer, og hvis duhavde redet på vejen kunne du ikke høre når der kom biler, eller såen noget?

Mvh Louise.

Bakkens Maggi drømmehesten<3
0
0
Svar på denne tråd

virkelig godt !
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 19:25
elsker når man stopper hesten når den bliver bange/forskrækket :D det er bare super når de så tænker "nåe ja ,, hun ved bedre end jeg , hvis det nu var alvorligt havde hun jo nok sparket som bare pokker for at få mig ti lat løbe" Hvor er det bare lækkert :D god tur imorgen :P
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 19:43

Skeelsfald ♥Bakkens Maggi♥: Læs mit indlæg: "Jeg hørte radio med det ene øre"... Ergo havde jeg det andet øre frit netop for at kunne orientere mig og desuden spiller jeg ikke højt, så jo jeg synes det var forsvarligt ellers havde jeg ved gud da ikke gjort det (det er præcis det samme når jeg fx. kører på cykel; hører musik, men ikke højere end at jeg kan følge med i omgivelserne).

Og jeg skriver godt nok "Og jeg hørte ingen lyde eller noget" men det var ment som at jeg ikke opfattede at der var nogle lyde ud over de sædvanlige så som fugle og skovens almene pusleri og ikke fordi jeg havde radioen i det ene øre.

-Måske du først skulle ha' spurgt om jeg hørte musik for fuld udblæsning før du kommer med en kommentar om hvor meget eller lidt jeg kan høre.

Jeanett: Hun plejer -heldigvis- også kun at lave et spjæt for så at stå stille, men i dag var det anderledes.

Og JA, føj for løbske heste der ikke kan stoppes! Been there done that og er stadig glad for at jeg overlevede de gange min gamle hest løb af med mig (bla. ud over trafikkeret vej) og ikke kunne stoppes.

Maiken: Mange tak, glæder mig også! Er slet ikke den mindste smule nervøs, og dét er bare en super fornemmelse.

Mvh Louise Hertz.

NU MED SPEEDY!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg behøver
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 19:56

ikke øre for at mærke på min hest om der er noget galt

især ikke når jeg rider så der er også mp3 i mine øre nogle gange

• Øv rodeo i danmark

• jeanett og monique
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider