|
|
| Tur til det mørke jylland i morgen |
|
|
Hold da op jeg kommer ud på en rejse:) Jeg skal jo finde en billig trailer som jeg kan bruge til hestemøg og fandt en hjemmeside hvor ham der sælger betaler benzinen, så hvor ikke kører til Ejsing 7830 Vinderup i morgen en tur:) Suk den bliver lidt lang men hvad pokker:) Hav lige lidt medlidenhed med mig når jeg skal kører så langt:) Tina
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hov hvorfor... |
|
|
... ikke? Du må meget gerne skrive hvorfor MVH Tina
Tak for sangen og tak for alt. Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trailer |
|
|
Hvis det er ham der har et hav af nye trailer i Ejsing så kender jeg flere der har været glade for at handle med ham. Nu ved jeg ikke om det er ham eller en anden? Hvis det er ham kunne jeg også godt tænke mig at vide hvorfor man ikke skal handle med ham  Tina må indrømme jeg ikke har spor ondt af dig Skal selv turen i weekenden og det er ud at se med DSB 
Mvh Karina
Du burde købe dig en Tyrolerhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak hvor er du dog... |
|
|
... sød Karina:) Her havde jeg lige håbet på noget medynk Slet ikke flink du er:) Men har da ondt af dig når det er med DSB fnis:) Ham jeg skal handle hos er Christian Rahbek. Hans hjemmeside er: www.chr-rahbek.dk/ Hvor%20er%20jeg.html Men vil meget gerne hører godt og skidt. Gider ihvertfald ikke kører så langt for at blive snydt:( Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg kan |
|
|
godt have lidt melidenhed med dig Tina, for det er en lang tur... Men så vil jeg også have lidt medynk Jeg skal nemlig selv turen langt over i Jylland på torsdag for at se på hest... ca 4 timer i bil hver vej, og jeg skal desværre afsted alene da alle andre er på arbejde på det tidspunkt, så det er bare med at have gang i radioen hele vejen så turen ikke virker helt så lang... 
Pernille Super dejlig islænderhoppe sælges til godt hjem. Muligt avlsemne. Er ud af "windotfamilie". Vilje over middel. Passet med alt. Skriv for nærmere information
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trailer |
|
|
Tror nok det er ham(Stedet liger meget godt på billederne) jeg tænker på og så kender jeg flere der har været glade for at handle med ham. Tina har også ondt af mig selv hader DSB overvejer den der 888 bus i stedet for God tur til dig i morgen 
Mvh Karina
Du burde købe dig en Tyrolerhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Pernille... |
|
|
... så skulle du da nemlig gøre det i morgen når jeg også skal derover:) så kunne vi bare gøre to ting samtidig;) He he fuld af gode idéer er jeg altid:) Men puha også lang tur du skal ud på:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Tina |
|
|
Det havde været rart hvis vi kunne ha kørt sammen derover... Det er altså hyggeligere at køre flere sammen. Også at der er flere øjne på den hest jeg har forelsket mig fuldstændigt i...  MEN... jeg skal møde på arbejde kl. 15 i morgen eftermiddag, så det bliver dælme svært at nå en tur til jylland på 4 timer hver vej og prøve hest og tilbage igen på arbejde inden den tid...  Så skulle vi køre kl. 3 i nat ca og DET gider vi ikke vel?? 
Pernille Super dejlig islænderhoppe sælges til godt hjem. Muligt avlsemne. Er ud af "windotfamilie". Vilje over middel. Passet med alt. Skriv for nærmere information
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis det er måske lige tidligt nok:) |
|
|
Tja jeg får fri omkring kl. 3 så jeg er oppe alligevel:) Men det er nok lidt tidligt nok:) Pøj pøj med den hest du skal over og kigge på:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina... |
|
|
tak skal du have... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det mørke Jylland |
|
|
Hvis vi nu lover at tænde lyset i morgen, - går det så ikke?  God tur! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså min far |
|
|
har købt en trailer hos ham, og den var dog ikke kommet da han skulle hente den, men så fik han en anden med hjem, Så da min fars trailer kom, kom sælger ned med den til ham og byttede rundt , det er da service Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har også købt hos ham |
| Forfatter:  |
Rittermann |
| Dato:  |
23-04-2007 15:52 |
|
Vi har også købt vores trailer i Ejsing (vi har jo ikke så langt). Det er en lidt speciel "butik" med alverdens spændende "produkter". Det er en god ide selv at vælge sin trailer, der er nogen der stjæler lygter mm. derudefra, så hvis du vil have en tip top med, så gå den efter og køb en ny... -Vi er super tilfredse med vores trailer, og vi købte den billigt 
Venlig hilsen Maibritt Rittermann
Lækkert hus på landet, med plads til heste sælges, se mere på www.rittermann.org
Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 28. - 30. september 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|