Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forlade, flytte og noget nyt
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 16:52

Hej alle (:

Nu syntes jeg det er på tide at fortælle lidt .. Jeg flytter her på fredag/lørdag ,, over til Lestat,, og det glæder jeg mig meget til ..

Men så skal jeg jo forlade en overdejlig hest :( han er på mit arbejde og bruger ham som han var min da han ikke går handicap ridning endnu , Han hedder Mickey og er en Jyde, han er lige fyldt 4 år :) Han kommer når jeg går ud på marken , kommer når jeg kalder "skat" <3 og hvis jeg løber min vej , løber han da med :D ! vi er vel på LC3 dressur nivau , da jeg kom var han 3 og var så forvirret og han lukkede helt af når sadlen kom på,, han forsvandt ligesom ind i sig selv kunne man se i blikket.. og så maste han mit ben ind i væggen af ridehuset :/ men nu er vi tip rop og jeg er den eneste der må gi ham et lille nys :D Et billede af vidunderet :

Men så er det bare lækkert at jeg låner Unique af Pia .. Hende skal i også lige have et billede af ;

Og glæder mig meget til at komme igang med at ride hende :) hun er nemlig til dressur li'som mig ...

Og kig lige på de 2 heste,, hvorfor rammer jeg altid med kamaraet når de laver sjove ting med deres muler :D ?

Bare lige en opdate ,,, og så vil jeg gerne hører lidt fra jer ,, alt ,, liidt medlidenhed pga Mickey :D og held og lykke med Unique .. hvad som helst ? Har i ikke prøvet at skulle forlade en god hest for en anden god hest? så kender i følelsen :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider