Hej alle (:
Nu syntes jeg det er på tide at fortælle lidt .. Jeg flytter her på fredag/lørdag ,, over til Lestat,, og det glæder jeg mig meget til ..
Men så skal jeg jo forlade en overdejlig hest
han er på mit arbejde og bruger ham som han var min da han ikke går handicap ridning endnu , Han hedder Mickey og er en Jyde, han er lige fyldt 4 år
Han kommer når jeg går ud på marken , kommer når jeg kalder "skat" <3 og hvis jeg løber min vej , løber han da med
! vi er vel på LC3 dressur nivau , da jeg kom var han 3 og var så forvirret og han lukkede helt af når sadlen kom på,, han forsvandt ligesom ind i sig selv kunne man se i blikket.. og så maste han mit ben ind i væggen af ridehuset :/ men nu er vi tip rop og jeg er den eneste der må gi ham et lille nys
Et billede af vidunderet : 
Men så er det bare lækkert at jeg låner Unique af Pia .. Hende skal i også lige have et billede af ; 
Og glæder mig meget til at komme igang med at ride hende
hun er nemlig til dressur li'som mig ...
Og kig lige på de 2 heste,, hvorfor rammer jeg altid med kamaraet når de laver sjove ting med deres muler
?
Bare lige en opdate ,,, og så vil jeg gerne hører lidt fra jer ,, alt ,, liidt medlidenhed pga Mickey
og held og lykke med Unique .. hvad som helst ? Har i ikke prøvet at skulle forlade en god hest for en anden god hest? så kender i følelsen