Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

praktikplads i hestestald?? Hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 19:36
Heej alle sammen...

Jeg skal efter sommerferien begynde på landbrugsskolen i Roskilde (lyngby lanbrugs...)
og jeg mangler virkelig nogle forslag til stalde jeg kan søge ind i praktik hos... det skulle gerne ligge i nærheden a næstved, eller bare med mulighed for direkte offentlug trafik dertil...

nogle der kan fpreslå nogle stalde?

på forhånd tak..

/nadja..

.-..-..-. Nadja & Flødebollen .-..-..-.

.o0O Altid Klar på en udfordring O0o.

0
0
Svar på denne tråd

praktikplads
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:51

York er godkendt til 1a praktikanter, det ligger godt nok i nordsjælland, men der er vist bobæl på stedet.

Mit råd til dig er dog at tage din moderdyr- og markpraktik hos en kvæg- eller svinebonde, der lærer du rigtig meget og kan bruge det meste med hestene også, især foder men også sygdomme etc. Du kan efter modul 1b tage praktik i en ikke-godkendt stald med heste.

Jeg siger bare du bliver nødt til at være åben for andet end heste hvis du vil være landmand da der er MEGET få godkendte hestesteder i Danmark i det hele taget. Mange hestepiger falder fra fordi de kun vil ud med heste og dermed aldrig får en praktikplads. Desuden får du ikke de 6 mdr. markpraktik du skal have på et hestested.

Hilsen Laila

Den stolte ejer af Picasso og Kyrre

0
0
Svar på denne tråd

ved jeg...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:56
men ville være gladest med en hestestald, har én mulig stald, men hun kan ikk gi svar endnu, har dog også skrevet i min annonce på "jobstafetten" at jeg ikke vil begrænse mulighederne, og er åben over for noget andet..

.-..-..-. Nadja & Flødebollen .-..-..-.

.o0O Altid Klar på en udfordring O0o.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider