|
|
| kryds fingre - Giga skadet |
|
|
Nu er det så min tur til at få en hjælpende hånd, i form a venlige tanker og krydsede fingre... Her til aften havde min veninde og Giga et rigtig grimt styrt efter et spring... Heldigvis skete der ikke Anja noget - udover hun tror hun har bøjet et par ribben.. Men Giga's forben har det ikke så godt. Dyrlægen var ude og give ham smertestillende. Nu sidder jeg så her... Håber og krydser fingre for han får det godt igen og det ikke ender med jeg skal miste min dejlige hest. Hvis der er en gud deroppe - så venligst men bestemt lav så der ikke er noget alvorligt galt!!! !!! !!! !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krydser alt |
| Forfatter:  |
LJR ♣De 3 røde djævle♣ |
| Dato:  |
22-04-2007 23:58 |
|
Ubehagelige! Godt, der ikke skete din veninde mere, men meget ærgeligt med hesten! Jeg krydser alt hvad krydses kan, at det ikke er alvorligt og I snart er på toppen igen!
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {>
Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Åh nej, det lyder bestemt ikke godt. Krydser alt hvad jeg kan herfra, for at det ikke er noget slemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krydser krydser |
|
|
krydser arme og ben. og de bedste tanker sendes din vej mange trøste knus...
C-SPRINGSTÆVNE FOR HESTE I ØSTJYSK RIDEFORENING (ÅRHUS) 28-29 APRIL 2007 -Årets første udendørs C-stævne! Med klasser fra ULC til MB LA-finale med 1000,- i hovedepræmie! Info på: INFOSPORT og øjr.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak!!! Det var meget svært at tage fra rideskolen - se ham stå der i boks og ha ondt i venstre forben... Det var heldigt der ikke skete Anja mere - uha det var grimt at se på.. Dyrlægen snakkede om at, hvis der ikke var mærkbar bedring om 2-3 dage så skal han i røngten/scannes... Endnu engang tak!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herfra... |
|
|
Skal også lyde en masse positive tanker og fingerkrydsen...  Milla
Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej! ! Sig NEJ til dyremishandling i DK:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| åh nej da |
|
|
Det var da en trist nyhed - håber virkelig det er noget, der går over igen. Stakkels jer allesammen - det er altid grimt, når sådan noget sker. Trøstende tanker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springning |
pjemm |
23-04-2007 07:36 |
|
Håber det kun er slaget som gør avs og ikke noget som er gået i stykker. Charlie knaldede engang forbenet ind i et cavalettikryds for fulde gardiner fordi han havde travlt med at scanne islændere i horisonten. Han kunne dårligt gå på det et par timer, men så var der ikke mere. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh nej altså Connie |
|
|
Hvad skete der? Jeg krydser fingre/hænder/ben/tæer åh nej hva pokker gik der galt? Jeg håber at det 'bare' er en forstuening, en forstrukket sene.
Jeanette www.sitecenter.dk/appaloosa Opdateret August 06 Nu også med en alpequarter Køb en hest og få bekymringer sælg en hest og få flere bekymringer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke noget... |
Samson1995 |
23-04-2007 08:11 |
|
Hej Connie Håber at han ikke er kommet slemt til skade... God bedring med ham... Tanker og krydsede fingre Trine
En rigtig hest....er en BELGIER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift. |
|
|
Her krydses også hvad der krydses kan.Håber godt nok at det ikke er så slemt som man altid frygter,når der sker sådan noget. Pøj,pøj med ham. Dorte.
Det god stil - at køre æsel med et smil Har du set Donkey,Frans og Frits hjemmeside ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Maronada |
23-04-2007 09:43 |
|
Åh nej det er bare et helvede når ens hest kommer til skade og man ikke helt ved hvilket ben man skal stå på...
Det er da godt der ikke er sket mere med hende.. Men det er aldrig sjovt at se at ens hest står og har ondt...
Håber at det bare er slaget og det ikke er en længerevarende skade han har fået sig...
Go bedring til kæmpen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh nej da |
Lilar |
23-04-2007 09:55 |
|
Krydser fingre for at det ikke er alvorligt med ham! Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg krydser også |
sugarpop ♥minimule♥ |
23-04-2007 13:29 |
|
fingre og hvad der ellers kan krydses for at det ikke er alvorligt.
En mulig køreweekend for alle 3'er ponyer og æsler til sommer/efterår. se mere her. Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle ponyer max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvis i vidste hvor det varmer at læse jeres indlæg!!! !!! !!! Giga har det bedre i dag. Hans forben har det stadig ikke godt - men i forhold til i går aftes er det meget bedre. Der er ikke rigtig noget at se udenpå - håber der ikke er noget indeni!!! Hans humør og appetit fejler ikke noget  De havde taget springet en tre gange og det var gået fint... Men det fik så en ende, da de sprang igen - landingen gik helt i fisk og ned måtte hest og rytter. Endnu engan mange tak for i tænker på os!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krydser |
|
|
også alt hvad der kan krydses herfra, så vi kan få det sidste helt væk også. Dejligt at høre at der tiltrods for det grimme uheld er bedring undervejs. Hvordan har veninden det herefter? Hilsen Pernille
Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske. Stanislaw Jerzy Lec
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Connie |
|
|
Du af alle mennesker fortjener da i hvert fald nogle kærlige tanker til din "lille" hest, du som er så positiv i alles indlæg . Jeg håber at Giga bare er forslået og et par dages ro kan gøre det. God bedring med ham herfra !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varme tanker |
|
|
Også herfra sendes der varme tanker der forhåbentlig kan hjælpe på Giga's ben og din forslåede veninde...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hun har det ok - et par ribben er trykket og den ene skulder er øm... Har lige haft dyrlægen ude. Han har fået en smertestillende. Hans ben har det ikke godt - men dog en del bedre end i går. Han støtter på det og han kan godt gå hurtig. I går skulle jeg hjælpe benet frem... Nu er det så tiden der skal arb for ham... Håber, håber og beder til, der ikke er noget alvorligt... Vil ikke kunne bære, hvis dette er begyndelsen på enden  Og endnu engang TAK for jeres kommentarer!!! !!! !!! Det varmer og trøster i en rigtig svær tid!!! !!! !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
Anja *Mulelunden* |
24-04-2007 08:19 |
|
Åh nej hvor forfærdeligt. Håber Giga får det godt igen, meget snart. Godt der ikke skete din veninde mere end det der allerede er sket. Rigtig mange varme tanker herfra, med ønsket om god bedring. Held og lykke!!!
Mange hilsner Anja - med de snart fem skønne muler: ~♥~ Zariba, Cæsar, Renault, Papaya og... ~♥~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Du skal have en kæmpe trøstekram. Jeg håber virkelig søde Giga snart er på toppen igen Hvordan går det med ham i dag? Husk at jeg meget gerne vil komme ud og "se til ham"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
TAK!!! !!! !!! Har været derinde to gange - gået en lille tur med ham. Han halter stadig. Men ting tar tid... Det er godt nok hårdt at se sin bette guldklump sådan.. Hans humør fejler heldigvis ingenting - ej heller appetitten  Mit hoved er fuld a tanker - om snart det ene og så det andet... Er træt... Selvom der er sket tydelig bedring fra den aften det skete og til nu - så har jeg svært ved at holde modet oppe... Men når jeg så kigger på ham - eller hans tunge rammer min kind, så smelter jeg, troen kommer tilbage - for det kan bare ikke passe jeg skal a med ham nu!!! Ved godt jeg har sagt det før - men TAK for jeres venlige ord og ønsker!!! !!! !!! !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Puh hvor jeg føler med dig, håber det bliver ved med at gå fremad med ham. Du må endelig skrive herinde, så vi kan følge med. Op med humøret, vi er mange der krydser for ham. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels |
|
|
stakkels lille Giga... krydser stadig fingre, men det er altså ikke let at skrive så  Knus Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
En lille opdatering - eller hva man nu skal kalde det... Giga's forben er ikke bedre end i går... Vibha - tak!! prøver at holde humøret og optimismen oppe... Galanti - du må godt u-krydse når du skriver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forben |
pjemm |
25-04-2007 13:44 |
|
Det var sgi da træls, skal han så i videre undersøgelse? :Pia
Old Macs sælges Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model sælges BILLIGT, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pjemm - ja det er sq rigtig surt!!! Skal have snakket med dyrlægen i løbet af i dag. Så må vi se, hvad hun mener - om han skal scannes/i røngten eller om han "bare" skal have mere tid. Der er jo sket en stor forandring fra søndag aften og til nu.. Bryder mig ikke rigig om, jeg slet ikke kan se nogen bedring fra mandag eftermiddag og til nu... men jeg har aldrig stået med noget, der bare ligner før - såååå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kære Connie og Giga! Det var da en trist nyhed! Vi krydser også fingre og hove i Silkeborg! Håber virkelig at han kommer sig... Mange gode tanker og trøstekrammere herfra!
Rose - og Kongejordens Cardiff
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrit |
|
|
Rose - taak!!! har også brug for dem... Han halter stadig. Har snakket med dyrlægen i dag. Hun siger at lige nu er ingen tilbage gang = fremgang. Sååh... Og at jeg kan vælge at få ham bløddelsscannet - men hvis der er sener, som er forstrukket eller revet over - så kan der ikke gøres noget - og det er tiden der skal hele det... Der kan komme til at gå måneder før jeg kan ride igen. Ikke fordi - det er helt lige meget, kunne jeg dog bare få en garanti for han bliver ok... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Krydsede fingre |
|
|
Også krydsede fingre herfra. Forhåbentlig er han snart på toppen igen. Mvh. Rebecca.
Dejligt hingsteføl fra 2006 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De allebedste håb |
Sys |
26-04-2007 21:08 |
|
Har fulgt tråden - også herfra krydsede fingre og tæer for, at din dejlige Giga kommer på ret kurs igen!!! Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
I dag er mit humør lidt bedre. Da jeg var ude og gå med Giga i morges virkede det til han gik bedre Så mon det lysner i øst.. Skingur, Rebecca og Sys - tak!!! Sys - rigtig fed signatur iøvrigt! Det giver en utrolig varme indeni, at læse de kommentarer i skriver!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avavav |
|
|
åh stakkel.. der er bare ikke noget værre end når hesten er skidt. pøj pøj med benet, skal nok krydse fingre for jer.
Stald Højlund... Nu med Shetlænder hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søde connie |
Tine85 |
27-04-2007 19:56 |
|
hvor er jeg glad for at kunne læse det går bedre med giga...har slet ikke været hjemme i en hel uge så har ikke kunne følge med her på hn 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
StaldHøjlund - Tak. Det er godt nok barsk... Men er begyndt at få troen tilbage efter i dag. Tine85 - velkommen tilbage Er også glad - han støtter stadig ikke helt på venstre for- og højre bagben (aflaster dem, når han kan komme til det), men han halter ikke nær så meget, som i går.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tine85 |
28-04-2007 11:53 |
|
takker søde - tog lige en øhh forlænget weekend  Nå men håber da at han snart kommer sig, vi kan jo ikke have at din store dreng går og har ondt 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så har dyrlægen været der. Egentlig var det med henblik på en kriopraktor behandling - men det blev til en halthedsundersøgelse og en tid på dyrehospitalet tirsdag kl 10.00 for at få udredt, hva der gør han stadig halter. I morgen er det to mdr siden det skete. Giga halter som i kan læse stadig - det kan godt være hans psyke ikke tar skade.. men det er min ved at gøre - så nu skal der findes ud a om han bliver hest igen eller ej. Så bliver det spændende om jeg får det store læs i en trailer - eller om det bliver på gå-ben til Ullits.
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels jer |
|
|
Krydser fingre for at du snart får ham "på benene" igen! - men det bliver godt at få det undersøgt til bunds så du ved hvor I står ... Stakkels lille Giga - men han nyder vel sin døgngræs trods alt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Åh nej, jeg troede da for længst han var blevet i orden igen. Håber i finder ud af noget på tirsdag, og kan finde den rigtige behandling. Fortsat god bedring med ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da |
|
|
det er jeg da ked af at høre, jeg håber da i kan finde en udredning på din giga, vi skal nok krydse fingere for jer på tirsdag. Ligger der er Dyrehospital i Ullits ??? eller er der flere ullits´er end jeg troede Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Svensen - Tak! og ja det bliver godt at få svar!!! Hihihi ja han hygger er lige så fræk og skøn som altid. Er begyndt at komme når jeg kalder. Det kan ikke passe jeg skal a med ham... vibha - næh sådan er det ikke gået!! Men om en uge ved jeg noget med sikkerhed. Tak!!! jannie (victor) - Tak!! Ja der er dyrehospital i Ullits. Tror der findes flere by'er med det spøjse navn Denne ligger nær Farsø!
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg |
|
|
kender skam godt Den lille ullits ved Farsø, min forældre bor der, ja jeg har sørme også engang boedet der en kort periode af mit liv  Vidste bare ikke der var et dyrehospital, se jeg er alt for lidt hjemme på besøg, for det er jo ikke en ret stor by. Må vist hellere komme hjem på besøg her i sommer  Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jannie(victor) - til dig (øh..) forsvar skal lige siges at det også er lavet indenfor det sidste årstid mener jeg - alle dyrlægerne slog sig sammen (Års, Farsø, Ullits, Ålestrup, Hornum og Nibe (er ik helt sikker på den sidste)) og hedder nu Dyrlægerne Vesthimmerland Jo jo - fint skal det være  Gir gerne en kop et eller andet når/hvis du kommer heropad!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen det var da en god ide |
|
|
at de slog sig sammen, det tror jeg der kan komme meget godt ud af, bland andet skal "man" ikke køre så lang til et hospital ... Jamen tak som byder, det må jeg lige se på når jeg kommer op i de kanter igen men jeg har to uvorne unger med, ( fordetmeste) bare så du er advaret Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|